.
Printable View
.
Tahtoo [emoji39]
Tässähän tämäkin ilta meni/menee foorumia tutkiessa. Nyt vuorossa ktdd:n kokkailu ketju. Sopivasti tilasinkin viime viikolla patrikin pirtelöä erän. Mukava lukea miten sekin on alkunsa saanut.
Kyllähän täällä riittää noita ketjuja luettavaksi, kaikista oppii jotain uutta ja tosi mielenkiintoisia aiheita [emoji3] ei vaan meinaa aina aika riittää.
Joo johonkin se aika aina häviää. Tuli muuten aika mukavan makuinen sekoitus kun tyhjäsin protankista vaniljan loput kirsikan sekaan. Nam. Sais nyt sen dripperin ostettua, niin pääsis nopeammin testaileen uusia yhdistelmiä. Tilipäivä vaan on vielä liian kaukana..
Onks tää kuvakisa:laugh:
Liite 22536
Kirsikkaa en ole kokeillutkaan, onko sulla suosituksia?
Hätäpäissäni otin vaan jotain nesteitä ja kirsikka vaikutti mielenkiintoiselta. Tää on liquan cherry finnvapelta. En tiedä uskaltaako tota hirveästi suositella, parempiakin varmasti on kyllä. Muutenkin tosi vähäinen kokemus koko höyryttelystä kun vasta oon aloittanut koko touhun.
E: tohon nykyseen koktailiin siis läntätty liquan vanillaa cherryn kanssa ja sitä yhdistelmää vois jopa varovaisesti suositella
Ok..pitää tilatakin jotain kirsikka tiivaria seuraavaksi, mutta tiedustelen muitten kokemuksia oikeasta ketjusta..ettei tule sanomista [emoji51]
No mitäs nyt sitte? Where is everybody? [emoji51]
Kaikki on masentuneita maanantaista. Itelle maanantait on tosin melkein viikon paras päivä kun se on sovittu vapaapäiväksi aina.
Niin mut sä työskentelet vkoloppuisinkin? mä työskentelin myös ennen mut sit kun alkoi muksuja tulemaan niin en enää halunnut...ja moni on varmaan maanantaisin väsynyt [emoji42]
Joka toinen viikonloppu töissä la-su. Mulle on ihan sama olla viikonloput töissä kun baareissa en juokse enää ja muksut asuvat äidillänsä. Eikä nyt muutenkaan ole muuta elämää kuin työnteko.. ;)
Ässä pullistelee [emoji38] tiivarit on mulle [emoji123]
Mä en oo uskaltanu ees huudella sannan perään enää (vaimo alkaa kohta ihmetteleen) tulee sit ko tulee.
Vai pullottaako vapetalo jo?
Mä voisin hyvinkin taas olla vkoloppusin töissä kun muksut jo isoja eikä tarvii vahtia.Se on jännä juttu kun sitä jämähtää paikoilleen kotiin..toki käyn ulkona viihteellä silloin tällöin, koska mun on pakko päästä joraamaan...ei siis humppa paikoissa vaan yökerhoihin hikoilemaan [emoji126] [emoji1] kyllä toi nuoriso sanoo välillä et voisin useimmin käydä mut yksin ei tuu lähdettyä.
Joo liian helposti jumahtaa kotiin. Pari viikoa sitten kävin vaasassa vierailulla ja pikkuveljen kans käytiin baarikierroksella. Hemmetin mukava ilta oli. Yksin tosiaan vähä nihkeetä lähteä.
Välillä ärsyttää olla sinkku, koska kaikki mun ystävät ja tutut on ydinperheitä, eikä siinä mitään.Tulee vaan orpo olo kun kokoonnutaan yhteen vaikka toisaalta olen tottunut tähän.Tämä juttu muuten kuuluis varmaan tonne sinkku osioon [emoji51] tuleekohan kohta pamppua?
äSSä, missä arvonta ketjut viipyy [emoji23]
No sitähän tässä haetaan ässä [emoji38]
Ai niin..pitäis munkin nuorimmaisen pyörään vaihtaa sisä ja ulkokumit..oli aika sileet ku kattelin[emoji53] tai no, yhdessähän me se tehdään.
äSSältä taas hienoa toimintaa :hatsoff:
Dodi siellä olis taas esillä romuja
Pääsee kiduttaa tuoteväärennöksiä taas :)
äSSä suorita G-piste arvonta jo, mulla olis hyvät voittomahdollisuudet [emoji8]
Kyllä toi rst g-tuupikin (ei koko rst) ihan jees on droppaa meinaan ihan perkeleen vähän sekin.
AnttiE kalastelee sääli pisteitä [emoji38]
Löytyis multa kaikkien aikojen huonoin ostos vision bladehttp://images.tapatalk-cdn.com/15/06...eef3871ae5.jpg