Hieno giffisota. Sääli, ettei ketään vois vähempää kiinnostaa ;)
Printable View
Hieno giffisota. Sääli, ettei ketään vois vähempää kiinnostaa ;)
Mikä tää giffijuttu ylipäätään on? Jos et osaa muuten ilmaista mitä haluat sanoa, laita kuva tai gif? :D
Ah, tätä internetsukupolvea :eek:
Pistääkö luuponen ekin aina pariksi kuukaudeksi paussille välissä vai miksi ekin trollit tulee aina väliaika sykleinä?
Ihan hyvä kysymys.
Jaa eikö tää oo eka kerta? :D
Eiköhän kaikki kuitenkin nykyään ole internetsukupolvea. Paitsi vanhat tädit jotka vetelee rullapuhelimella ja käyvät kirkossa.
Onpas ollut ihastuttava slideshow.
Kerro se giffein = Oikeasti olen verbaalikyvytön, mutta yritän esittää, että osaan, mutta en vain taho?
Minulla on giffi joka ei jätä kylmäksi: Liite 11530
Selkeesti hampsterikerhon kokoontumisesta.. Onkos tossa nyt sitten Hanus, Jalippo, Defu ja vanttila vai? :laugh:
Miksi nuo pacmanit telakoi röökeillä toisiaan?!?
Eihän tuossa ole mitään järjellistä sanomaa!
Rant & rage.
Olisko mitä jos foorumi portattaisiin 2014-luvulle JA käyttäjiltä lähtisi ketjunperustus-oikeudet pl. Kirppis, jonka saaminen oman portaalin alle lienee turhaa?
Imo wanha sälä talteen Parkiston/Windows.oldin tapaiseen luku-filuun ja reboot?
Tuo aihealue-jaottelu kaipaa modernisointia, esimerkiksi alihakemisto valmistajille plus aikas moni aihealue ansaitsee vapauttavan niskalaukauksen, koska viimeksi on keskusteltu esimerkiksi Buzz Prosta tai 901-T:stä?
Nykyisellään tämä paikka muistuttaa, sori vain, huutoyrjöä kaakeliseinällä.
Minä haluan perustaa ketjun pinpeistä ja harmaakarhuista. Mikä vittu sinäkin olet sanomaan etten saa??
No mähän laitoin siihen rantin ja tänne yleiselle pulinapuolelle, EN parannusehdotuksiin, koska tämä tosiaan oli vain gubbejen narinaa paremmista (NOT) wanhoista ajoista.
:D
Juu, tee itse parempi.
psiu psiu psiu !
Tai jos meitin Luupponen onki "parkkipirkko" tai pekka tai mikä lie :thinking: Sillonhan se ymmärtää kellon vaan parkkikiekosta :laugh:
Eki on tuuri juoppo kuulemma, mutta
http://media.tumblr.com/tumblr_lt524puWn21qdlkgg.gif
Eiköhän tuo ollut hieman leikkimielistä hauskuuttelua? Ymmärtääkseni Luuponen ei oikeasti edusta virkavaltaa vaan moderoi foorumin toimintaa.
Apropoo, ajattelin näin uudistaan tyyliäni tällä foorumilla eli sarkasmia ja huumoria en suostu ymmärtämään vaan vastaan asiallisesti viesteihin :) Olen ollut erittäin yllättynyt siitä, kuinka paljon foorumilla on viittauksia sukupuolielimiin sekä kahden samaa sukupuolta olevan henkilön seksuaaliseen toimintaan.
p.s. tiedä sitten, kuinka kauan tämä uusi tyyli kestää :laugh:
Ymmällään ja samaan aikaan ei halua nähdä?
Se on jasso sunkin parempi olla vissiin eksymättä Rauma - Pori-sektorille.
Ei siinä tosin, niiden ohi ajaa muutenkin matkalla Turkuun.
Tiedoksi luuposelle ja muillekin rakettisankareille, että kannattaa ehkä hieman tarkastella paukkuja etukäteen:
http://i44.tinypic.com/1h3skn.jpg
:)
Vähäx siisti idea!
Monet kapeat padat, jotka ampuvat jotain taivaalle on myös helvetin vaarallisia.
Pari vuotta sitten ostin muistaakseni lidlistä semmoisen pikku padan, joka ampui taivaalle semmoisia crackling juttuja vähän niinku thunder king.
Ensimmäinen paukku lähti ja pata kaatui kyljelleen.
Yleisöllä pikainen maastoutuminen armeija tyyliin.