.
Printable View
.
Tarskoos sitä oikeesti ostaa joku ato mitä en oikeesti edes tarvii, vai säästää johonkin lahjaan, minkä oon kuitenkin unohtanut ostaa? :thinking:
Mun ei oo tarvinnut moneen kuukauteen ostella mitään höyryttelyyn liittyvää, mutta vuodenvaihteessa pitää tiivareita tilata lisää.Joululahjat on pojille ostettu ja Game of Thrones piparilinnakin taitaa valmistua viikonlopuksi..on se kyllä saatana työmaa[emoji23] joulukortitkin on valmiina..ensi viikolla postin huomaan, tiedä sitten löytääkö perille[emoji41]
Ga.e F thrones åiparkakkutalo! <3
.
.
Alkaskohan tää oleen tässä. :thinking:
Hermot ainakin alkaa oleen tässä, tämän Windows 10:n kanssa. X-(
Windows 7 oli hyvä käyttis, ei mitään kaatuiluja/ongelmia. Tämän kypän kanssa taas ongelmia riittää, muistanutkaan kuinka kiva ilmestys on blue screen. Pitipä aikanaan mennä päivittämään seiska...
Omppu ei hajop koskaan! After ski doo bileet•
Skippadoobon paras!
Joko ompun näppis on Tuitulla rikki, tai sitten on liikaa vauhtia, ja tulee siksi kiriotusvireitä. :thinking:
https://media3.giphy.com/media/MhiEiQLQokQ4o/200w.gif#8
IHANA <3>4<3 :eek:
Mä oon puhelimel!!!
Mokian 7110:llä surffailin joskus 1999. What of it?
Muistan kun pistin aikadatalla Windows päivityksen tuleen. Kapula modeemina kiinni koneessa. Piti linjaa auki koko yön ladatessaan. Minuuttiveloitus, ja tais olla tuplana jopa kun oli huikea 2xmodeeminopeus.
Pomo soitteli että onko ollut paljon puheluita. Vastattiin että on. No, oli samoihin aikoihin 8h puhelimet jonossa tukeen joka nakutti palvelunumerohintaa kaiken aikaa.
Harmi että ei nähnyt niitä laskuja koskaan.
Sori mutta nyt on pakko.
http://i.imgur.com/fvl7leN.gif
Nykyään tulee usein mieleen, jos suurimmat ongelmat elämässä ovat tietokoneessa, puhelimessa, ym teknisissä laitteissa, muiden elämässä jne. On sodista liian kauan. Varsinkin naamakirjan ryhmiä katsoessa itselläni heittää punaiselle välittömästi. Ihmiset valittavat koiranpaskasta, aurauksesta, hiekoituksesta, parkkeerauksesta, muiden lapsista, kissoista, koirista, katuvaloista, ym ym...
Kyllä se nyt vain tyypit homma on niin että jos siinä on valituksen aiheet, on sodista tosiaan liian kauan. Tulis Putin ja gonahtais vähä ni loppuis se turha kitinä. Kitinä jatkuis kyllä, mut olis sillä sentään ihan oikea aihe. Vituttaa niinku ihan kympillä ku ihmisiä kiinnostaa muiden elämä enemmän kuin omansa. Kyllä vissiin liian hyvin menee.
Olipas avautuminen :laugh: Eikä liittynyt mitenkään Pottulan postaukseen, kuhan totesin.
Moon Jamo ja mulla viiraa päässä.
.
Vaikkei välttämättä liittynytkään mun postaukseen, niin pistipä ainakin miettimään. Nykyimmeinen vaan tottunut siihen, että kaikki tuodaan tarjottimella nenän eteen ja on kystä kyllä. Pikkaisen kun vaikka netti pätkii, niin se on itkupotkuraivarin paikka saman tien. :blushing:
Jos ei nyt ihan sotia kaivata, niin asioiden tärkeysjärjestykseen laittamista varmaan itse kukin (minäkin) voisi miettiä... :)
Asia ei liittynyt sinuun, mitenkään. Arvasin vain että saatat näin ajatella ja sen takia mainitsin.
Kyllä uskon että suurin osa edelleen keskittyy omaan elämäänsä, mutta ne jotka eivät, tuntuvat vain olevan samalla myös kova äänisimpiä. Samalla vituttaa myös tuo pahasti levinnyt lapsiportti jota käytetään nykyään kaikessa. Viime viikonloppuna kun vähän lunta sateli, oli facen kaupunkiryhmässä hirvittävä vuodatus kun aura oli mennyt äidin kotitalon ohi ja aurannut vain toisen puolen tiestä!! Minun SOKEA 88v äitini ei nyt voi mennä yksin harhailemaan sille toiselle kaistalle kun kenkiin menee lunta! PERKELE!
Mikä näitä ihmisiä vaivaa?
Eli siis lapsiportista on tullut vanhusportti.
Lisätään pervo-prosenttia niin että bannit tulee jouluattona. Sinne on vielä matkaa. ;)
.
By the way, hyvää itsenäisyyspäivää kaikille. :thumbup:
Huonomminkin meillä voisi mennä, ollaan tästä kuitenkin ylpeitä:
Liite 29350
Linnan juhlissa oltaisiin nähty, mutta Posti hukkasi mun kutsun... :rolleyes:
Muistelen vahvasti että joku suuri tutkija kertoi sen johtuvan vaakatasossa vietetystä ajasta. Sama tutkija kyllä varmaan pian kertoo shokki uutisen: ELÄMÄ JOHTAA KUOLEMAAN!!!
Ei näkyny mullekaan lappua. Joten joutuu tyytyä toivotuksiin täällä. Hyvää itsenäisyyspäivää siis kaikille!
Mennään kaikki itseemme, unohdetaan turha valitus ja keskitytään omaan tekemiseen. Meillä on kaunis maa mitä vaalia ja missä elää.
Ahaa!! Viestin liitteenä rasisti-natsi-fasisti lippu... ainakin takkutukien mielestä. Mitään niin kaunista ei ole kuin pihamaalla tuulessa vapaana hulmuava siniristilippu. Hyvää itsenäisyyspäivää vaan kaikille.
Yritetään olla niin että ne isoisät ei pyöri haudoissaan volttia jotka tän läntin piti itsenäisenä.
Hyvää itsenäisyypäivää kaikille tasapuolisesti🤘
Ei mitään sittenkään :facepalm:
Liite 29353
Tässä sulle. :)
- syvä huokaus -