Loppuihan tämäkin työpäivä. Nyt kotiin. Paikat taas ihan paskana tästä viikosta. Vielä huominen pitäis jaksaa ni ois viikonloppu.
Printable View
Loppuihan tämäkin työpäivä. Nyt kotiin. Paikat taas ihan paskana tästä viikosta. Vielä huominen pitäis jaksaa ni ois viikonloppu.
Oonks mä haistavinani perjantai-illan meininkiä vaikka on torstai? :D
Jos sitä viä huomisen jaksais! Maanantaina taas uutta reittiä opettelee! Saa ens viikolla paiskia 5 päivää töitä!
Voi villipörriä :crying:
MENI SIT TSÄTTI RIKKI
Kunhan saan täältä lasaretin tippaletkuista vähän lisää puhtia. Pääsen kotio taas [emoji123] tumma lähetti terkkuja jassolle [emoji51] kohta on taas virtaa [emoji23] pikkuisen nestettä ukkoon ni pärjää ässän kyydissä huomenna [emoji12]
Voimia ja jaksamisia tasamaalle! :)
Sanoppa tasamaa niille hoitsuille, notta nuorempiakin on tarjolla. Ei yhtä kommeita kuin Jasso, mutta vähintään yhtä virkeitä.
Kyl mää jaksan [emoji12] täällä hyvät bileet nyt. Mummo korisee vieressä ja mä jammailen letkussa muuten vaan.[emoji23] hoitsukin sai tipan ekalla osumaan. En kelvannut tikkatauluksi tänään.[emoji317]
No hyvä ettei tuosta työt kärsi vaan joku ne pystyy hoitamaan, show must go:)
Ei näistä kannata ressata.kyllä ne siitä kaikki pikkuhiljaa. Välillä voi pikkuisen olla tuskallinen olo. Positiivinen ajattelutapa auttaa aika paljon.[emoji3] aina ne on kivut loppuneet. [emoji12] monella asoita paljon huonommin. Pikkuvikoja tällaiset. Ainoa mikä tässä hiukan huono. Ku ei voi höyrytellä. Mutta maistuu paremmalle ku malttaa hiukan odottaa [emoji4]
Eka pottu imetty tyhjäksi :)
Tunti ja 10ml hyvä tahti [emoji106]
Pyydän toiseenkin käteen tipan ni pysyn tahdissa huomenna.[emoji23]
Ei tässä hintaa passaa miettiä. Pienelläkin tulee toimeen ku pienet kulut.[emoji4] eikä kerrostalon linjasaneeraus yhtä ukkoa kaipaa jos päivän lepää.[emoji6] oon vaan ripeä ku olen paikalla ja nytkin ollaan aikataulusta edellä noin 2 viikkoa. Eipä noista kirvesmiehen töistä saa kun rupia nykyään. Kesällä taas kattohommiin.[emoji4]
No sitten täytyy hakea sinulle töihin eli koska saa aloittaa:D jos ollaan 2 viikkoa etuajassa:thinking:
Voi ny vattu en löyrä tappia :(
Onko ässällä yötuuri?
Juu..eka pottu suonessa ja toinen menossa..sit kotio. On tämä hienoa ku säryt loppuu ku kroppa saa nestettä. .juomalla ku ei imeydy.[emoji4]
Mitäs sitten touhuis ?
No taas oltais vahvassa kunnossa.:wheee:Vois tietysti hiukan nukuttaakin tähän aikaan.:thinking:Onnellisesti Dripperin äärellä.:drool:
:thumbsup:
Kotona, vai vieläkö olet hoitsuja "kiusaamassa"?
Kotona ollaan.:) Että miten maistuu Dripperin äärellä oleminen, ilman päänsärkyä.:yeah:Piti ottaa pikku tankkaus, ku ei vielä neste imeydy kunnolla.:) Alkaa ukko paranemaan, ku saivat Tipankin laakista sisään.
Jospa itsellä olisi edes osa tuosta sun positiivisesta asenteesta, niin tällä pallolla tallustelu olisi aika paljon helpompaa... :)
Nyt nukkumaan siitä :yawn:, eikös sulla/Larma/AnttiE/höyrypää92 jne. ole muutaman tunnin päästä ne perinteiset "huomenta-treffit"?
E. Korjattu kirioitusvire
Luulen et mun treffit nyt, ja sit meen kohta ottamaan pienet nokoset:laugh: lähtee pienistä asioista, tuo Postiivinen ajattelutapa poikimaan.:) Jos vetäisin sormenpäästä palasen pois. Olen tyytyväinen, ettei mennyt kaikki.:laugh: tai jos vasen käsi minkä loukkaa, niin koitan ajatella et on oikaa ehjä .;)
Nyt ottamaan unet ja tänään uusi päivä taas.:popcorn: