-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Tullu taas tilailtua sellasta paskaa että alta pois. Eilen tuli pari vivi miniä - samantien mappiin öö. Hetken kun tota rakennetta tarkastelee niin senhän näkee jo päällepäin että ei semmonen muovi/kumihökötys voi kestää höyrynautintoon tarvittavia watteja. Tänään tuli Eternity, ja eiköhän kinukit oo unohtanu porata siihen ilmareiän. Tiivis on, toi versio ei ainakaan vuoda alleen :(
-
Lainaus:
Product / service DHL PAKET(parcel) (Finland)
Status from Thu, 25.10.12 11:14 hours The shipment was misrouted and could not be delivered. The shipment will be readdressed and forwarded to the recipient.
DHL kusee ja pahasti. Maanantaina lähetetty Kayfun III seilailee Saksassa ilman päämäärää :(
No onneks vitutusta lieventää se että ostin maanantaina käytetyn Kayfunin ja usva nousee 8)
-
Koskaan ei ole rahaa (riittävästi) kun olisi jotain kivaa myynnissä, pkrl
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DaMulQ
Koskaan ei ole rahaa (riittävästi) kun olisi jotain kivaa myynnissä, pkrl
Älä muuta sano!
-
Lumi. Varsinkin kun se tulee vastaan vaakasuoraan.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Stoney
Lumi. Varsinkin kun se tulee vastaan vaakasuoraan.
Niin ja kesärenkaiden alle... Talvi "yllätti" Jalippon! Vielä ollaan tiellä pysytty, mutta katotaas kuinka toi kotimatka menee...
-
Android 4.1.1 Jelly Bean päivitys tyhjäsi koko SGS3 kuvat ja videot... :/
EDIT: Tai sitten poistin eilen "vahingossa" koko gallerian, kun piti vain yksi epäonnistunut ECD mittarivideo poistaa... :laugh:
-
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Laita CyanogenMod 10 JB v.4.1.2 niin toimii sgs3 hyvin ja lennokkaasti :)
Olisiko ollut niin et tuossa perus jb päivityksessä meni sd ja internal storage ristiin. Katso esim. Root exploeril onko kuvat vielä tallella muistissa.
Jos factory resetin teki ja kuvat oli internal muistis niin sit ne taitaa olla menetetty. Backup?
-
Täytyis itsekin vaihtaa talvirenkaat...tai no näin vianor ne vaihtaa (porvari?)...ainoa syy, miksi Vianor vaihtaa kumit on se, että se kuuluu säilytykseen. Nyt ei ole oikein tilaa renkaille, mutta heti kun löydetään sopiva talo maalta niin ihan itse tulee vaihdettua renkaat...
Antakaa anteeksi kaupunkilaiselle citymaasturi-pellelle :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
MPKO
Olisiko ollut niin et tuossa perus jb päivityksessä meni sd ja internal storage ristiin. Katso esim. Root exploeril onko kuvat vielä tallella muistissa.
Tsekattu ja Back uppia ei ole... ::)
Kyllä mä tulin siihen tulokseen, että itte mä ton sössin... piti poistaa yks video ja kun oli vähän kiire ja "tilanne päällä", niin poistin koko gallerian ku se video oli siinä tietysti esikatselukuvassa.
Noh, onneksi osa kuvista on upattuna drop boxiin, eli ihan kaikkea en menettänyt, vaikkakin monta herkullista yksityiskohtaa. [quote author=MPKO link=topic=761.msg147841#msg147841
-
Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
MPKO
Laita CyanogenMod 10 JB v.4.1.2 niin toimii sgs3 hyvin ja lennokkaasti :)
Jos factory resetin teki ja kuvat oli internal muistis niin sit ne taitaa olla menetetty. Backup?
