Näinkö sulla pääs käymään. [emoji2]
Printable View
2004 kun mulla oli välilevy ulkona. Ainoat mitkä auttoi oli kippipenkki ja siihen ylösalaisin ukko. Toinen oli Kuntopyörä missä satula ylikorkealla. Poljettiin vain kantapäiden kanssa hitaasti, Ilman isompia vastuksia, niin että lantio liikkui kunnolla.:)
Edit: Sairaalasta saa sellaiset napit, et voi puuttua koko selkä niin ei edes huomaa.:unsure:
Mää Jasso tässä testailen dripperillä nyt tuota Ahen eritettä.. Nam nam :drool:
Jostain syystä koira ei enää suostu tuleen keittiöön :blink:
Kohta molemmat taas Ebolan kourissa.:facepalm:
Kusi kun liian notkeaa ja Paska liian jäykkää. Jääkö liikaa vaihtoehtoja.:thinking:
Oliskos sitä nectaria, ja jos on niin se on hyvää.:)
Löytyykö täällä ketään tietotekniikan gurua? Ongelma: YouTubea katsellessa jumittaa nettiyhteyden niin että joudun lyömään modeemista virrat pois päältä ja takaisin päälle jotta nettiyhteys palaa. Laitteisto: Acerin pöytäkone Windows 8.1, Zyxelin vanha paska modeemi Ethernet piuhalla (eri piuhoja testattu) koneessa kiinni. Operaattori: Sonera Valokuitu 10/2 adsl. Voisiko olla modeemissa vika, palveluntarjoajassa vai jossain asetuksissa? Katkeamista ei juurikaan muulloin tapahdu mutta kun juutuupista jotain haluaisi katsoa niin katkaisee melkein aina jossain kohtaa showta.
Kokeile eri modemia jos mahdollista. Mulla on ollu 3 zyxelin modemia ja jokainen levis vuodessa.
Kysäses Höyrypoliisilta. Vois tietää missä vika.:) Ai niin Steamykin Nörtti. On vaan niin hiljanen, et ei muista.:crying:
Jep, minäkin lähtisin ensin testaamaan uudella modeemilla ja sitten vasta palveluntarjoajaan yhteys.
Joo ei kai siinä muu auta. Mun tuurilla ostan uuden modeemin ja vika jatkuu. Sonera kun ei ole niitä hanakampia firmoja korjailemaan vikoja ennen kun on kaikki muut vaihtoehdot käyty läpi. Se vaan ihmetyttää kuinka juuri tuo YouTube tekee tätä eikä esim. Katsomo tai Ruutu.
Hieno kun joku noista ymmärtää.:thumbup:
Mulla on tossa mun miniläppärissä vähän samantyylinen vika. Satunnaisin väliajoin katkaisee yhteyden mun serveriin (OVH, Ranskassa) ja sen jälkeen en saa yhteyttä yhteenkään OVH:n IP-osoitteeseen ennenku buuttaan koneen. Tuota saattaa tapahtua joka päivä tai kerran kuussa. En oo keksiny mistä se johtuu eikä toisaalta kiinnostakaan :lol:
Niin no DNA antaa mut se on sonera, ei sieltä saa muuta kun laskun :lol:
Itse laitan Pusardon revikan taustalle pyörimään kun alan nukkumaan. Viimeistään siinä kohtaa kun Phil alkaa esitellä mittaustuloksiaan graafisessa muodossa on tämä äijä unten mailla. Vitutus on ankara jos pätkäisee yhteyden ennen unensaantia koska joudun nousemaan sängystä buuttaa modeemia. :)
Jos ei saa kokeiluun sanoo, et tiedetään mihin seuraavat sopparit tehdään ja kerrotaan se netissä "muutamalle" kaverille.:)
Heh. Melkein sama nukkumatti. Laitan ite usein vapersplacen podcastin puhelimeen tai PC pyörimään kun meen nukkumaan.
https://soundcloud.com/vp-live
Paljon kuunneltavaa harrasteeseemme liittyen, ja Dimitrillä oma show myös.
Muistaa et sana DNA on siellä myrkkyä, niin kaikki hyvin. :laugh:
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15...36c9c32790.jpg
Kannattaa ottaa tällanen. Äärimmäisen hauska rotu, ja sopivan kokonen
Jokos Jassoa Ebola yskittää.:thinking:
Mattokin näyttää siltä ettei lähe karvaa :D
Mulla on saman moisia ongelmia läppärin kanssa kans. Nappaa verkosta pihalle eikä pääse sisälle millään ennenkuin on buutannut koneen. Kaikki muut laitteet pysyy kyllä kiltisti netissä kiinni :thinking:
Minipossu siis hankintaan.:confused: Ja minisigge kaveriksi.:whistle:
Pitää varmaan tilata kohta Akkuja lisää. Vaihtureita ei ole riittävästi.:popcorn:
Pitää joo huomenna tilata uus 18650, käytännössä koko ajan joutuu boksia ajelemaan passthroughna kun ei akussa virta riitä :(
Mulla alkaa akkujen suojapaperit olla finaalissa. Puhtia riittää vielä vaikka aika paljon käytetty, mutta on veemäistä ottaa boksista ulos kun repsottaa paperit ja tarraa kiinni akkutelineeseen.