Aikas pitkälti noin, itse kun kuitenkin nestesyötön säätömahdollisuutta suuresti arvostaisin.
Printable View
Onkos kttd käynyt parturissa, vai mikä? Jotenkin erinäköinen sitten viime näkemän :D
Ei vaan, vaihtelu virkistää ja saahan sitä omaa avataria vaihdella vaikka joka päivä.
Nestesäätö on kyllä kiva reguloimattomien mekaanisten kanssa. Muutenhan noilla tehosäädettävillä modeilla pystyy aika hyvin nestesyötön korvaamaan.
Menikös tää nyt oikein???
Liite 17246
Klooni on murhaa ihan yhtä paljon kuin turkis on murhaa tai lihansyönti on murhaa.
Vaiko näin?
Liite 17247
Professori: ?Sähkösavukkeen polttaminen on kuin hyppäisi viidennestä kerroksesta asvalttiin" | Yle Uutiset | yle.fi
Omasta mielestäni höyrykkeen polttaminen on kyllä enemmänkin kuin kusisi muuntajaan. Siviilioikeuden professorin ei muutenkaan kannattaisi varmaan kertoa noita terveysnäkemyksiään totena kun ei ole mitään ammattitaitoa siihen.
Samaan artikkeliin onkin tohon sivuun lisätty vähän nippelitietoa. "Sähkötupakka muistuttaa ulkonäöltään tavallista tupakkaa, mutta se toimii sähköllä." :lol:
mistäs niitä kunnon kartoja saa kun nuo uudet dct tankin kartot kusee alle....koitin jotain porvaria hakea mut oli sivu kiinni..se kuulemma toimis:thinking:
Taas huomaa, että mä en tajua taiteesta paskaakaan. A-studiossa näkyi jonkun venäläisen taiteilijan teoksia ja en ymmärrä yhtään. Olen aina jotenkin luullut että taide, juontuu sanasta taito. Voih, kuinka väärässä taas olinkaan.
Taide ei aukene kaikille:)
http://historianet.fi/files/bonnier-...es/skriget.jpgTiedätkö mikä tämän taiteen hinta on jos sen saisi kämpän seinälle ostaa:)
Jos ei ole varaa tohon niin tällänen tilalle. Näähän on melkein identtiset.
Liite 17255
Olipas tyhjän päiväinen A-studio juttu :facepalm:
Samaa mieltä