Tää karvakamu heräs just, siellä näyttäs olevan tulossa tosi aurinkoinen päivä :yeah:
Printable View
Tää karvakamu heräs just, siellä näyttäs olevan tulossa tosi aurinkoinen päivä :yeah:
Luultiin jo, et Audrina menehtynyt ku ei ole näkynyt.:thinking:
Kuukauden hyvä työ suoritettu, eli kylpyhuone pesty. Miten voi tuo 4-5 neliön huone tuottaa noin paljon töitä:mellow:. Jos joskus oman talon pystytän, niin käytän kyl mahollisimman suurta laattaa kylppärissä -> vähemmän puunattavia saumoja :D
Saa ainakin nopiaa tehtyä, jos Laattakoko 400*400 tai 600*600 :)
Onpas täällä kuollut meininki
Sehän on kuollutta, kun yksinpuhuminen on kiellettyä.:)
Missä kaikki on?
Kait ne jossain viettää vapaapäivää. Sukuloimassa tai muuten perheen kanssa. Loput potee morkkista, eilisestä ryyppäämisestä.:laugh:
Arizonasta tuli sähköpostia. En varmasti ole antanut lupaa lähettää mulle sähköpostia vaikka onkin periaatteessa hyvällä asialla. Tekispä mieli ilmoittaa tietosuojavaltuutetulle :evil:
Turhaa se on sekin.:) Jospas onkin lähtenyt vahingossa.
Tuskin on lähtenyt vahingossa, eiköhän se ole lähettänyt kaikille jotka sen asiakasrekisterissä on :D
Vastasitko heidän höyryttelytutkimukseen? Siinähän kysyttiin s-postiosoitetta, eli saatiin helposti kerättyä uusia jäseniä postituslistalle.
En ole vastannut, tässä sähköpostissa nimenomaan pyydettiin osallistumaan tähän tutkimukseen :D
http://5.44.lt/i/2015020817220388.png
Tulipas otettua kuppia.. taas voi hetken tyytyväisenä juoda kolaa!
HUAAAAAAAAAAAAAAAAA EI JUMALAUTA :lol: Ystänpäivä 14.4!!!
Hyvällä asialla mutta kuvitelkaas toi tyyppi pitämässä yhteyttä kansanedustajiin? HAHHAHHAAAAAA :eek:
Pia alkaaki Uuno kolmoselta [emoji106]
Mikäs uuno tänään oli ohjelmassa? :)
Olikos lottovoittaja ?
Loistava pätkä! Tai kaikkihan ne on ;)
Onneks ei tullut voitettua lotossa. Olis joutunut vakavasti harkittemaan, mitä shoppailis.:)
Itse palkkaisin coilin tekijän jos lottovoitto joskus tulisi
(En lottoa eli teen itse :) )
Olisin ostanut ison Saavillisen G Tubeja heti.:thinking:Olis voinu vaikka lahjoittaa, aina joskus jollekin.:)
Siinähän menis kaikki uudelleenrakentamisen hauskuus että hyvä ettet lottoo :)
Onneks en mäkään Lottoa. :) Saa käydä töissä, eikä tarvi kaikkea pois lahjoittaa.:laugh:
Voi sitä modien määrää mikä lottovoiton yhteydessä rupeis tulemaan luukusta. Ihminen on paljon onnellisempi kun rahaa on niukemmin 👍
Ansaittu mukavampi aina. Joutuu tekemään jotain asioiden eteen. Toisilla liian helposti tuppaa vaan tulemaan, tuo rahapuoli suvun mukana.:thinking:Sit ihmettelevät et miten viittit ajella tuollaisella Autolla.:thinking:
Mää ostasin genelle 5 axis jyrsimen 10 000 vaihtoterällä ni sais tehdä mulle sen 9 x 26650 rst sauvan [emoji15]
Auto on hyvä jos sillä pääsee paikasta toiseen ja rahaa riittävästi jos ei tilityhjä ennen seuraavaa palkkaa!
Kaipa sitä jotain mukavaa, vois keksiä. Vois palkata Neekerin pihaan luomaan lunta, vaikka ittellä kone vieressä.:thinking:
Tarvisko vaihtaa Egrip subitankki miniin ?
vaihda isoon subuun..:sleep: