Juustoissa pätee 1 sääntö; mitä pahemmalle se haisee sitä paremmalle se maistuu. :teaching:
Printable View
Juustoissa pätee 1 sääntö; mitä pahemmalle se haisee sitä paremmalle se maistuu. :teaching:
Mää en oo ikään oikeen ymmärtäny tuota juustojen puputtamista pelkiltään. Onhan niitä ihan hyviäkin, mutta onko se nyt sitten niin kovin kivaa kun seuraavan kerran vessassa tuntuu että perse repeää ja samalla on kaapeli päästä poikki kun ei se betonijööti aivan itsekseen ulos tule.
Tampereella on, sun pitää käydä kotiseutumatkalla ja hamstrata [emoji1]
Niin näkyy jostain syystä olevan täällä naapurikaupungissakin [emoji6]
Hetkellisesti siis Uki kutsuu. Anoppilassa ollaan joulun vietossa, sunnuntaina siirytään Virroille omia vanhempia moikkaamaan.
Osittain totta, mutta oon vielä sen verran ujo että aito sukkahikiefekti saa kyllä perääntymään... :laugh: Oikeesti Roquefort on hardcorein juusto varmaan makunsa puolesta mitä syön. Ekalla kerralla meinas kyllä tukka lähtee päästä kun pelkiltään maistoin, olin kuvitellut että joku Castellon black on voimakkaan makuinen homejuusto. :lol:
Perskeles kaikilla muilla on Herra Hakkaraiset käden ulottuvilla paitsi mulla! :D
No eihän niitä nyt ihan pelkiltään tarvitse syödä viinin kaverina, kaverina keksejä, vaikka viinirypäleitä, hilloja (ei mitään mansikka vaan esim. viikunahilloa) ja makeeta saaristolaisleipää. Betonijööti! :lol: Kannattaa muistaa juoda vettäkin jos meinaa kaapeli katketa päästä. :laugh:
Mä taidan olla aika välkky kun valitan että miks Herra Hakkaraiset on kadonnu kaupoista kokonaan, kun se tais sattua jostain kumman syystä just niihin aikoihin kun muutin Ouluun. Kas kummaa! :eek: :lol:
Mää kävin Virroilla kerran jollain ratsastustallilla jossa oli heppa nimeltä Tornaado tms. Siinä samassa pihapiirissä oli ainaki joku pitkä ehkä punanen hirsinen vanha rakennus jossa oli jotain ravintolatoimintaa. Onks tuttu? :D
Täällä Utrechtissa ei ole lunta, eikä myöskään joulutoreja tai hillittömiä joulukoristeita joka paikassa. Good. Marketista tarttui sushia ja punkkua iltapalaksi, tämä taitaisi kuulua humutusketjuun :cool:
Ommuuten kauhia pattitilanne päällänsä. Kinkku pitääs lyä uuniin klo. 02:00 ja päivystää klo. 03:00 että saa lämmöt kohdillensa. Jamolla luomet painaa niin saakelin palio et heti ku olis säkillinen kiviä roikkumassa. Edes olut ei tunnu tällä kertaa auttavan. Son jännä värkki tuo olutkin, normisti se piristää niin että valvon helposti vaikka vuorokauden, nyt kun sitä siihen tarpeeseen koettaa juoda niin haistatattaa vain ja kasaa lisää kiviä siihen säkkiin.
Mikä nyt eteen? Kertokaahan, hyvät lajitoverit.
Mä kävisin ostaan pirii.
.
Zavuke, juu puukenkämaassa tämä joulu. Meillä on emännän kanssa tällainen reissaamisharrastus ;) Eikä olla varsinaisesti jouluihmisiä kumpikaan...
Aattelin asentaa Wintoosan uusiksi tänä iltana. Kinkku saa jäädä huomiseen. Ostin pienimmän mitä löytyy ja sitten tapanina ostamaan alesta isompi. :D
Mie en tiennykkään, että wintoosaa on eri kokoja :confused:Lainaus:
Aattelin asentaa Wintoosan uusiksi tänä iltana. Kinkku saa jäädä huomiseen. Ostin pienimmän mitä löytyy ja sitten tapanina ostamaan alesta isompi.
AAH GLÖGIÄ JA RAAKAA PIPARITAIKINAA
Rommilla mennään tää ilta
Kyä siitei tuu mitn mun kohalla jos yöllä kahelta pitääs ylös nousta, ku ei kuitenkaan ole kyse kalareissusta, silloin ei olisi ongelmia.
Kyllä tästä vielä hyvä tulee ku saa pari herra sandelsia kellistettyä. Kovia taistelemaan nuo herra Sandelsit, äskeinenkin hyökkäsi suoraan jääkaapista lattialle ja rupes sihiseen. Laitoin sen kylmästi jäähylle lavuaariin ja kaadoin sen kaverin.
