http://i1253.photobucket.com/albums/...sneyNoCurr.gif
:eek:
:sarcasm:
Printable View
http://i1253.photobucket.com/albums/...sneyNoCurr.gif
:eek:
:sarcasm:
joops, elikkäs koska lunta ei ole olemme varustautuneet tiilikasalla yön koitokseen. niitä lappaamalla tukevoituu niin padat kuin suihkutkin. raketeja ei ole koska ne olla ylihintaisia tuhnuja. ;)
tietäsittepäs totuuden, mut mä oon kauempana oikeasta poliisista kuin jeesus saatanasta.
psiu psiu! (ammun laserilla xeviouksessa vihuja)
Hyvää Uutta Vuotta kaikille ihanille foorumilaisille! Jos tänään ootte tuhmia, se onkin pitkä ensi vuosi edessä. :cool:
i love you!
Jumalauta!
Mummo meinas hakea kakarat käymään. Mitä helvettiä mie teen tuolla kissanpieru läjällä?
Miksi ei, onko sulla joku pakottava tarve tehdä vain tosimiesten juttuja?
Ajanhaaskuuta ne tosin kyllä on, ellei koko läjää saa tuhottua kerralla.
miehet ampuu miesten raketteja poika.
Sen enempää mihinkään henkilökohtaisuuksiin menemättä, on pakko ihmetellä mitä tää 'pojuttelu' oikein on? Monesti törmännyt samaan ilmiöön, varsinkin silloin kun (vanhemmilla) ihmisillä loppuu argumentit netissä tai reaalimaailmassa väitellessä. Pls go, ad hominem on so last season. Plus ei se ikä kenestäkään sen älykkäämpää tee kuitenkaan.
:popcorn:
Tällä foorumilla on äärimmäisen epähumoristinen käyttäjäkanta.
Tilanne vaatii äärimmäisiä keinoja, pojat.
Mä oon luullut että vain naiset tykkää kyttyrää tytöttelystä, jännä että pojittelu ärsyttää miehiäkin. :D
Olen muuten alle 30 :lol:
POIKA!!
Juu, kuten sanoin niin en tosiaan teikäläiselle suoraan kohdistanut, yleisellä tasolla lähinnä kommentoin tuota 'ilmiötä'. Aiheuttaako tosiaan ikääntyminen niin pahaa rappeutumista aivoissa että kun omat argumentit loppuu kesken niin tartutaan toisen postaajan ikään ja aletaan 'vittuilemaan' siitä?
okei, nyt lopetan ennenkuin luuppi tulee sen pelätyn VG-pamppunsa kanssa käymään mun luona.
Tänään taitaa olla käytössä rasvattu raketti pampun tilalla, epäilen.
Onk tänää uusvuos vai?
Ei, huomenna vasta :D
Mitä te sekoilette, uusivuosi on torstaina, tänään on ihan tavallinen tiistai --> pysykää kotona kaikki :confused:
Tuli kyllä melkonen loppu tällekin vuodelle. Lapset kuoli, koirat teurasti toisensa, kellari tulvii, autos on kylki kasas... välis tuntuu, että kaikki mihinkoskee, räjähtää jollain tapaa käsiin. Jotain hyvää, että hommat ydinvoimalalla jatkuu heti vuoden alussa :)
Kuulin vasta ekaa kertaa että kaksoset eivät selvinneet. Tai tiesin että toinen ei, mutta toinen taisteli vielä hengestään.
Mä tiedän ettei siitä ole vittuakaan hyötyä että random ihmiset lähettelevät osanottoja tai muuta vastaavaa, mutta saat multa semmosen virtuaalisen kädenpuristuksen ja tsemppitoivotuksen
Kuten joku viisas joskus sanoi; vahvimmat meistä kantaa raskaimmat taakat.
Eipä tää näiden asioiden setviminen virtuaalimaailmaskaan kovin järkevältä kuulosta, mut kaippa sekin käy jonkinlaisesta terapiasta. Ja otan mielelläni virtuaalisen kädenpuristuksen vastaan.
Tytölle tuli vakava aivoverenvuoto, eikä lääkärit antanu enään mitään mahdollisuuksia. Tyttö annettiin kaapista syliin ja hengityslaitteet irrotettiin. Vajaan tunnin pieni sydän jaksoi sykkiä. Oli kyllä varmasti elämäni pisin tunti. Siinä tuli käytyä kaikki mahdolliset tunteet moneen kertaan läpi. Poika kun lähti, kaikki kävi silloin hyvin nopeesti.
*Miehekäs Suomalainen voimahalaus*
En voi sanoin kertoa, enkä edes kuvitella itseäni samassa tilanteessa. Posteista päätellen, teillä on kunnon tervaskantoja molemmat vanhemmista jotka kestää. Voimaa ja uskoa tulevaan molemmille!!!!
Jos foorumilla asiasta kertominen auttaa, uskon että meistä suurin osa ymmärtää tämän ja edes kuuntelee mitä mies harteillaan kantaa. Lainatakseni Viikatteen Uurastaja kappaletta :
"Ei tule taakkaa, jota pystyisi en kantamaan
ei ole lohkaretta, eikä murikkaa
Viimein kun kovettumat kouristani katoaa
lepää harteillain jo harras kirkkomaa"
Vinokoneelle parempaa uuttavuotta!
kyllä täytyy sanoa että on itsellä aikalailla itku herkässä kun tuota lukee, on aika rankkaa tavaraa loppujenlopuksi.. Hatunnosto teikäläiselle että olet tuosta kaikesta selvinnyt, ei varmasti ole ollut helppoa todellakaan, toivotaan että vuosi 2014 on parempi itse kullekin.
Jaha, eka One hukassa.
Pitänee ettiä (niinku en ois ettiny jo jokapaikasta).
vietä uusivuosi kotona, yeah right.
Eipä ne surut suremalla lopu. Nyt elellään tän tilanteen mukaan. Kai tällä maailmalla vielä jotain hyvääkin on tarjottavana. Ei ne vastoinkäymiset tähän lopu, mut eivät enään niin hirveästi hetkauta.
NONI, jokos muilla turnauskestävyys pettäny :thumbup:
Eiku ny lähetään töihin...
Ei saatana.
Tippa tuli linssiin noita vinokoneen kirjoituksia lueskellessa.
En vois ees kuvitella mitä tekisin jos omalle kohdalle sattuis.
Voin vain toivottaa jaksamista ja voimia.
Tymä puna-YLE.
Mistäs tuon Tohtorin jouluspessun saa katsottua LAILLISESTI, viitsisi kuseksia BBCn laariin?
Jou mään.