Tänään on se päivä kun suomenkieli kuopattiin ja totesin olevani täysin hukassa nykyisen teknologian kanssa...voi perkele ja olen vasta 3kymppinen :(
-
pikkuhiljaa rupiaa rassaamaan nuo ihmisten tilapaivitykset facepuukissa: "lunta*".. kappas vaan, meilla ei tosiaankaan ole ikkunoita, telkkaria saatika radiota..
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
rautasahamies
pikkuhiljaa rupiaa rassaamaan nuo ihmisten tilapaivitykset facepuukissa: "lunta*".. kappas vaan, meilla ei tosiaankaan ole ikkunoita, telkkaria saatika radiota..
...tai tietoa siitä, että se talvi tulee aina kerran vuodessa. Lisätkäämme tämä listaan syistä, miksi facebookkia ei käytetä. Itse en ainakaan käytä.
-
Vittuu.. akkulaturi meni paskaks kun tippu pödältä kivilattialle.
Löytyykö näitä latureita ihan kaupoista koska tänään pitäs saads akut lataamaan.. kyse siis trustfire tai vastaavasta laturista jolla voi 18xxx akkuja ladata
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Elyrotth
Vittuu.. akkulaturi meni paskaks kun tippu pödältä kivilattialle.
Löytyykö näitä latureita ihan kaupoista koska tänään pitäs saads akut lataamaan.. kyse siis trustfire tai vastaavasta laturista jolla voi 18xxx akkuja ladata
missä asut kato kaupat alueeltas ja soita. mene clasulle ja osta. laita apua ketjuun viesti.
onhan näitä keinoja. :-*
-
Joo mie en kans tykkää lumesta, huono homma asua 70%talvi 10%kevät/syksy
20% ns. kesä-alueella.
Feisbuukki on kans perseestä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
PalleX2
Joo mie en kans tykkää lumesta, huono homma asua 70%talvi 10%kevät/syksy
20% ns. kesä-alueella.
Feisbuukki on kans perseestä.
Enempikin sillain 40%talvi, 50% syksy/kevät, 10%kesä. Olis edes talvi ja lunta, mutta ei. Kylmää ja enen kaikkea märkää sen olla pitää. Hemmetti :-X :(
-
Sellainen 11 kuukautta säkki pimeää, -15C olis optimi.
-
Se voi tosin olla nuo yöttömät yöt antaa illuusion pidemmästä kesästä.
-
Vajaavetoiset huonoilla kumeilla maantiellä:D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
True Puffin
Tänään on se päivä kun suomenkieli kuopattiin ja totesin olevani täysin hukassa nykyisen teknologian kanssa...voi perkele ja olen vasta 3kymppinen :(
Täysin samoilla linjoilla. Voi helvet mitä jargonia :D
Lisättäköön tähän vielä, miten käy, jos tankissa ollutta terve nestettä jatkaa ihan vaan pikkusen salmiakilla.
http://voimakuningas.fi/p/?di=KQ9Q
Ja tietysti tämä reaktio tapahtui n. 2 tuntia täytön jälkeen ja vielä kesken kauppareissun. Eipä juuri hävettäny, ku metrien päähän haisin tervesnapsilta :(
-
[quote=Thomssi;132694]
:D
-
Tää meni sitten asentamaan uuden windows 8 läppäriin! ( joo mä tiedän.. Dorka mikä Dorka ! ) No niin.. Mikään vanha ohjelma ei nyt sitten enää toimi.. lisenssejä pyydellään.. sähköposti pyytää salasanaa ( jonka oon laittanut sinne joskus 15 vuotta sitten ja jota en kyllä kuolemaksenikaan enää muista ) ja koko käyttöliittymä on ihan käsittämätön ???..siis yhdellä sanalla P.A.S.K.A!!!! :(
Ei vitsi..( huokaus..tekis mieli hakata päätä seinään )
Ja niin kuin sitä mainostettiin että jos 7:iskan päälle asentaa, niin kaikki menee saumattomasti... Right!! :(
-
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Voi helvetti, ECF softapäivitys tappoi suosikit TapaTalkista!
