Juu tolla tavalla ainakin menee kauan. Se on joku tunti ko sen keittelee.
Printable View
Postilaatikosta löytyi Fartteja. Vielä kun jaksais kokkailla. Kaikki isot sammiot on käytössä, niin ei onnistu yhden pullon taktiikalla.
Tuo voi olla sellainenkin kestokiusa kuin Googleads.g.doubleclick.net
Siitä ei pääse eroon oikeastaan millään. X-(
Tuo on joku mainostoimistoille markkinoitava paskansuoltoalusta joka kerää kaiken maailman tietoja käyttäjästä ja tuuttaa vastapalvelukseksi "kiinnostavia" ja "hyödyllisiä" mainoksia.
Leviää esim Amppareitten linkkien kautta nopeammin kuin pakolaiskriisi.
Oma puhelin on nyt kohta kuukauden ladannu kaiken maailman mainokset ja kun operaattoreita kaikkein vähiten kiinnostaa tehdä toimivia dataverkkoja, niin suurin osa ajasta menee noiden typerien mainosten lataamiseen.
(On rootattu puhelin, kaikki mahdollinen ylimääräinen poistettu ja Ad-away asennettu.
Samsusi s4 on pakko rootata jos meinaa että jaksaa edes puolia sovelluksista pyörittää ja jos haluaa että akku kestää yli 8 tuntia...)
Kotiin tullessa ihmettelin mikä kirje luukusta on tippunut. FA tiivarithan siinä oli. En mä edes muistanu että mulle oli sellasia tulossa.
Mä jo vähän kokkasinkin. Aika pirun hyvän tuoksusia oli parit.
Huh johan oli kirittävää. En oo töitten tohinnassa "ehtiny" palloileen voorumilla, niin nyt piti ottaa menetty aika vapaapäivänä kiinni..
Mutta ahh tuliko vapaapäivät tarpeeseen! Nyt kevyet 19h univelkojen kirintää alla ja matkalla ripsihuoltoon jonka jälkeen parturi ja ehkä vähän heräteostostelua :yeah:
Mites muiden tiistai?
Tiistai kulkenut mukavasti muuten, mutta käsintiskaukseen (3kk jälkeen) tuskastuneena päätettiin tiskarikone hommata, sen pitäis ilmestyä huomenna. Tähän liittyen jouduin purkamaan yhden kaapin tiskipöydän alta ja olihan edellinen asukas päättänyt, ettei se ainakaan ittestään sieltä lähe kuleskelemaan, oli senverran kiinnityksiä värkännyt. Vähän toista tuntia väänsin sen kanssa, nyt pitäis olla ulosvetoa vaille valmis. Se selviää, kunhan mamma kohta kotiutuu.
On viime vääntöjen jälkeinen olotila vielä niin tuoreessa muistissa, etten yksin viitti sitä kolostaan ulos repiä.
Eniten tässä huolettaa kuinka käy minun silkinpehmeiden kätösteni, pitää varmaan jatkaa päivittäisiä Fairy - hoitoja ilman astioita.
Tässähän tää on ihmetellessä menny. Itekin miettiny tiskarin hommaamista mutta niin pitää pihi olla ettei oo viittiny hankkia :D kohta pitää lähtee fyssarilla käymään, sitten vaihteeks vakuutuksien kanssa puljausta, on muuten prosessi ollu tää yhtiön vaihto kun alkoi vastatarjouksia tulemaan, meininki on kuin teleoperaattoria vaihtaessa. Illasta pitäis vähän siivoilla jotta jää kämppä siistiks kun huomenna olis lähtö Tampereelle vanhaa koulukaveria moikkaamaan.
Vähäsen turha tuo tosiaan on, kun yleensä pesaisee astiat heti ja tuohon joutuisi jemmaamaan parinkin päivän astiat.
Pakko tosin käyttää, koska mulla on sellainen muistikuva, että tiskari voisi kuivua pilalle käyttämättömänä?
Näkee suaki! :thumbup: Mä ajattelin kanssa lähteä vähän shoppailemaan. :yeah: Kampaajalle pitäis munki mennä, suunnitelmissa vähän blondimpaa ilmettä. Otin ne volyymit sitten, ja on ne vaan ihanat vaikka eka ku näin ne laiton jälkeen olin että onko nää jo vähän liikaa... :laugh: Otin silloin heti laiton jälkeen kuvan, mulle laitettiin 3-5D:tä C-kaarella.
http://i.imgur.com/WtxAKcW.jpg
Silmät punoittaa laiton jälkeisen illan aina kuin olisi viikon ryypännyt ja alkavat vuotaa hulluna viimeistään kun teipit poistetaan. :rolleyes: Silti tuntuu ettei liiman pysyvyys ole ihanteellinen. Mitä merkkiä sä käytät? Mä oon kokeillut vain Lash Loverseja, Xtreme Lashes on selvästi kalliimpi mutta olisiko se ehkä kuitenkin parempikin...
Mulle ei kuulu mitään ihmeitä, ainoastaan oon koko ajan iha helvetin väsynyt ja nukun koko ajan[emoji21] ikinä ei oo väsyttänyt näin paljon[emoji53] No jotain lohtua, kun muru tulee vkonlopuksi..ei olla nähty moneen viikkoon[emoji173] ei mitään joulufiiliksiä mut kai jotain pitäisi keksiä[emoji51] ja mä olen jouluna yleensä ihan hullu[emoji13] Aikaa on vielä[emoji319]
Apua apua nyt kysyt vaikeita! Mulla ei siis mtn hajua minkä tuotesarjan nää ripsikuidut on :thumbsup:
"Ostin ku halvalla sain"
Mut nyt lisättiin kaarevuutta näihin, koska saan viikon sisään elämäni ekat rillit ja en halua et ne ripset hinkkaan niihin linsseihin.
Mulla ei oo koskaan tullu näistä ripsiliimoista mitään oireita, ei punoitusta ei kivelä ei kutinaa. Kysy jos ripsiteknikkosi voisi vaihtaa toisenlaiseen liimaan, toi sun oireilu kuulostaa tosi veemäiseltä :(
Hiii luit mun ajatukset!!! Olen kans nyt parturissa, blondimpaa ilmettä nimittäin hakemassa. Brunee tyveen ja pastellinpinkkiä/laventelia latvaa. Tää on ollu jo projektina pitkään, mutta nyt vasta löysin parturin joka halus ryhtyä tällaseen koko illan kestävään projektiin.
On nyt siis tää tukka ollu työn alla yli 3 tuntia ja loppua ei näy, koska vaalennus näin moneen kertaan tummennenttuun tukkaan on vähä mitä on :laugh:
Olipahan taas kokemus asentaa printteri etänä. Onneksi herran vuonna 2015 on sentään päteviä etätukiohjelmistoja.
Onneksi Jouluaattona on jo minuutin pidempi päivä, valoa kohti kuten
https://www.youtube.com/watch?featur...o16Wn9Hlw#t=27
Väsymystä käpälässä löytyy myös täällä. En muista koska olis ollut tällainen väsymys päällä, kun istahdan tuoliin ja meinaan kattoo vaikka futismatsia joka todella kiinnostaa, niin silti tippuu pää vähän väliä rinnuksille. Pakko nousta ylös ja tehdä jotain, muuten tulis torkuttua koko päivä.
Lunta stna, että saadaan valoa tähänkin maahan! Viime yön vietin tallin sohvalla, taisin muutaman bissenkin imasta:thinking:Nyt saunaan
jaaha, nyt todellakin saunaan, tai ainakin pois tästä huoneesta! Koira palkitsi pierulla kotiintulon:antismoke: