Tyttöystävä tahtoo lähteä mun kanssa festeille :confused: En siis alunperin ole edes ollu aikeissa lähteä. Mikähän salajuoni tässä on.. Vittu se näki tietty kuva Hanuksesta ilman paitaa ja tahtoo nyt livenä näkemään..
Printable View
Tyttöystävä tahtoo lähteä mun kanssa festeille :confused: En siis alunperin ole edes ollu aikeissa lähteä. Mikähän salajuoni tässä on.. Vittu se näki tietty kuva Hanuksesta ilman paitaa ja tahtoo nyt livenä näkemään..
Mulle kovin uutuus viimeiseen vuoteen on ollut Vivi nova ja carto tankit(drippimies for ever!). No, eilen piipahdin Arizonassa ja siellä joku pro-ukko selosti kaikemaailma tohottelusta, vaijereista ja mes(h)singeistä ja toki 90% jutuista meni mulla aivan yli ymmärryksen. Antoi hän myös hybridiään? maistaa ja siitähän jäi sitten yövuoroon kutina päälle ja eikun netti ja google laulamaan vapotangoa... Aamu-unilta herättyäni vanha, mutta uskollinen kansanvaunu lievää ylinopeutta kohti Arizonaa ja sieltä mukaan IGO-W messiin ja eikun askartelemaan microcoilia ja pumpulia keittelemään. Vitut siitä mitään tullut ja eikun Arizoonaan hakemaan eka hybridi, meshit ja paksummat rautalangat. No, ensimmäinen mesh-setuppi rokkaa psv:n mustikka-mojiton kanssa kuin unelma ja vihdoin ja viimein se micro-coilikin saatiin porvarin nokkaan antamaan sumua mökkiin. Huikee päivä vapottelun saralta ja itseni tuntien, pahoin pelkään tästä hybridihommasta tulevan hemmetin kallis harrastus :).
Joku paikallinen hu(u)ru-ukko ollu taas Jussin luona kahvilla, kukahan lienee? :thinking:
Osuinhan mäkin peuraa tällä kaudella, eikä edes lapualaisen kanssa.. Oli japanin ohjus tällä kertaa. Humutus sen takia, että oli duuniauto enkä kolhinut kaunista baijerin prinsessaani :eek:
Peura tosin hölkkäsi nilkuttamatta ketterästi pellon yli metsään kavereineen.. Huusin peräänkin jotta "Homo saatana!" Nyt hiukan hävettää..
Ja tälläkin hetkellä Bambi itkee kuolleen äitinsä perään, kun wiitis tölväs sitä. Kuoli sisäiseen verenvuotoon ja pakokaasuista aiheutuneeseen syöpään.
Nyt huudetaan :cool:
Tervetuloa kapteenien kerhoon :)
Noh onko kermanen ;)
Ohan se :evil:
Toivottavasti jää lastausluukku auki ja uppoaa merenpohjaan :D
Se on :love:
Jos itella ja kusti suo niin tänään on game over laite kourassa ;) sit voikin keskittyy nesteisiin ja setuppien harjaannuttamiseen
Meidän neljäs poika syntyi aamulla! Huigeeta! :thumbsup:
Gz!
Hanus, tuo höyryskenen seksiobjekti.
Tuo 2000 luvun ei homollatavalla oleva seksisymbooli. Ja ettei ole niin it. 2 viikon purku projecti on valmis. Pitää palkita itsensä parilla huurteisella!
Kaksi sanaa: Jugo Diablo. Maltoin odottaa jopa 24h kypsymistä ennen maistiaisia. Hyvää se on näin kesken käyneenäkin. :p
Eipä sitä olis ihan heti osannut arvata, kun kaksi vuotta sitten saapui Peleonilta eGo-T ja nesteitä, että jonain päivänä hyllyn reunalla seisoo noin puolentoista k€:n edestä modeja ja atoja ja että voi itselleen myöntää ettei tällä taida olla enää mitään tekemistä tupakan lopettamisen kanssa vaan tästä on kehkeytynyt kiva pikku harrastus.
Kiitokset teille kaikille tästä hienosta yhteisöstä, joka tähän harrastuksen ympärille on muodostunut!
En mene Hanuksesta vannomaan, mutta minähän olen kaapista tullut jo aikaa sitten ja manbag löytyy jo.
http://youtu.be/HZuYsaWtlo0
Tulipa huomattua vasta nyt että tuo agi 2-1 dripperi version saa ilman tuota tankkiakin istutettua :D pieniä suuria iloisia asioita :Dhttp://img.tapatalk.com/d/13/10/31/7u8aru6u.jpg
Laitetaanpas vielä jatkoksi humutuslangalle ragea, ihmetyttää miksei tuo smokin scar pelitä tämän putken kanssa, olisi niin hyvä kaveri verrattuna agiin :(
Kymmenen päivää ilman röökiä, eikä ole tehnyt mieli polttaa. Nopeasti se aika kuluu. Lisäksi postisetä toi nesteitä, eipähän tarvitse hetkeen tilata lisää.. :)
Pari desiä Copsaa, pääasiassa Jugoa, kypsymässä!:wheee: Myöhemmin vielä toinen mokoma tulille jahka Atmos labin pohjat saapuu, selvii samalla onko niissä muka jotain eroa puolan poikain vastaaviin.