Mulla ainaki menee nii että ku vaan sinnittelee sen hirveen väsymyskohtauksen yli, niin sen jälkeen piristyy moneks tunniks jopa ylikierroksille saakka :D
Viimeksi keskiviikkona olin ihan helvetin väsynyt illalla ja painelinkin "nukkumaan" jo ennen kymmentä. Väsymys vain loppui välittömästi sänkyyn päästyäni. Yhden ja kahden välillä istuin keittiössä munttaamassa pullaa ja keksejä kauhia mulukku ohtassa. Se on uskomatonta kuinka paljon voi vituttaa kun väsyneenä ei uni tulekaan ja aamulla pitäisi taas ponnahtaa kuudelta pystyyn.
Onneks ny on kaik kolme päivää "joululomaa"
Juu se on kumma miten sitä voikin kuolemanväsyneenä joskus oottaa sitä että pääsee sänkyyn kuin kuuta nousevaa, mut sit iskee ihme virtapiikki ku vihdoin kömpii sinne peiton alle :rolleyes:
Aijaijai jai jaijaijai, :lol: Facebook muistutteli tänään päivityksestä minkä olin pöllinyt kaverin seinältä vuonna 2013. En meinaa taas päästä mitenkään tästä yli. Pakko jakaa se teillekin, arvon vapotteleva kansa. Sopisi ehkä paremmin kalastusketjuun, vaan olkoon täällä kaikkien nähtävänä.
Seksi ja kalastus:
1. Vaikka olisit kuinka viskissä, voit useimmiten kalastaa
2. Löysempikin vapa käy kalastukseen
3. Kalastuslehtiä ei tarvitse piilottaa
4. On täysin hyväksyttävää maksaa ammattilaiselle siitä, että saa kalastaa hänen kanssaan
5. Kymmenessä käskyssä ei puhuta kalastuksesta mitään
6. Jos kaverisi ottaa sinusta kalastuskuvia tai videota, ei tarvitse pelätä niiden päätyvän esim. nettiin
7. Kalakaverisi ei välitä siitä kenen kanssa olet kalastellut aiemmin
8. Voit kalastaa myös tuntemattomien kanssa
9. Kun näet tosi taitavan kalastajan, ei sinun tarvitse potea huonoa omatuntoa siitä, että haluat kalastaa hänen kanssaan
10. Jos vakio kalakaverisi ei pääse, voit kalastaa jonkun toisen kanssa
11. Kukaan ei väitä, että sokeudut, jos kalastelet yksiksesi
12. Kun kalastat ammattilaisen kanssa, ei tarvitse pelätä, että hän olisi siviilipoliisi
13. Ei ole olemassa kalastuksesta välittyviä tauteja
14. Kukaan ei oleta sinun kalastavan vain saman kaverin kanssa koko elämäsi aikana
15. Kukaan ei oleta sinun luopuvan kalastuksesta, vaikka kaverisi lopettaisi
16. Kalakaverisi ei sano: " Ei kai taas? Juurihan me viime viikolla kalastettiin. Etkö ikinä ajattele muuta kuin kalastusta?"
Seksin ja kalastuksen yhtäläisyyksiä:
1. Yksin kalastaessa tahtovat kädet väsyä kun oikein tulee ..
2. Joskus homma on märkää ja sotkuista
3. Onnistuneen saannin päälle on mukava vetäistä savut
4. Ihan pikainenkin reissu saattaa tuottaa tyydyttävän tuloksen
5. Jos koko ajan saa häipyy hommasta paras hohto jännitys
6. Kumiset asusteet ovat hyvä suoja, mutta heikentävät nautintoa
7. Krapulassakin voi harrastaa ja tuo ainakin hetkellisen helpotuksen
8. Luvankin kanssa mukavaa, mutta jostain syystä jotkut sortuvat luvattomillekin vesille, kai se jännitys ja uuden kokeileminen
9. Voidaan harjoittaa rannalla/rannalta tai veneessä/veneestä
10. Sopivassa seurassa pitemmän päälle mukavampaa kuin yksin harrastaessa
11. Kokemusten karttuessa myös apuvälineiden käyttö lisääntyy
12. Uusia tapoja ja paikkoja mukava kokeilla aina välillä
13. Lämpimällä säällä mukavampi harrastaa, kylmällä säällä tahtoo munatkin jäätyä (vanha suomalainen sanonta, kansanperinnearkisto)
14. Välineen pituus ei ratkaise, vaan taitava käyttö, väittävät ainakin lyhyttä vapaa käyttävät
15. Oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja saamamahdollisuudet ovat huomattavasti paremmat
16. Liian nuoriin ja pieniin yksilöihin sekaantujat ovat alhaista sakkia ja kaiken arvostelun alapuolella
17. Mukavaa hommaa, kun vaan pääsis useemmiin harrastamaan,
Mä huvittelen katsomalla hapansilakka videoita :)
Onko kukaan tästä porukasta maistanut? Itse en ole, enkä maista :)
https://www.youtube.com/watch?v=rFHYXcWd8C8
Tämä, juuri tämä. On täysin käsittämätöntä miten kuolemanväsymys voi loppua kuin seinään jos vain menee havahtumaan juuri väärällä hetkellä. Omalla kohdallani tämän jälkeen on vähintään kaksi tuntia valvomista, yleensä enemmän. Ja kun se uni viimein tulee, herättää kello alle tunnin kuluttua. Olo on kuin järjettömässä krapulassa, jalat ei tahdo kantaa ja järki seisoo koko päivän.