Wikipedia tiesi ainakin kertoa Dr pepperistä "Dr Pepperin makua ei ole muutettu yli vuosisadan aikana ja juoma on edelleen yksi Yhdysvaltain suosituimmista."
Printable View
Vittu nyt tuli venemieheltä uudestaan sama sähköposti. Mikä vittu sitä vaivaa?
Pistin jo puolivihaisen vastauksen, katotaan poistaako se minutKIN asiakasrekisteristään :lol:
En ole koskaan ymmärtänyt Pasilaa :(
Se olis tytöt ja poijjaat Maanantai! Ja mulla vapaa. :yeah: Jos joku herättää ennen kymmentä, niin saatan ampua kovilla.
JUOTA MINUT KÄNNIIN HEITÄ MINUT SEINÄÄN SINÄ IHANA VILLISONNI :lol: (mun suosikkijakso)
https://www.youtube.com/watch?v=4k_lIjLdip4
Dr.pepper maistuu marsipaanille. Seuraavan kerran ku juotte, muistakaa marsipaani :)
Ehkä mä olen rohkea ja ostan tölkin pepperiä joku kerta, iski kummallinen mieliteko että onko se edelleen yhtä pahaa mitä se pienenä oli... Ehkä se on hyvää jos pidän mielessä sen marsipaanin... :thinking:
Kyllä mäkin muistan jotta pienenä se oli hirveää skeidaa, nykyään kokiksen kanssa samalla viivalla :esmoke:
Huomenta Höyrypäät.:)
Huomenta
Aika hiljaista on aamuisin.:unsure:
Niin on. Mä saavuin just työmaalle.
No perk. Siitähän se Viikko lähtee eteenpäin.:thumbup:
:yeah:
Huomenta Larmallekin, ku noin iloisena heräilee.:yeah:
Huomenta! Tehokkaasti tuli aloitettua työviikko printtailemalla vähän etikettejä neste pulloihin.
Herätys on semmonen et ku kello alkaa päristä ni pomppaan samantien sängystä ylös, muuten voin torkuttaa ja nukkua vielä tunnin pari jos en tee noin :)
Mulla toisin. Herään puolituntia ennen kellon soittoa. Kuten Turhapurollakin, Alkaa kellon soidessa ramaista.:thinking:Mut en mä saa nukuttua enää, vaikka miten yrittäis.:laugh:
Näin ku käy heti kello puol 5 niin kyllä vituttaa :esmoke:
Jooh, vaihteeksi perinteinen maanantai, taas olin jo kustannuspaikan parkkipaikalla virittämässä lämppärinjohtoa kun tajusin et firman avaimet kotona -> eikun takaisin kotia..prkl..
Omnomnomnom, 8h unta kuulassa. Skarppasi oloa. Todistin tänään aamulla sitä hienointa tilannetta. KAKSI puhelinmyyjää soittaa samaan aikaan. :lol: Kumpaankaan en vastannut, toinen on huijari ja toisestakaan ei oikein ota selvää onko ihan puhtaat jauhot pussissa... (yrityksen hakutietoja haluaa päivittää ja toinen tyrkyttää sähkösopparin kilpailutusta ihan uppo oudosta firmasta)
Eli sille voi sanoi, et läski tummuu ihan just jos et lopeta... :rtfm:
Maanantai on kyllä kiva vapaapäivä. Toki tiistaina sit maanantai fiilarit!
Dhl toi mulle just paketin
Maanantai ON kiva vapaapäivä! Hypin kohta seinille jos ei kohta ala pääseen salille, saakeli [emoji14]
Uutispommi III-oluesta: ?Jos äänestää kepua, ei saa enää kepua? | Uusi Suomi
Tietääpähän taas että mistä keskustellaan tulevina viikkoina ihan joka paikassa:lol:
Aavistuksen alkaa jo stressi hiipimään päälle, muutto alle 3 viikon päästä eikä oo vieläkään uutta kämppää :lol: