Ei käy
Mä tuon nisut [emoji12]
Printable View
Vähänkö Funky Monkey on hyvää! :yeah: Ihanaa kun lumet sulaa! :yeah:
Nollalla :o Meinasko ässä lopettaa harrastuksen vai pelkästään nikotiinin?
Subtankin oisin halunnu ostaa mutta se on kuulemma tarkoitettu lunghitteihin :(
EN TIETENKÄÄN OO KU AATTELEN VAAN ETTÄ SE ON IHAN PERSEESTÄ
No oon oon mutta en tykännyt yhtään :D
Saa nähdä alkaako kohta lapsettaa kunnolla :D Hoitsu/liiketalous opiskelijoiden kanssa tehdään yhteistyöprojektia duudsoni activity parkkiin joka sitten tänään illalla on varattu meille tutustumiseen.
Käskystä http://i.imgur.com/KcO6oyh.gif
Tosin luen pikaisesti ensin tuota Delta 2 -ketjua jos se olisi kuitenkin parempi
Ja mini tilattu Puffilasta
Ostin jo :D Subun siis
Mul vois olla ylimääräinen iso subutankki. [emoji33]
Mä olen vähän päässyt sinuiksi Atlantiksen kanssa, tällä on hyvä vedellä voimakkaan salmiakkisia nesteitä ja kykenee käyttämään sitä pg:täkin, eikä tarvitse ihan niin tiuhaan lisätä nestettä. Virkistävää vaihtelua. Subtankista oon haaveillut kun siihen saa niitä pumpuliatopäitäkin ja epäilen että mulla on silica-allergia. Subtankkia tuli kokeiltua yhdeltä höyrykaverilta, höyryntuotto Subtankissa heikompi kuin Atlantiksessa mutta pikaisen testin perusteella sanoisin että maku on parempi Subtankissa.
Apteekissa saavuttiin kassalle samaan aikaan eri suunnista vanhemman rouvashenkilön kanssa. Minä tietty totesin, jotta "Olkaa hyvä vain" ja annoin mennä ensin. Siinä muutaman minuutin kohdalla takana seistessä, rouvan sekä kassan keskustelua hiustenvärjäämisestä kuunnellessa heräs vähän sellanen olo, että ollaanko tässä nyt jossain piilokamerassa. Eipä mulla nyt varsinaisesti kiire mihinkään ole, mutta melko epäkohteliasta pistää takana olevat odottelemaan, en nimittäin ollut ainut enää siinä vaiheesaa.
Eikös nyt suomalaiseen perussivistykseen kuulu se, että mennään vauhdikkaasti murisemalla kaikista pienistäkin sosiaalisista tilanteista läpi.
Noi vanhemmat rouvashenkilöt osaa kyllä olla perseestä, oikein minäminätyyppejä vaikka kuvittelis elämän opettaneen jo jotain. Vaikka mitä muistoja noista noidista, varmaan päällimmäiset kun joskus Anttilassa kosmetiikkaosastolla myyjä testaili mulle meikkivoiteen sävyä niin siihen pamahti joku vanha kääkkä valehtelematta puolen metrin päähän tuijottamaan vihaisesti että häntä pitäisi palvella juuri nyt. Siinä se mulkoili koko meikkisession ajan vihaisesti vuorotellen mua ja myyjää, oli myyjäkin vaivautuneen oloinen. Sitten kerran Sokoksen kosmetiikkaosaston kassalla olin juuri menossa maksamaan kun kassa oli tyhjä niin siihen kiilasi vauhdista väliin mummo tökkäämällä mua kylkeen sateenvarjolla ja avitti vielä kyynärpäällä. Viimeksi eilen kun junassa nousin jo odottamaan siihen "eteiseen" että juna pysähtyy niin siihen pölähti vihaisen oloinen vanha rouva joka pahasti tuijottamalla ja laukulla mua nöhimällä ilmeisesti luuli pääsevänsä nopeammin junasta. Vauhdistako se olisi sitten halunnut hypätä, en tiedä.
Busseja kun käytän niin niissä vanhat mummot aina änkee ekana sinne bussiin sisälle pysäkiltä ja tietenki ne maksaa aina käteisellä ja niillä on se vetokärry ja ne tuskailee kun ei pääse eteenpäi ahtaita käytäviä pitkin. NE on ärsyttäviä, miks pitää änkee aina ekana vaikka on hitain?
Miks niillä muuten on aina ne helvetin vetokärryt! :facepalm:
No kyllä itekkin hommaan vetokärryn ku vähä vielä ikää tulee [emoji4] Saa vaihtoakkuja ja nesteitä kuskata, ei lopu reissatessa virrat ja nesteet. Vetolaukkutyylinen työkalupakki ehkä, voi bussissa pyöräyttää aina coilit.
Mikä VITTU tuota kiinan Hanaa vaivaa, ohmit pomppii ihan perkeleesti. Ihan miehekäs dryhit ku ohmeja oikeesti 0.8 ja tuo väittää että ohmeja on 3.2 :D
Joo lähetä vaan, palautan huhtikuussa :evil:
Loppuhan se! Jääny foorumin lukeminen vähemmälle muuton aikana, oli 30 sivua ot:a lukematta :o
Sigelei Mini? Tämä? SIGELEI Mini 30W VW-box-mod 0,3-3ohm musta/hopea USB
Ei värillä väliä kunhan on musta, eli jos se oikeesti joutaa lainaksi niin pistä tulemaan :D
Minua ei voi lahjoa koska olen lahj(om)aton