se on kollektiivinen auktoriteetti, sehän löytyy forkalla itseltään.
eli Me kaikki. otan lasin viiniä meille...
Printable View
Ottakaas Risto kuunteluun. Näin provinssissa. kelpo mies.
roudaa ite.
Jaahas, tervehenkiset suvakit jakavat raiskaus-uutisia ja naureskelevat, kun kukaan ei huuda tekijän ollessa suomalainen.:(
Missä mun liivit, partahöylä & Sniperin levyt?!
Onedriven käyttäjille pikku vinkkilinkki
https://preview.onedrive.com/bonus/
Olipas pikkujoulut! :blink: Mutta ai että kivaa oli. :cool:
Täällä oli puhetta savustetusta majavasta, majavia ei saa savustaa kun ne on söpöjä. :crying: Vanhan tallin viereisessä joessa asusteli majava. <3 Se kaatoi puunkin ja hevoset pelkäs sitä. :laugh:
Mikä helvetti toi prosentti tuon kerhon nimen perässä on? Sillähän merkitään rikollisjengit. Ei oo coolia.
Prätkäjengeillä on tapana sitä 1% käyttää. "Origin is the American Motorcycle Associations assertion from the 1960s that 99% of motorcyclists are law abiding citizens. "
Eiköhän tässä olla kaikki höyryttelijät jonkin sortin rikollisia ensi keväästä alkaen, joten ei toi prosentti tuossa nimessä ihan kaukaa ole haettu... :thinking:
Mutta huonoa pr.ää silti. Assosiaatiota rikollisjärjestöihin tässä viimeiseksi haetaan, ainakin omasta mielestäni. Yleinen mielipide pitää saada kääntymään edes hiljalleen juuri sillä tavalla mitä vapers tekee: data ja tutkimustulokset edellä. Harvoin yhteiskunnan laidalta on prätkäliiveillä hyvää muutosta aikaan saatu.
Ajattelinkin,että Flavousrs prosentti on melko tymäkälle tiivisteelle :) .
Mistä jengeistä täällä oikeen on puhuttu?
Joutuuko mun tänäänki puhella yksin
Voishan tässä välissä heittää pari lapiollista apulantaa. Outo viikonloppu, kun aamulla herätessä ei makkarista kuulukkaan natiaisten tuhina. Poika meni kaverilleen viikonlopuksi kylään ja tyttö on kotonaan.
Niin se aika vaan vääjäämättä lähenee, kun muut menot astuvat kuvioon ja mummin ja papan kanssa touhuilut vähenee. No, se on sitä normaalia elämän kulkua, tietävät kuitenkin, että täällä on heille aina ovet avoinna.
Noniin, sitähän minäkin, eli hyvää yötä!
Minä en nuku kun tuli vedettyä 2 tunnin päiksyt[emoji51]
Tuli mieleen tuosta ukin kommentista, että nyt sen huomaa kun omat lapset on isoja niin aika paljon olen yksin vkonloppuisin[emoji53] pojilla on omat menot...niin se aika menee.