Mä oon yleensä aina hidas :(
Kerran olen vissiin ehtiny ekaks ;)
Printable View
Mitä ootte mieltä noista All-In-One paketeistä ns. starter kiteistä? kannattaako niitä edes harkita jos aikoo rueta tosissaan höyryttelemään? :D
No ei se keskiyö nyt voi olla klo 24-03. Jos sanot sun kaverille että tuun onkimaan keskiyöllä, oota veneellä ja meet klo 02.30 niin ajatteleekohan se sun kaveri samalla tavalla? Noilla varmasti määritellään tarkemmin että mitä tarkoitetaan kellonajoissa jos säätiedotuksessa sanotaan jotain.
Näitä nyt voi varmasti määritellä monellakin eri tavalla mutta en osta tätä vielä.
No en tiedä mitä tosissaan höyryttelyllä tarkoitat, mutta jos alkuajatuksena on päästä eroon röökistä niin se on varsin hyvä aloittelijalle siihen tarkoitukseen. Hinta laatusuhde erittäin hyvä. Lähtee siitä ainakin Cubiksen atopäillä yllättävän hyvät höyryt siihen nähden miten pieni ja söpö se on.
10 vuotta menny aski melkein päiväs ja eroon pitäis päästä. Tosissaan höyryttelyllä tarkoitin sitä että mielellään ostaisin kerralla kunnon laitteen.
Riippuu mitä pitää kunnon laitteena
Kaikkein paras varmaan joku paketti ostaa missä on kaikki kun en usko et osaan mitään modeja ostella eriksee mihinkää :D sen verran hintaa sais olla että ei ihan heti levii käsiin.
No mitä vittua, meillä töissä vuorokausi vaihtuu klo 06:00... Milloin sitten on yö?
Billet box rev. 4:sia kait ne isot pojat käyttää. :)
Opitkos sillon edellisellä höyryttelykokeilulla lung hittiin, eli siis vetämään ihan suoraan keuhkoihin? Jos tykkäät vetää suun kautta niinku röökiä, niin suosittelen tuota AIO:a aloitusvehkeeksi tai sitten että ostat vaikka Aspiren Nautilus clearon ja siihen jonkun modin, kumpi vaan miellyttää. Sittenhän jos lung hit on ok niin "kunnon kamppeiden" valikoima on melkein rajaton. :D AIO:lle realistinen käyttöikä on ehkä puolen vuoden luokkaa päivittäisessä käytössä, mutta siihen hintaan voi hirveesti enempää odottaakkaan.
Joo siis kyllä ihan kunnolla keuhkoihin tuli vedettyä. Sitten vielä että mitä sivustoja suosittelette laitteiden tilaukseen :D ?
Mitä hittoa täälä tapahtuu??? oon ihan hämilläni noista ajoista, ois vaan pitänyt uskoa, kun mulle sanottiin ettei ajattelu sovi mulle!
Meniks kyssi nukkumaan ku tuli yö?
Meillä on aina ollut koiria tässä taloudessa, 3x tanskandoggi ja Bracco Italiaano. Nyt on 1 Tanskalainen (6v) ja Italiaano (9v) niin olen rouvalle yrittänyt tyrkyttää "pienempää " rotua seuraavaksi, mikä vika on Irlannin susikoirassa? :sarcasm: Parempi se on kuin kääpiöpilsneri....
Hämäläisellä räväkkyydellä täältä reagoidaan kinkkukeskusteluun: kyllähän oikeassa kinkussa kuuluisi olla kaksi sormenleveyttä läskiä. Sellaista vaan ei enää mistään löydä, ja kahden hengen taloudessa joka viettää joulunpyhät yleensä reissussa koko kinkkusavotta menisi vähän hukkaan... Niihin kämäisiin prkl rulliin on tyytyminen, mutta parempi nekin kuin ei mitään :laugh: Täällä Hollannissa on tosin menty mäkkärin ja sushin voimin.