Nyt ensimmäinen ja viimenen varotus. Foorumi on niin mukava paikka sillon kun Eki ja Naamis ei täällä pyöri, eli jos tuo sama VITTUMAINEN RÄHISEMINEN jatkuu niin pistän molemmat lomalle. SAATANA.
Printable View
Nyt ensimmäinen ja viimenen varotus. Foorumi on niin mukava paikka sillon kun Eki ja Naamis ei täällä pyöri, eli jos tuo sama VITTUMAINEN RÄHISEMINEN jatkuu niin pistän molemmat lomalle. SAATANA.
Isompi rähinä hiukan väheni.:)
Thank you, come again.
Komea lumipalloefekti lähti liikkeelle,kun yks alkaa melkein jokaiselle mussuttaa jotain,niin jonkun pitää sitten päästä purkamaan pahaa oloaan.
Piti käydä hakemassa muutama olut lähikaupasta,kun alko tulee niin hurjaa tekstiä.
ktdd, päästä nyt Eki vapaaksi jooko. :crying:
Ekillä väärät lääkkeet tälle päivälle. Välillä ihan mukavaa juttuseuraa kyllä.:)
Eki sit lomalle. No olihan tuota vauhtia alkuiltaan jo aikalailla. Oltas ehkä nähty Tubessa Ekin helikopterit ens yönä.:blink:
Naamiskin mukavaa juttuseuraa, jos Eki ei ole paikalla.:thumbup:
Rosteri Eki :(
No parin viikon päästä nähdään taas [emoji106]
Tuitun kanssa niillä hiukan jotain Porkkananjämiä, hampaankolossa vieläkin.:thinking:
Miten se sanonta menee "virheistä oppii" ja vitut sanon minä :)
Tämä uusi maku jopa voi toimia [emoji106]
onk Kaffeen makuista ehkä.:confused:
RÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH MÄ HALUUN RÄHISTÄ PITKÄSTÄ AIKAA!!! Lauantain kunniaksi!
Ei ne oo tullu vielä
Alkavalla viikolla pitäisi jokapäivä kolista postari [emoji106]
Tämä on "Tobacco Menthol" inan halpaa paskaa ja yllättävän hyvää [emoji106]
Inan nesteillä mä kokkailun olen aloittanut.:) Suhteessa aika halpoja nesteitä. Jokuset ihan ok makuisiakin.:thumbup:
Mulla on jääkaapissa jemmassa breezereitä. Pörri ei ole nähnyt mua vielä koskaan hönössä. :evil:
Jos oot selvänäkin noin öö mitenköhän tämän nätisti sanoisi :thinking: :lol: Niin minkälainen sä sitten oot kännissä?
Varo vaan jos käy niin, et näkee 3 kertaa ekalla. Ensimmäisen, Ainoan ja Viimeisen kerran.:rolleyes:
Niin sano vaan rohkeesti että millainen, kerron sitten millainen oon kännissä :laugh:
Mä tainnut olla varsinaisesti humalassa viimeksi viime vuoden toukokuussa? Enkä silloinkaan missään konttauskännissä. Eli tuntuu aina ensimmäiseltä ja viimeiseltä kerralta :laugh:
Ei se aina ole helppoa olla Kani.:laugh:
Herkkä ihminen voi ottaa kovin pienistä, joskus ison Herneen nenään.:)
Onkos joku kokeillut Fiber Freaksin 1 ja 2 eroja? onko 2 Karkeampaa vai mitenkä?
Eihän liiallisuuksiin menevä perseily hauskaa ole, mutta ei sitä liikaakaan pidä suitsia koska lopputuloksena on huopatossutehdas. :D
Tuokin ihan totta . Mutta kun rupesi taas menemään henkilökohtaisuuksiin. Niistä ei tule ikinä muuta kuin ongelmia.:laugh: