Huomenta! Olinko se minä joka kehui 6 tunnin yöunilla, no ei ainakaan tänä yönä. Vaihteeksi sellainen yö, ettei pysynyt uni silmässä, pelkästään lyhyitä torkahduksia, kunnes tuossa 4 kieppeissä kyllästyin ja leijuin kahveen keittoon.
Printable View
Huomenta! Olinko se minä joka kehui 6 tunnin yöunilla, no ei ainakaan tänä yönä. Vaihteeksi sellainen yö, ettei pysynyt uni silmässä, pelkästään lyhyitä torkahduksia, kunnes tuossa 4 kieppeissä kyllästyin ja leijuin kahveen keittoon.
Puuhellalla keitetyt pannukahvit kiskottu ja kohta vapaa-ajan vietto vaatteet päälle ja metsään.
Muutama tuulenkaato ilmestynyt ja osa niin reiluja runkoja että kuormaimen virityttää perään.
Siinäpähän se hämärä taas laskeutuu kunnes tuolta pääsee pois saunan lämmitykseen.
Minä suunnittelen piparkakkutaloa[emoji13] hitto ku en osaa päättää millaisen tekisi...liikaa vaihtoehtoja[emoji21]
Setupoin kaiffarin pitkästä aikaa. Voi veljet... kyllä toi vaan on paska.
Pitihän se mennä hirvenvasan juoksemaan 11.7g kans kopiksi, emänkin kuolemaan oon osasyyllinen [emoji56] Ei muuten mutku ollaan sianpyynnissä [emoji201]
Tee erämiehelle tyyliin sopiva
Liite 24910
Ja linkki tarinaan jos inspiraatio leimahtaa
http://omattouhut.vuodatus.net/lue/2...iparkakkulaavu
Ensilumi, nyt se on nähty, se alkoi isoina valkoisina hiutaleina, loi maahan hennon valaisevan pinnan, kirkasti mielen. Mutta perässä hiipi räntä joka muuttui pikkuhiljaa kaiken tämän tuhoavaksi vesisateeksi.
Ei kerenneet lapset pulkkamäkeen, ei nostanut yksikään lumiukko päätään, toivon kuitenkin, että näin käy ennen joulua, pysyisivät pukin reen jalaksetkin paremmassa kuosissa.
Heipä hei. Kai sitä tarvis koittaa taas kohta alkaa nukkua.
Kohtalaisen rapsakka tuo 10 asteen pakkanen oudokseltaan.
Olin mainoksen orja ja ostin uutta Valion Kiehu-maitoa. Tein just riisipuuroa EIKÄ PALANU POHJAAN :yeah:
Maksaa lähes tuplat normimaitoon verrattuna mutta pieni hinta siitä että kattila oli vesipesun jälkeen ihan puhdas. Säilyykin avaamattomana kolmatta viikkoa...
Meillä vaimo tekee haudekattilalla(?) ihan normi punaiseen maitoon. Ei pala pohjaan silläkään tavalla. Eli isompi kattila jossa vettä ja siihen päälle pienempi joka lämpee sillä höyryllä.
Mäkin oon jo melkein joutunu mainoksen uhriksi mutta unohdin viime kauppareissulla :D Laktoositton tuo ei kumminkaan varmaan ole, samapa tuo toistaalta kun vaimo ei kumminkaan puuroa suostuis syömään :D