Liite 24948
Printable View
Mitäköhän nuo ovat lisänneet Srirachaan kun on niin saatanallisen herkullista? :drool:
Joo ei varmaan oo ripset kauheen kätevät "tuulilasin pyyhkijöinä" silmälasien kanssa. :D Eiks sulla ollu D-kaarta, onks vielä sitäki kaarevampia olemassa? Ja joo, liima menee kyllä vaihtoon! Lyhentää huoltoväliäkin kun laittaessa sellainen tulva valuu silmistä ja kastelee liiman heti kättelyssä. :thumbdn:
No kuinkas operaatio sujui? Ei tosiaan kaikki kampaajat kai uskalla lähteä tummaa kerrasta vaalentamaan, on kai hurjaa touhua. :D Kuulostaa ihanilta noi pastelliset laventelilatvat! :love: Mä oon niin nössö että itse en jotenkin uskaltais vaikka aina ihailenkin My Little Pony henkisiä värjäyksiä... :D
Olipa kiva shoppailla vaikka oli aika jouluhulinaattorointia ideaparkissa :wheee: Vaikuttais myös siltä että joulualet alkaa nykyään jo ennen joulua! Hienoa on myös että kauppojen aukiolot vapautui vihdoinkin tänään, kohta pääsee lauantaisinkin vähintään yhdeksään asti Prismoihin ja osa on klo 23 asti auki. Hullua ees ajatella, mut hyvä juttu! Prismat siis ilmoittaneet jo mitä aikovat tehdä, saas nähdä onko ostoskeskukset ym. puoleen yöhön auki...
Se on uusi ketsuppi! 10 vuoden päästä puolet suomalaisista käyttää kukkokastiketta felixin sijasta, sano mun sanoneen!
Nyt kun naiset höpisee ripsien pituudesta, niin täytyy miehenä hypätä kelkkaan. Mullahan siis kaikkien naisten haaveilemat, luonnostaan pitkät ripset. Mieli tekis saksilla näppästä poikki, ihan vaan kun hinkkaa rilleihin kiinni. Silmäluomet alkaa päivän mittaan väsymään todella paljon, jos laseja käytän, lisäksi laseihin jää ärsyttävät skraidut ripsistä.
Naiset, tämä ei ole lahja vaan kirous [emoji23]
Olin duunin kahvihuoneessa syömässä tänään ja hetken päästä istahti duunikaveri vastapäätä siihen ja oli just käynyt röökillä.Siis haju voi luoja[emoji51] meinasin oikeesti yrjötä ja eväät jäi siihen.Hyi helvetti mille paskalle haisee röökiä vetävä ihminen[emoji37] ihan vähän teki mieli sanoa, että voisitko painua vit**** siitä[emoji36]
Kokeilin joskus kepappilassa srirachaa. Ihan kiva, mutta samalla turha hömpötys. Kyllä perus tomaattipyree vie ja muut vikisee. Vähän vaan vaivalloista aina veivata purkkia auki ja tuubimuodossa saattaa alkaa käymään ennen kuin tulee kokonaan käytettyä.
Se sriracha ei muuten ole sitä hyvää jossa maistuu selkeästi valkosipuli. Niitä on eri merkkejä joita en muista, mutta pullosta tunnistan mitä kandee ostaa. :D
Perus tomaattipyree? Mut eihän siinä ole tulisuutta ollenkaan, ja se pieni lämpöhän srirachan idea kuitenkin on...
Ainakin tässä mun kaapissa olevassa on selvä valkosipulin maku ja siinä on kukko ja vihreä korkki. Merkki tuong ot sriracha. Valmistettu kalifoorniassa.
Reilua, toinen makselee vihaisena uusia silmälasien linssejä ja kiroaa "vitsaustaan" ja toinen taas on valmis syytämään rahaa hulluna silmäkarvoihin. :laugh: Mutta toisaalta ihan sama vaikka mulla olisikin luonnostaan sikapitkät ja tuuheat räpsyt koska luomuna ne ei kuitenkaan voi ikinä olla niin pitkät ja tuuheat mitä nyt haluan. :D Näissä hommissa pitää vaan olla varuillaan ettei sokeudu sille itsensä kaunistamiselle ja lyö yli, se voi käydä yllättävän helposti... Nimimerkillä juuri tänään katselin Prisman kassalla myyjän liioittelematta 3cm ripsiä (taisivat kyllä olla irtoripset, tuskin kukaan ripsiteknikko suostuu sellaisia liimaamaan vaikka itkien lattialla kerjäisi...) ja mietin että varmaan tuokin on aloittanut sillai "jos nyt iiihan vähän varovasti" ripsikokeilunsa alunperin. Nälkä kasvaa syödessä ja silleen. :whistle:
Lentävän hirven soosseja on ainakin neljä4 erilaista, mitä nyt mieleen tulee?
miten hlvetissä tuohon hirvi tuli? Siis hanhi se on! Flying Goose
Hauskasti lomittuu nämä chili-ripsi-kukkokastike-pidennysjutut... :)
Hanhi se on:laugh:
Ehkä ne on lomittuneet laittajallakin ja siks mulla kirvelee laittaessa aina silmiä kun ripsien tekijä on vetänyt sekin lounaalla vähän jotain sormiruokaa kukkokastikkeella terästettynä. :rolleyes:
Se on hanhi, mikään kukko ole! Mistä ihmeestä te taioitte tuon kukon tähän?
Tajusin, tuossa yhdessä on näköjään kukon kuva:)
Liite 24949
Hanhea? Lomaa odotellessa [emoji39]
http://images.tapatalk-cdn.com/15/12...a30b6bbaa6.jpg
Edit: Se olikin metsäkana. Hyvää se silti on!