KATTOKAA NY, NYTHÄN SE MENO ON KU HUOPATOSSUTEHTAALLA
Printable View
KATTOKAA NY, NYTHÄN SE MENO ON KU HUOPATOSSUTEHTAALLA
No on se, jos kaikki muut on hiljaa.:teaching:
Höpö höpö
Hiljaa koitan torkkua ja pitää rouvaa kädestä [emoji8]
Rakkautta se.:love: Sitäkin tarvitaan.
Tuittu olis ilmiselvästi kaivannut sähinää lisää.:thinking:
Ei nyt saa nukkua.
Yleensä tehdään päinvastoin ku pyydetään. Pitääkö nyt siis mennä nukkumaan.:confused:
Ei tehdä.
Jos sitä avais kokis pullon.
siis ei Absinttiä tänään. Mä korkkasin jo toisen Smurffin. Rankka päivä.:laugh:
En mä ajatellu ottaa tänään alkoa yhtään vois koittaa olla nyt jonkin aikaa ilman. Vihreetä imetään silti tankista.
Mä vaan Milkkiä Dripperillä. Ei huonoa illanviettoa sekään.:yeah:
Kuka perkele käy mun nikillä kirjottelemassa. nyt 3500 tässä osiossa.:crying: Aivan varmasti joku käy silloin, kun minä nukun.:thinking:
Viimene 50ml tossa alkaa olla kypsynyttä. Säästetään ny vielä.
Sekotus menossa 1/4 HP:ta ja 3/4 Pirtelöä... (kumpikin kokkaaja vetää varmaan herneen nenään :D)
Vanilla Creamia oli toisessa ja Kesäherkkua seuraavassa sit on hedelmäkarkkia, pirtelöä, Mansikka, banaania ja mansikka Mojitoa. Jasson #3 Gennyssä, Toisessa gennyssä Toffee Dreamia kermalla.
Mäki oon koittanut säästellä
Mä en viitti säästellä. Tiedä vaikka kuolis huomenna, niin nautitaan ku eletään.:)
Paavo tsekkasitko Wiki-ketjun?
Pyyhe vielä Bikinien päälle, ni asiat kunnossa.:laugh:
En oikein minäkään. Vuodessakaan kaikki ei saa häitään suunniteltua.:)
Herkkää :love:
zkys, olen aina pitänyt sinua rehellisenä miehenä. Ehkä vähän v.... mäinen joskus, mutta. Noh, saatte sitten Copsan sitä mansikkamitäsenytoli häälahjaksi palkkioksi tästä. :evil:
Oli ihan katsottava leffa tuo Edge of tomorrow:)
Pitäskös ittekin men kattoon telkkua, jos vaikkapa vahingossa nukahtais.:thinking:
Osalta naisia menee vuosi häiden suunnitteluun, toiset taas kuten minä pitää hääpuvun metsästystä jne. ennemminkin tuskastuttavana touhuna, niin ja tietenkin on sitten nekin jotka ei tahdo ikinä naimisiin ja minäkin kuuluin niihin ennen. Jostain kumman syystä alkanut pää kääntyä... :D
Kohta zkys lähtee pitkälle kauppareissulle kun tuittu kuumottelee täällä häillä :esmoke: :lol:
öööhhhhh..... hmmm... viimeiset kaksi muutakin kuin hetekan vingutusta sisältäneet suhteeni olivat tekaiseet pari lasta eri miesten kanssa eivätkä ole ehtineet naimisiin vieläkään. Molemmilla haaveissa kirkkohäät. Yliarvostettua sanon minä. Joka on kerran ollut. eikä ikuna enää mene....
Eihän nämä juomalla lopu:crying:Liite 20740