-
-
Lähde tästä nyt sitten aamupåivän jumpalle ja vaihtamaan kahteen koslaan nastarenkaat alle...onnexi on 5t nostava hallitunkki.pkle :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Thomssi
Täysin samoilla linjoilla. Voi helvet mitä jargonia :D
Lisättäköön tähän vielä, miten käy, jos tankissa ollutta terve nestettä jatkaa ihan vaan pikkusen salmiakilla.
http://voimakuningas.fi/p/?di=KQ9Q
Ja tietysti tämä reaktio tapahtui n. 2 tuntia täytön jälkeen ja vielä kesken kauppareissun. Eipä juuri hävettäny, ku metrien päähän haisin tervesnapsilta :(
Rauman Prisman oluthylly taustalla :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Voi helvetti, ECF softapäivitys tappoi suosikit TapaTalkista!
eh.... :D
-
-
Spämmäys ketjut, esim. nämä -annetaan- ketjut. Ihan kiva että annetaan mutta voisko tohon keksiä jonkun muun tavan. Prkl.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
mrco
Spämmäys ketjut, esim. nämä -annetaan- ketjut. Ihan kiva että annetaan mutta voisko tohon keksiä jonkun muun tavan. Prkl.
Ehdotuksia?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
mrco
Itse näen nämä mukavana tapana antaa takaisin yhteisölle.
Tarvi nii negatiivinen olla :D
-
Piti laittaa vähän banaanilientä tiivisteestä, eka oli liian vahvaa...
sitten tuli liian laihaa...
no oli sattumalta toinenkin makuputeli banaania...
ei vit*u, liian vahvaa taas lantrinkia taas jne. lopussa 250ml banaania :-[
enkä ole vielä varma jäikö tämä liian vahvaksi :esmoke:
-
Itellä ei oikein tuu mieleen mitään parempaa keinoa kuin alan foorumilla "annetaan" -ilmoituksen jättäminen?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
mrco
Perusnegatiiviset ihmiset jotka valittaa ketjuista joita kukaan ei heitä pakota lukemaan ;)
-
Yksi ketju, johon tulee paljon viestejä käy hermoon?
Mites tää on ahdistavaa?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Yksi ketju, johon tulee paljon viestejä käy hermoon?
Mites tää on ahdistavaa?
Käytä hakua? :laugh:
Ketjussa "foorumin parannusehdotukset" tästä on käyty paljonkin keskustelua... eli sama ketju hyppää aina ensimmäiseksi näkyviin, kun klikkaa "näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit" tjsp. vaikka ko. ketju ei enää itseä kiinnostaisi. :)
Parannusehdotuksina oli muun muassa "do not notice anymore" optio, jolla saisi pidettyä hollilla vain kiinnostavat langat ja niissä tapahtuvat actionit.
Tosin tuo taisi lähinnä koskea niitä ketjuja joihin on postannut 3 vuotta sitten ja siitä syystä ne pomppii aina esille uudestaan ja uudestaan, vaikka aihe on vanhalle kommentoijalle jo esihistoriaa.
-
Hups, huonosti muotoiltu lausahdus.:D
Ihmettelin siis samaa, kuin aikaisemmat.
Mie oon leppoinen setä, mua pienet ahista.
-
Ei ollut tarkoitus olla negatiivinen =)
Mun tapa lukea foorumia on "näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit" ja siis lähinnähän tässä siis ottaa päähän se kun ei voi valita yksittäisiä ketjuja jotka eivät näkyisi tuossa listauksessa.
Enkä taida olla ainoa joka haluaisi tuon ominaisuuden foorumille!?
Antaminen on erittäin hyvä asia! O0
Nöyrin anteeksipyyntö mielensä pahoittane(e/i)lle.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Parannusehdotuksina oli muun muassa "do not notice anymore" optio, jolla saisi pidettyä hollilla vain kiinnostavat langat ja niissä tapahtuvat actionit.
Suuren suuri plussa +