Tuleeko space jameja tällä viikolla?
Tuleeko space jameja tällä viikolla?
Jos mä taas kysyn, koska nallekarkkia tulee hyllyyn, niin tuleeko sitä taas saman tien, niin kuin viime kerrallakin? :yeah:
Voe voe kun taisi nämä aikaisemmin olleet itellan lakkoilut + muut pyhät sekoittaa tuota postin jakelua. Alkaa kädet tärisee kun 29.11 tilatut piippusoossit edelleen matkalla :,( joo olen kärsimätön! :D perkeleen posti...
Kiitos nopeasta toimituksesta. :)
Mulla on myös 29.11 tilattu modi vielä matkalla.
Jokin yhteen sattuma, kun minunkin 29.11 tilatut nesteetkin on hukassa :(
Myöskin 1.12.2013 tilatut tavarat on vielä matkalla.
Tämä nyt ilmisesti on vielä normaaleissa toleransseissa... Onneksi ei mitään akuuttia tavaraa, vaan lähinnä varmuusvarastoa varten. :)
Itelle tuli kolme putelia nikotiinillisia nesteitä finnvapelta tänään.
Tilaus tehty 3.12 niin olen ihan tyytyväinen.
Kuitenkin vklp ja arkipyhä välissä.
Isot kiitokset siis tältä suunnalta. :)
Mulla on tullu molemmat tilaukset 3-4 arkipäivässä niinkuin pitikin :) Onko suositella tohon Aspire Glass Vivi BDC tankkiin jämäkämpää tippiä, mieluiten metallista?
Tuntuu olevan vähän löysä tohon toi mukana tuleva.
e: niin siis tippiä missä olis toi tiiviste hieman isompi.
Ihan offtopiccina niin mites uskaltaako näissä höyryttelyvehkeissä käyttää ihan rautakaupasta tms saatavia tiivisterenkaita vai onko näihin tiivisteet tehty jostain erityisesti elintarvikkeille yms tarkoitetuista materiaaleista?
Mietin vaan kun monessa paikkaa nähny tiivisterengas lajitelmia ja hinta ei paljon päätä huimaa.
Eiköhän ne ihan samaa kamaa ole.
Onko millon tulossa varastoon Liqua Menthol 18mg 30ml puteleita?.
nämä Maxin clearot on kyllä ihan eliittiä omassa sarjassaan ja hintaluokassaan. Puhdas maku ja enemmän makua imo kuin esim. Kangereissa. Tuntuisi myös pelaavan varmemmin kuin innokinit 16&30. Se vaan että pitää taas opetella kääntelemään että lyhyet imulangat pysyy kosteana. Aika vihasta käryä puski kun ketjussa veteli tovin tikku pystyssä. :antismoke:
Standardit tuli ehjinä ja esimerkillisesti pakattuina vaikka kieltämättä vähän jänskättikin. :)
Shitella toimitti piippusoossit laatikkoon. Kiitos kauppiaalle! :)
Taas tuli uutta tavaraa varastoon:
MiniLambo 14500
Liite 11055
King-piippusetti
Liite 11056
King-piippupesä
Liite 11057
Puinen piipputeline
Liite 11058
minkä levyinen ato tuohon piippuun menee flushina? Ois edullinen piippu hakusessa mutta jotain vähän Vivi Novaa parempaa tekis mieli tökätä siihen jatkeeksi. :)
Joulun sanomaa amerikanmaalta: SEDUCE JUICE -lähetys saapui varastoon!
Liite 11066Liite 11067
Jee jee! Pelitililtä hiluja kotiutukseen ja Seducet testiin! :)
Joulu turvattu:)
Vielä kun sais space jameja nopiaa.. nii sais tilattua molempia samaa aikaan. Ettei deducet vaan lopu
Menet kauppaan ja ostat:confused: Laitoin osoitteen
Space Jamit jumittavat edelleen Espanjan UPSin hallussa, toivotaan että huomenna...
Sen sijaan akkuja sujahti tänään varastoon:
Nännillisiä Efest 14500, 18350, 18500 ja 18650 akkuja
sekä flat-toppeja: 2600mAh Samsungia (eVic) ja Sonyn 30A purkuvirtaan pystyvää (sub-coilit hehkumaan!) 2000mAh monsteria!
Liite 11137Liite 11138
Onkos Atmos Labin Thunder 0mg ja Balanced 20mg aivan totaalisen finaalissa vai löytyisikö varaston perukoilta vielä?
Löytyi pari pottua molempia, nopea ehtii tilaamaan :)
Katottehan osoitteen tuosta tilauksesta ettekä paypalimaksusta? Mulla paypalissa anto jostain syystä väärän osoitteen, varmaan vaan Paypalin accountin tiedossa ne väärin.
Torstaina ja perjantaina tuli ainakin kahdelle asiakkaalle 10.10. lähetetyt tilaukset perille. Varmaan näin joulun lähestyessä joku utelias oli katsonut, onko tuo terminaalin nurkassa pari kuukautta pölyyntynyt säkki joulupukin jättämä... No, vaikea sanoa, onko säkki lojunut Saksassa vai Suomessa, mutta kyllähän tällainen huolimattomuus on suoraan sanottuna törkeää!
Nimim: "Postiin voi luottaa, se pettää aina"
Noin se kai menee. FinnVapelta 8.12 tilattu lähetys (sunnuntai) tuli 13.12 ja yksi englannista 2.12 lähetetty pieni varaosa kirjeessä (royal mail) on vieläkin postilaitosten hallussa.
SPACE JAMit vihdoin hyllyssä!
Liite 11217
Onko postiennakko enään maksutapa?
voevoe että kutkuttais maistaa noita space jameja... :thinking: On vaan niin suolasen hintasia ettei raaskis millään! Olisko mahollista saada näytepakkauksia... :angel: