Tai sitten pitäis liittyä Vapottajiin... Ai niin, mähän oon jo! Muttei siellä viitsi sanoa mitään omalla nimellä ja naamalla kun mun ulosannilla saan viikossa paloittelumurhaajajengin kannoilleni.
Printable View
Sitten kun Paavo on popparit syönyt, niin laitas tänne joku pupugiffi.
= Ennalta ehkäisevää polliisitoimintaa, jottei mopo karkaa keneltäkään käsistä. ;)
Kukas se oli boximodi expertti täällä? Miksi tollasessa katiskassa vaeltaa ohmit ympäriinsä?
Ei tarvii enää, tää lähtee nuq
http://38.media.tumblr.com/66cc3e2f6...0qlso1_400.gif
Tollane infiniten sx boksi. Kokeilin atlantiksella ja sama homma.
Mullaki pomppii ohmit tuon chanan kanssa, oon pistäny paskan piirin piikkiin.
Mulla on vastaava hotcigin boxi mikä toimii kun junan vessa.
Kato 510-liittimen juotokset.
Ei saatana, löyty mahdollinen selitys ft forkalta. Infinite on kaikessa viisaudessa ilmeisesti jättänyt anodisoinnin tonne 510 liittimen reikään eli ei ota maihin. :facepalm:
Tuolla ärsyttää ketjussa kiinnittänyt huomiota tämän kaltaiset postaukset; eipä tullut niksanesteet/laitteet päivässä euroopan/Suomen liikkeestä, vaikka niin oletin... nyt sitten (vit!!!) poltellaan tupakkaa ja prkl sekä ärräpäät huutomerkkien kera viestin loppuun. Just tämän "harrastuksen" aloittaneelta tälläiset viestit vielä ymmärrän, mutta jos "konkarit" tälläiseen sortuu, niin :(
Itse pelaan näissä asioissa niin varman päälle, että vähintään "puolen vuoden" varmuusvarasto on kaapin perukoilta löydyttävä. Eipä ole sitten niin päivän päälle, miten kusti niitä paketteja viitsii toimitella.
Jos on rahasta kiinni, silloin vielä ymmärrän viime tinkaan tilaukset. Jos taas sokeasti luotetaan postin luvattuihin toimitusaikoihin, mennään kyllä metsään ja vauhdilla. Eli jos mahdollista, tehkää tilaukset hyvissä ajoin ettei tule hätä käteen... :teaching:
Lähden nyt häiriköimästä, ja meen kuorsaamaan. :yawn:
Foorumin duracellille (=tasamaa) toivotan jo etukäteen huomenia, sun huomenta toivotus tulee kuitenkin kohta... :)
Tasamaa missä on huomenet? :)
Huomenta kaikki
Ei olis enää hirveen montaa heräämistä tähän työviikkoon!
Silti liikaa :D
Mutta missä on Taas Sama?
Huomenta. Olenko myöhässä.:confused:..:)
Pitkään höyrynny setillä jossa 5% Flaworwestin mentholia ja 5% TPA:n Creme de Mentheä, omaan suuhun just passelia mutta muutamat on maininnu että aika raikasta:confused: :D
Kiteiden kans ei jaksa alkaa puljaamaan, parista putelista edellä mainittuja kuitenkin kasaa jo 2dl liemiä :D
Onko höyryttelijöistä kukaan käynyt silmien laserleikkauksessa? Itsellä olisi lasien uusinta edessä, mutta myös leikkauttaminen on käynyt mielessä.
Jaahas luuriin tulossa 900 megan päivitys
Onko tämä nyt se lollipop ?
900 megan päivitys puhelimeen? :blink:
Kyllä tarkka koko 863.11Mt
Mä päivitin pari päivää sitten. Taas saa opetella uusiks...