http://img.tapatalk.com/d/13/10/25/agusajy4.jpg
Printable View
Meikästä tulee tänään Vamo V3:n omistaja. Liityn siis modien omistajien joukkoon. :)
Ilahduttaa myös se, ettei tee ollenkaan mieli tavallista röökiä. Ajattelin että tulisi olemaan vaikeampaa, mutta helpostihan tämä on mennyt.
Avokki viikonlopun lastenleirillä joten vapaa vkloppu! :wheee:
Postipäivä: niksaa, tiivisteitä, nesteitä, akkuja ja kick
kyl tuo kick (sigelei) oli hyvä ostos jo näin parin tunnin perusteella
sai smokin telescope uuden elämän protankin kaverina
Wingnutsin RY4-A. :wheee: Tätä yhden pullon tilasin joskus kesällä ja jäi käyttämättä kun oli niin saatanan ylimakeaa siirappista ripulia. Terokum:lle pullon lähetin testiin mutta ilmeisesti itellan pojat ja tytöt hoiti työnsä kuten pitää ja ko. pottu hävisi lajittelussa tjsp.
No, kaverilla oli tätä kanssa pullo ja ei maistunut niin otin vielä testiin. Tää on vissiin eri erää tai eri reseptillä ja kyllä vaan maistuu! Kaikki sellanen ällömakeus mitä edellisessä oli on paljon lievempänä tässä (silti oli pakko hitusen pelkällä vg:llä lantrata) ja oikein mukava neste kahvin kanssa.
Liite 9666
:yeah:
Tänään Rytmikselle katsoon Kilt:iä ja Nicolee. Onhan siä vanha reenikämppä naapuriki Ground Frame :)
Saa nähdä törmääkö sitä muihin höyrypäihin...
Mä en vieläkään oo keksiny että mikä helvetin karkki mulla tulee siitä kylmän ilman nallesta mieleen.. joku ihan selkee tuttu karkki muttako ei yhdistä. :facepalm: Todella hyvää se kyllä oli! :thumbsup:
Sitä Ground Framen episodia mä en ihan tajunnu, jamppa otti ja päätti hypätä lavalta parin metrin loikan betonilattialle, olikohan ekan vai toisen biisin jälkeen? Lanssiin vaan ja levyt soimaan, great success :yeah: noh tekevälle sattuu. :D Kompastukohan se johonki?
Wartis näky pari muutaku höyryttelijää meidän lisäksi, toinen ainaki sano lukevansa foorumia mut ei oo kuulemma postaillu.
Olis kiva tietää paljon tällä foorumilla on lukijoita. Itekin luin vaan pitkään ennenku registeröidyin.
Istuskeltiin sit päälle neljään videochätissä ja hauskaa oli (ainakin meikäläisellä) :D
Esmoke. :thumbsup:
Olisko tämä se mitä funtsit. :thinking:
http://www.e-savuke.com/vb/online.ph...e&pp=30&page=1
Huh, pakko humuttaa... Just kotiuduin J.Karjalaisen keikiltä... Onhan se vaan kova ukko... Suosittelen...:thumbsup:
Hyvä jos maistui :) Eipä ollu Blu-Bacco myöskään sen hassumpaa ja vielä etenkin Squapesta. Oli muutes meikan eka kokemus kummastakin ;) Olispa mulla ollu vielä se mun pareet versio tuosta "Cthulhu's Cold Air Candysta" mukana niin olisit tod. näk. tykästynyt siihenkin.
Kyllähän wartissa säätää valoja tuo Mind Mirrorin jätkä jolla on se riva-piippu, mut kyllä sä varmaan sen tiesit kun paikallisia oot. Muuten en itse törmännyt muihin kun hyppään mieluummin pihalla höyryämässä.
Joo itse missasin sen koko GF:n keikan kun tultiin synttäreiltä sinne jatkoileen mut sain kuulla kaverilta sit siitä.
Videotsätit on kovin tyhyjää.. :D
Tuo sun Pluidin hehkutus aiheutta kyllä itselle jäätävän tarpeen päästä kokeileen sitä... :whistle: Absinthia kun juotuna menee jonkin verran, niin miksei myös e-nesteenäkin. Toki Puffin omaa löytyy jo mutta oishan sitä mahtia päästä vertaileen noita :) Josko sitä vähän vahingossa vierailisi 28vapeslateris...
Jeba defun ryynäs aineet postissa! Päivällä kokataan siis :)
Vielä kun bagua taifun kombo vaihtuu niin bueno
Tuli (tupakoivalta) työkaverilta todella positiivisesti yllättävä viesti. Pyysi multa höyry-kauppojen netti-osoitteita ja neuvoja höyryttimiin siirtymisessä :) Aika perus-meininkiä mutta en ois tältä kaverilta osannu tätä odottaa. Ja muutenkin tulee aina hyvä mieli kun saa tuoda jälleen kerran uusia ja taas uusia kavereita tupakoinnista tän harrastuksen pariin. Toinenkin kaveri pyysi apua kun se pettyi edelliseen yritykseen ja tahtoo nyt yrittää uudestaan. Muistan kuinka paljon arvostin itse höyry-apua mitä sain kaveriltani, niin miksi en siis laittaisi hyvää kiertämään.
Niin ja tuleehan mulle tänään uutta kamaa testiin! :)
Silja line matkalla kotisatamaan ;)
Arvioitu ankkurointi huomenna klo 09.00 :D
Cara?
Tossa taas just himoiten kuvia kattelin siitä ja mietin että mitenkähän pahasti sitä saisi turpaansa jos ostas jostain caran ja hiois ton helvetin ruman laivankuvan kyljestä pois. Vielä vois provoillessaa jonnekin pittiin heittää threadin "my new cara" :D On nimittäin sen verran ruma tuo logo että huhhu.
lidlin videokaappari toimikin kertayrittämällä
saa vanhat vhs-videolla olevat kuvailut dvd:lle
Rekvisiitasta päätellen siellä on sellasta matskua, että siirto on varmaan parempi tehdä just kotioloissa. :D
Ekat silicaväännöt meni putkeen :yeah:
Ja Ällistysmiehen ohjeilla kaiffari 3.1 pöhisee kuin viimestä päivää. Nyt oon vetänyt puoli tankkia 10mg litkuja ja autoo ei hirveesti tarttis ajaa olosta päätelle :D
Normisti kiskon 10mg tavaraa pullollisen putkeen juurikaan ees henkee välissä vetämättä...
ERÄVOITTO!!
Tuolla ärsytyksessä valitin kuinka koittivat kaikenmoisen savuamisen kieltää kämpän pihassa.
Noh sieltä soitti toimitusjohtaja mulle ja selitti että "Siinä nyt on hieman karkeasti ilmoitettu asia, eihän me tietenkään voida ketään kieltää eikä pakottaa. Tarkoitus oli saada sanoma vain perille. Enemmänkin olisi tarkoitus vain ohjastaa ihmisiä että jos viitsisi poltella takapihalla eikä edessä mutta missään nimessä me ei voida pakottaa".
Hieman siinä sitten vielä keskusteltiin ja lupasin että jos ei aivan pakko ole niin voidaan käyttää tuota terassia savuamiseen :).
EAMOD+KAIFFARIIIII!!!! <3
MISTEEERRR!!! <3
MOON!!! <3
Näillä mennään. :)
Smetana special tilattu jälleen! Chili, Fetajuusto, Kebab-liha, Sipuli, Smetana, Tomaatti
Yleensä pizzat ollut suht tasapaksuja elämyksiä, mutta tämä iski ja kovaa. Liite 9816