Näyttäis se lumi pikku hiljaa lisääntyvän kun tie vie pohjoiseen, Kokkolasta lähdettiin vähän aikaa sitten ja siellä saattoi jo sanoa että lumi maassa. Eri asteista räntäsotkua ollu kyllä jo Parkanosta asti. [emoji1]
Printable View
SC52w fikkari tuli. On aika peto 1AA-lampuksi.
No, toimittajalla lukihäiriö, eli tuli sitten AW 18490 akkuja AW 14500 tilalla. Rekkulaa meneen.
Mullahan ei ole mitään käyttöä joillekin 18490 akuille, mikä koko se edes on? Ei sovi taskulamppuihin, eli hyh, hyödytön. :) Tupakkia ? En polta. Sähkötupakki ? Mikä se on ?
Miten helvetissä yhden paperin allekirjoitus voi herättää näin ristiriitaisia tunteita:
Yhdeltä osin helpottaa, toiselta v*tuttaa, kolmannelta ihmetyttää, neljänneltä ja viidenneltä ei osaa edes sanoiksi pukea.
Ristuksen omituusta :crazy:
Mua vähän kiukuttaa. Se saattaa näkyä myös foorumi käyttäytymisessäni. Älkää toki ottako hernettä nokkaanne, tarkoitukseni ei kuitenkaan ole olla kenellekkään tuhma tai ilkeä.
Kylmäasema jossa on neljä tankkauspistettä ja maassa nuolet, jotka osoittavat ajosuunnan. Mikä siinä on vaikeeta?
Kävin eilen tankilla ja kolme pitkää jonoa meni oikeinpäin ja yksi kaksi autoa väärään suuntaan. No minäpä menin jonottamaan kulkusuunnan mukaisesti, niin että ensimmäinen pääsee ajamaan oikein päin pois ja seuraava saisi lähteä pakilla siitä tankilta, mutta joku päätti silti mennä Saabin kanssa, jonon jatkeeksi. No kun enismmäinen oli lähtenyt suunnitelman mukaan pois, ajoin tankille niin että siinä oltiin keulat vastakkain. Sanoin tankkaajalla, että lähdet muuten sitten peruuttaen siitä pois. Saabikuskilla ei kellot soinut ollenkaan, eikä meinannut edes antaa peruuttajalle tilaa, vaan peruuttaja joutui venkslailla autonsa pois. Tässä vaiheessa minä olen tankilla oikeinpäin, takanani on kaksi autoa jonossa oikeinpäin ja edessä Saabi. Tankkasin kaikessa rauhassa ja kävin sanomaasa Saabin kuskille, että ajat väärään suuntaan joten älä edes kuvittele että pääset seuraavaksi tankille. Pienen hetken se siinä kakoi ja meni jonon perälle.
Kuitenkin samaan aikaan eräs mersukuski peruutteli viereisessä jonossa.
Kyllä mä ymmärrän että jos tankinkorkki on autossa niinpäin, että vastavirtaan ajamalla pääsee tyhjälle tankille niin silloin mennään. Mutta miksi helvetissä siihen on muodostunut kolme pitkää jonoa, jotka kulkevat oikein päin. Kaiken järjen mukaan pitäisi olla kaksi pitkää ja kaksi lyhyttä. Ensimmäisen väärään suuntaan menijän on helppo peruuttaa pois, eli keulat vaan vastakkain, niin homma toimii.
Ruotsissa joskus tankkasin. Sain tankin täyteen ja sinä aikana jonoa taakse aikas tavalla. Korkki kiinni ja siirsin 20 meriä autoa parkkiruutuun. Huoltamon myyjä juoksi ulos ja huusi vallan vitusti. Luuli varkaaks. Siellä kun kuuluu tehdä niin, Tankkaat ja maksat. Sen jälkeen voi siirtää autoa:thinking: Helpottaisi kun se lukisi jossain.
Olen ollut jakeluasemalla töissä ja jos 20m autonsiirron tankkauksen jälkeen edes huomaa, niin voi kyllä sanoa että niillä on siellä ihan liikaa aikaa. Meillä saatto mennä tuntikin, ennen kuin huomattiin että joku on jättänyt polttoaineensa maksamatta. :D Tosin kolme kassaa yhdellä ihmisellä oli ehkä vähän liikaa, mutta ei kyllä hirveemmin ollut aikaa kyttäillä päivällä tankkaajia. Öisin asia toki oli toisenlainen, mutta ei silloin kyllä mitään jonojakaan tankeille ollut. Suomessahan tuo toimintasi on jopa suotavaa.
Tyhmähän toi myyjä silti oli, eikai kukaan varasta bensaa ja jää paikalle ihmettelemään. Voi ihan hyvin olla että myyjällä oli omat käsityksensä käytännöistä. On noita suomessakin nähty. Eräs sankaritar ei meinannut myydä asiakkaalle viimeistä röökikartsaa, kun sitten ei ole mitään mitä laittaa hyllyyn. Eli en nykyään ihan yhden henkilön perusteella vedä mitään johtopäätöksiä käytännöistä.
Joo, hurreilla on toi käytäntö, mulla meni kerran hermo tukkiholman liki kun jätkä lähti maksamaan ja jätti kotilon mittarille, helvetinmoinen kiire lossille, tankki tyhjä ja kaikki mittarit varattuna, avauduin sitten sille että mitäsvittua siihen jätit niin sain kuulla että eivät tykkää jos lähtee mittarilta maksamatta.
Avioeropaperi?
...
Kyl mun Ruotsissa asuva kaveri kertoi iltasella, et ei parane siirrellä ennen maksua.:crying:
Aerotank Mega unohtui lappeelleen Danin nokassa sohvalle -> kusi nesteet alleen. Ai että. Se siitä huolettomasta clearosta. Back to rba :)
ilta veny aamulle asti ja heräsin jonkin aikaa sit... *ittu !
Tuli tuosta mieleen. Suomessa ihan normaalia että prätkäkuski menee huoltoasemalle sisään integraalikypärä päässä, ja jopa joskus visiiri kiinni/vain raollaan.
Ihan joka paikassa maailmalla ei kannata näin tehdä. Joko on pollarit tilauksessa välittömästi, tai huoltiksenpitäjä kumauttaa kysymättä jollain astalolla. :)