Vapetrixin tankki yritettiin ratsaa :lol:
e. Ja ei kai ne nyt tankkiin kato ei ne ihan tyhmiä ole. Suodattimesta tai letkusta se pitää tsekkaa.
Printable View
No mitä nyt VapeTrixille ei ois käyny :lol: :lol: :lol:
Kyl ne kattoo. Kaveri sano, et tuosta koneenkyljestä näkee, kun siinä on kirkas suodatin ja kirkas vedenerotin, mutta tullmies sano et katotaan ny tankista vaan
Eikös ne seurannu iha kesämökin pihaan asti johonki jumalan selän taa
Mitenkähän se niille poliiseillekkaan olis mitään sanonut. Oikeesti se olis pahoittanu mielensä ja juossu mettään tai jotain eikä olis ikinä palannu hakemaan autoonsa, kun ois niin verisesti loukkaantunu poliiseille.
Paljonko siitä nyt sai ? Auton omistusajan dieselverot korotettuna 2x vai oliko se 3x ?
Kevyt lasku jos auto ollu 10v...
. tupla
Tänää nährään voittaaks Saara
Veikkaan et britit äänestää kotiinpäin tuossa kisassa.
Joku siinä naamassa on mikä vituttaa. Hesarissa tuli taas ruuduntäydeltä. :facepalm: Hyvin tuntuis pyyhkivän, jos tollanen paska on joku maailman tärkein asia.
Voi helevetin jellyjortikka. Kyllä kaalimato on coolimpi.
Mä toivon että Saara voittaa, se olis oikein sen hatereille. :D Mun mielestä Saaran ongelma on ollut se että se on ollut vähän sellainen hajuton ja mauton hissukka maustettuna tekopirteydellä. En ymmärrä miten kukaan voi tuollaista inhota kun ei siinä ole oikein mitään mitä inhota. :D Samasta syystä kun ei siitä voi ihan täysin rinnoin tykätäkkään koska vaikka se on teknisesti helvetin hyvä laulaja, niin jotain valitettavasti puuttuu.
Luojan kiitos KUKKENHAIMIA EI TUUKKAAN
Saaran teknillisyydestä en sano mitään mutta nää äsköset naiset oli mun mielestä muodollisesti pätevämpiä:cheer:
Oli kyllä nättejä mimmejä äsken. On Saarakin kyllä söpö.
Oonks mä jotenkin vähän liian maalainen kun luen jostain puskaradiosta että meidän hoodeilla joku hiippaillut tänä iltana ovia kokeilemassa ja kommenteissa kaikki on ihan HUI IIIKHYI IUY, niin mä meen pihalle hiippaileen että olisko siellä joku hiippailemassa. :thinking: Mielikuvissa näen kuinka jahtaan sitä jonkun kepin tai lumilapion kans. :lol:
.
No äläpä. Noiden itkuintiaanien pitäis oikeesti asua maalla jonkun aikaa, mihin saa odottaa poliisia parhaassakin tapauksessa niin kauan että hiippareilla on ruhtinaallisesti aikaa rauhassa nuuskia nurkkia ja kerätä arvokasta kamaa kyytiin. :laugh: Ihmiset on nykyään hirveitä paskahousuja, ihan oikeesti kirjotetaan johonkin vitun facebookkiin että joku kävi kokeilemassa takaovea KAKSI KERTAA, mutta onneksi ovi ja sälekaihtimet oli kiinni! :facepalm: Ei uskalleta edes katsoa ikkunasta "mörköä" :facepalm:
Nyt twisted vaihtaa kalenteriluukun heti. Oon nyt pettynyt
.
Voi kaataa
JEEEEE :wheee:
Tarvii ite ettiä kuva että saa unen [emoji23] vai miten se oli
.
En kyllä tunnista, vaikka tosi tutun näköinen jostain :thinking:
Eikä sitä laskettu jossa oli kaks :teaching:
.
Mut sen kuvan jätkä ei ollu niin hyvännäkönen ku tämän päivänen ja sit sen muijan tissit häiritti mua :lol:
... jätkät laskee pizzasliceja ja nänninnipukoita että varmasti tulee tasajako.:)
Täähän on kuin jaettas kakkua työmaalla.
Miksi Max mikäsenytoli? Edustaako Max Twistedin miesihannetta :thinking:
Mitä helvettiä näin kuvan Tauskista kera höyrykkeen Vapottajissa! Tätäkö joku meinas ku puhu täällä pari päivää sit että Tauski on möyhymiehiä? MÖYHY?! Mitä vitun möyhyä se höyry muka on, siitä vaan huuteleen kadulle höyryttimen kans kuinka NYT MÖYHYTÄÄN
fuqin möyhy. :D
Möyhy. :blink:
Aika huono sana kuvaamaan höyryttelyä, ei jatkoon... :thumbdn:
Joo, mä vastasin sillon täällä siihen kysymykseen niinku kyse olis möyhystä niinku se käsitetään. Sit vaan aloin miettimään että ei kai vaan... :facepalm: kun näin 10. päivä tehdyn julkaisun Vapottajissa Tauskista höyryymässä. Ja kun oon joskus ennenkin kuullut kuinka joku jostain käsittämättömästä syystä puhuu möyhystä näissä kuvioissa. :D