Eikös tuo Stinkku X ole niitä kovimpaa iskeviä putkia?
Bussardon testiräkki ei oikein innosta hakemaan mekaanisella tehoja, jos 0.3 antaa "vain" sen 30 wattia.:D
Printable View
Eikös tuo Stinkku X ole niitä kovimpaa iskeviä putkia?
Bussardon testiräkki ei oikein innosta hakemaan mekaanisella tehoja, jos 0.3 antaa "vain" sen 30 wattia.:D
Mulla olis koivuhalkoja ja latakkaa jos kaleppo haluu tehdä boxin myyntiin. :D
Pitäis vaihtaa palovaroittimet erilaisiin tai alkaa höyryttelemään ulkona. Optiset on nyt, onko ne toisenlaiset (en muista nimeä) vähemmän herkkiä höyrylle?
Niin ja puun/ raudan sovitus välyksetön.
Itellä tollanen perus halpispalohälytin tuossa parin metrin päässä koneelta eikä ole tässä 15kk aikana vielä kertaakaan ulissut höyrystä. Siitä rakettiakusta kyllä laukes soimaan eli toimii.
Heräsin naapurien taisteluun. Siellä on joku vanhempi pariskunta ja kolmekymppisen näköinen poika asustamassa kolmiossa, varmaan vähemmästäkin hiertää välillä? Alkoi kuulostamaan hieman siltä, että oltais menty fyysisen puolelle eli kuuluuko mun nyt soittaa poliisit vai ei? Ei kai. :thinking:Nyt kyllä hiljeni täysin. Tietty olis kai pitänyt tehä se perus eli pimpottaa ja kysyä, että näkyykö teillä telkkari?
Se on vain laitonta, jos siitä jää kiinni.
Mites vanha kunnon juomalasi seinään ja tarkkaa kuuntelua.
Mitä nyt tuon Busardon videon kattosin, niin niitä watteja ei kannata katsoa, vaan ennemmin laitteen sijoitusta muihin nähden. Koska se näköjään tuon testin tarkoitus muutenkin on, koska ei oo mitään käryä paljonko noi Busardon laitteet vaikuttaa tuloksiin.
Odotellaan sitten, että Busardo käy ton saman testi läpi kaikille sadoille mekaanisille maailmassa :D
Veikkaan että G-tube iskee kovempaa ku rausku. Veikkaan, en väitä.
Empä noista eroa suulla huomaa. 1xg-tube & 5xrausku :)
Olisko huomenna metsästyspäivä [emoji4]
Itse kyllä ruuvasin sen kiinni atoon ja sitten koko roska putkeen... näyttää vaivanloiselta noin päin :D