Vielä on viinaa jäljellä vielä jaksaa valvoa onko muita enää linjoilla
Printable View
Vielä on viinaa jäljellä vielä jaksaa valvoa onko muita enää linjoilla
Ei oo ketään ;)
Tosin voi olla että yksin höpinä keskeytetään jossain kohtaa
Onko pesuaine hommannu uusia meksuja
No sen pinkin alumiini manhattan v2 nappasin, kun oli niin halpaa. *:D* ja siihen kaveriksi doge v3, pinkkinä totta kai ja samasta syystä. :D
Halusin siis testata alumiiniputkea.
Osta nyt vaan damasti gee kans kokoelmaan
Vai joko kaikki niistä on menny
Tai on osa vähän erillaista
Mulle meinas käydä vahinko meksun kanssa eilen, paronit oli palanut tuhkaksi, yks eriste vähän kärsi, mut ihan turvallinen vielä käyttää + tippi suli, onneksi mulle on tulossa stabbipuu tippi tilalle jonka pitäs kestää lämpöä. :D akunkin wrappi oli sen näköinen et ois vähän lämpöä ottanut. :x
niin ja magneetit menetti sen verran tehoja, et 2 vtc 4 akun paino riittää tulittaan.
Kyl mä aika varovainen oonki. Nykysin jos en aio käyttää modia muutamaan tuntiin niin otan mm. aina akun pois putkesta. nyt kävi vaan hassusti, mut onneksi ei ventannut, oli semmosessa modi-laukussa et siin ois ainakin rig-kombo ottanut ihteensä jos ois näin käynyt.
Ei ollut tulitusnapin lukitusrengas kierretty kiinni, vai oliko sellainen putki jossa ei sitä olekaan? Vai miksi tulitellut itsekseen?
Akut oli kyllä kovilla.. onneksi ei ollu efestejä koneessa. :)
Liite 29502
Opuksen laturiin ollut todella tyytyväinen, paras mitä tähän astisista ollut käytössä. :thumbup:
Mutta kuten AnttiE:n tapaus osoittaa, niin mikään ei ole näköjään ikuista. Varalaturi mulla ollut aina kaapissa, paitsi ei nyt muutamaan kuukauteen, koska edellinen meni eteenpäin tarpeeseen. Unohtunut kokonaan hommata uusi varalaturi, mutta nyt meni tilaukseen. Kokeeksi otin Liitokalan, ei ollut pahan hintainen ja kovasti kehuttu revikoissa. Saa sitten aikanaan nähdä kuinka pärjää Opukselle...
Hiljaista on täällä.. Kai se pitää itekin mennä maate. Ei kyl väsytä, mut pitää sit maata väkisin ;)
Kotiuduttu ollaan. Pitäskö avata pilsneri ja tasoitella eilistä.