Tietyillä tahoilla tuonlainen reagointi onkin tavoitteena, jotta verotuotto ja nikotiinimonopoli pysyisi muuttumattomana.
Printable View
Tietyillä tahoilla tuonlainen reagointi onkin tavoitteena, jotta verotuotto ja nikotiinimonopoli pysyisi muuttumattomana.
Tosin kun juttelee näistä asioista kasvotusten, ollaan usein paljon maltillisempia. Katujen kylähulluja lukuun ottamatta.
@tuittu: laita vain, en jaksa rekisteröityä sinne :)
No en mä tiedä onko oikeesti Porvoon sairaalasta, se on tuolla semmoinen sisäpiirivitsi tuo Porvoo, mutta sun kertoman perusteella voi oikeestikkin olla. :lol:
Muakin vituttaa kylmyys! Hrr!
Ei sinne tarvitse rekisteröityä, tuolla saa vaihtaa nikkiä vaikka joka kerta. Jos mulla olisi tuolla jonkinlainen viestilaskuri niin siinä olisi varmaan vuosien varrelta 15000 viestiä ja pitkälti trollailua. :evil:
Käyn sitten illemmalla kommentoimassa kääkälle jos sä et ole ehtinyt. :laugh:
Emminä tiiä oisinko tavallista osumaa ottavampi, van tänään sain palovamman munalukosta jota olin töhöllä sulattanu. Ei siinä mitään, van sain sen palovamman jalkapohjaan.. perkele ajatuksissaa mulautin lukon housuntaskuun josta se palo läpi ja lahjetta pitkin kenkään ja juur jalkapohjanalle ko löntöstin samalla. siinä tais pari asiakasta hiuka säikähtää ko riipoin vaateksiä poies sadatellenX-(
ai vittu, mut ei sais nauraa :lol: Tulen kanssa kans joskus töhötellynä tiedän tunteen.
Voi vitun venemies.:(
Piti tulla Atmoksen Red Apple, tuli tilalta:
Liite 18760
No ei tuo nyt ihan vituiksi mennyt, mutta miksi ei voitu ilmoittaa ja kysyä, onko ok.
Tähän asti mennyt ok negatiivisesta palautteesta huolimatta, ei näemmä pitäisi kehua.
No mut omena ku omena, eiks se niin mee :laugh:
vastaa että:
"pitääpä sitten lähteä tästä tupakalle kun se on niin perkeleekseen terveellisempää
t: addikti"
e: tässä piti olla quote mukana mutta syy ei ole minun vaan liiallisen alkoholin käyttöni
Vitun pinohiiren vahvistimet... Ensimmäinen minkä sain ei toistanut oikeaa etukanavaa. Toinen toimi 15 minuttia jonka jälkeen kuulu vain pamaus ja löi pelit seis. Oon mitannu kaikki kaapelit ja kaiuttimet, eikä niissä pitäisi olla mitään vikaa, ellei joku kaiutin vedä oikariin kuormalla. No kaiuttimet on samasta kaupasta samaan aikaan ostettu joten hieman epäilen.
Niskapaskat
Voi ny helvetti noiden vahvaripuheiden kanssa. Alkoi tehdä mieli korjata tuonne vanhemmille jäänyt potikkavammainen Harman-Kardon AVI200 II.
Oispa kaljaa. Nyt maistuisi, mutta lähikuppilassa pilkku kävi juuri äsken. Jääkaappi tietenkin tyhjänä.