Kyllä yritys voi itse hakeutua konkurssiin.
Printable View
Kyllä yritys voi itse hakeutua konkurssiin.
Meinasitko muuttaa kreikkaan?
Diipataapaa voi vaikka hykerrellä maailman tappiin asti, tämä case on haettu konkkaan eikä sitä mikään muuta, velkaa oli enemmän kuin maksuvaraa. Se ja sama onko yrittäjä itse hakenu konkkaa vaiko velkojen takia siihen joutunu. Verottajan kanssa kun ei enään neuvotella siinä vaiheesa ku lappu lyödään luukulle. Kauppias teki peruttamattomia virheitä kun kauppaa pyöritti, ihme katoamiset ja kaikki muu paska mitä maksavat asiakkaat sai kokea. eikä tainnu olla eka konkka kyseisellä herralla tässä maassa.
Jep jep
Vaikeinta varmaan kauppiaalle on tämän souvin jälkeen omalla naamalla yrittää myydä toisaalla mitään suomalaisille höyryttelijöille. Itselle tullut kaikki tilaukset moitteitta, mutta nyt näitä ennakkotilaus kähinöitä seuranneena muuttui käsitykseni kyseisestä kauppiaasta täysin.
Tulikos eGrippejä kellekään vielä tänään? :)
Näyttävät olleen perjantaina lähetetyt vasta tänään lajittelussa, joten en usko, että on vielä tuosta erästä kenellekään saapunut.
Oukhei! Jos huomenissa sitten :)
Esmokelta olen tilaillu tiivareita, pohjia jne. Hyvä kauppa josta olen saanut nopeasti tavarat kotia. Kavereillekkin olen kauppaa aina suositellut. Harmi että kävi näin... Perjantaina vielä tilasin pohjia ja pumpulia ja asiakastilini mukaan ne olisi tulossa :)
Eipä näkynyt tänäänkään eGripperiä X-(
Saas nähä mikä odottaa kotona vai odottaako mikään.. [emoji51]
Asiahan ei minulle kuulu millään tavalla, mutta pakko kysyä, että uskotteko te tuota "ne jumittaa lajittelussa tuubaa" oikeasti??
Nuo ennakkotilaukset aiheutti vähän ongelmia pesänhoitajan kanssa, eikä perjantain läheskään kaikkia paketteja lähetetty eteenpäin, vaan oli vaan pakattu. Mä juuri selvittelen missä mennään ja otan tänään/huomenissa ainakin yhteyttä niihin, joiden paketteja lähti vasta tänään meiltä. Pääasia nyt kuitenkin on vain, että saadaan luvatut paketit omistajille.
Mun mielestä esmoke tosiaan näyttäisi toimivan tässä parhaansa mukaan jotta höyrypäät sais tilaamansa kamat, hatunnosto siitä. :) Taustoja alasajolle en tiedä eikä se mun asia olekaan. Vastaavanlaisessa tapauksessa mulle kävi heikommin kun yksi ulkomaan kauppa löi lapun luukulle ja se oli sitä myöten taputeltu. Sinne jäi muistaakseni noin 80e sisään, eikä pelkoa että nesteitä olis koskaan saapunut. Prkl..
Pakkaako pesänhoitaja tavarat?
Vai lähetätkö kauppiaana ekana tavarat pesänhoitajalle ja pesänhoitaja lähettää tavarat loppuasiakkaalle?
Vai mikä byrokratia tämän taustalla on?
Me ihan ite pakataan, mutta pesänhoitaja haluaa aina kirjata kaikki ulos lähtevät paketit ja sitä näkyy vähän miten sattuu. Ei oo kovin tavallista et pesä hoitaa kuluttajamyyntiä, joten menee aika tarkkaan hommat.
Byrokratia on hieno asia :)
Kauppiaalle laitettu YV koskien rikkinäistä Ebox onea! Yritin jo kahteen kertaan kaupan kautta laittaa viestiä mutta ilman vastausta..
Mjahs, egripistä ei ole edelleenkään kuulunut mitään. Isosti sitä kyllä toivoo, että nuo nyt on tosiaan vain pesänhoitajan säätämisen johdosta viipynyt oletettua pidempään matkalla.
Jos tuon "riitauttaa" PayPalilla tuon maksun niin karhuaako ne rahoja esmokelta vai siirtyykö taakka pesänhoitajalle?
Jos riitautat sen Paypalin kanssa niin käsittelyssä kestää pari viikkoa, sen jälkeen ne rahat vedetään esmoken Paypal-tililtä jos siellä on valuuttaa.
Tosiaan parisen viikkoa menee tuossa jos sen riitauttaa. eGrippejä ollaan saatu jo liikenteeseen, joten kamasta se ei enää ole kiinni. Jos maltat tuohon keskviiikkoon asti odotella ja jos ei näy, niin riitauta vaan. Pesänhoitaja tulee tuossa huomenna tai maanantaina käymään niin saadaan noi loput ennakkotilaukset pihalle, niin pitäisi tuohon mennessä ehtiä ja toisaalta jos ei ole saapunut, niin tuon jälkeen voi olla aika vaikeaa enää saada, joten riitauttaminen siinä vaiheessa lienee oikea tapa saada rahat takasin.
Muiden tilausten kanssa ei ole tätä ongelmaa, koska eivät kuulu tuohon pesään, vaan on pesän kuluttajamyyntiä, joten ne lähtee meiltä normaalisti 1-2 päivän sisällä. Perhanan ennakkomyynti :(
Hmmm... "Muiden tilausten kanssa ei ole tätä ongelmaa, koska eivät kuulu tuohon pesään, vaan on pesän kuluttajamyyntiä, joten ne lähtee meiltä normaalisti 1-2 päivän sisällä. Perhanan ennakkomyynti :(" mites mun tilaus? Asiakastilauksen mukaan "TILAUS #100006185 - VALMIS". Tilattu 7.11 ja tänään ei vielä tullut?
Laitoin jo viestiä aikaisemmin tänään facebookin kautta.
Mites ne kuluttajansuojat menee kun konkurssipesä myy ? Pitäs tilausta varmaan laittaa...
Perävalo?
..
Ihan sama kuluttajasuoja, myy sen kuka tahansa
Mielestäni on aika erikoista että 23.10.2014 alkaen on asetettu konkurssiin, ei kertonut siitä rehdisti foorumilla/asiakkaille vaan jatkoi hissukseen kaupankäyntiä.
Nyt asiakkaat odottelevat...
Yksityisviesteihin ei vastausta kuulu niin kysytään tätä kautta. Missä mun pontus viipyy????
Soittelin juuri konkurssipesää hoitavalle asianajotomistolle ja kysyin ennakkoon tilatusta e-gripistä. Vastaus oli karu, jos tilattu ennen konkurssia, kuluu egrip konkurssipesälle ja sitä ei voida lähettää ostajalle... Omaisuus realisoidaan ja jaetaan sen jälkeen velkojien kesken.
Tosiaan, tänään saatiin karuja uutisia noiden viimisien eGrippien osalta. Niitä me ei saada lähettää :( Joten ne ketkä ei vielä ole eGrippiään saanut, ja paypallilla otti, suosittelen sieltä pistämään disputella.