Ei ole. Minä pilaan ilmaa parhaan kykyni mukaan täällä Puijon tornin varjossa.
Printable View
Boksit kun ei kestä töissä käyntiä. Ei ainakaan mulla. Mekaaniset tuntuvat kestävän ja ovat hiton toimintavarmoja.:)
Varo vaan, ettei Kuopion Polliisi tule pamputtamaan ilman pilaamisesta.:police:
Boxit on ihan jees, mutta en näe millä tapaa ne ois parempia kuin meksut.
Varmaan iha jees jollekin, joka ei mistään mitään tiedä ja ostelee jotain clearo paskoja.
Voin vannoa, että tätä omaa on yritetty "ihan tarpeeksi". Kun ei veny niin ei veny. Harmillinen pienikikkelisten oire. Tilannetta helpottamaan olen ottanut nämä mainitsemasi "robottikullit". Nyt maistuu ja venyy joka ruumiin aukkoo. Thanks eki !
E: Pistinpä Riotille ystävällissävyisen e-mailin aiheesta suspended account, ja tilanne vapautui. Tulee näköjään aikalailla huteja tuolla automaattibannimekanismilla.
Mikäs paskalakki tääl pyörii spämmäämässä [emoji35]
Tässähän ollaan kohta jännän äärellä ku Naamis ja Eki alkaa keskenään rähisemään :popcorn:
Älä huoli jasso, korjasin tilanteen :whistle:
Kyllä se on vaan toi putkimalli paremman näköinen ja mukavampi kädessä, vaikka onhan boksi järkevämpi. Kyllä mä pikkuhiljaa tutustun noiden boksienkin maailmaan, vois ottaa ajoon tänään vaihteeks SMY 260:n.
Pitäiskö tämä laji aloittaa kokonaan alusta uusiksi. Tilasin jo Egotikut ja siihen vermeet.:)
Kani herännyt :thumbup: Pistin Huumoritopicciin ku joku mollas oulun Porkkanoista. Tuli vaan erään kanin Porkkanaviljemät mieleen.:whistle:
Joku sais kehitellä putkimallisen pohjanapillisen reguloidun laitteen
Siis putki on vissiin aika vaikea "suunittelun" kannalta. Boxiin voi suurinpiirtein lätkästä sen piirin eikä ketään kiinnosta jos on milli johonkin suuntaan liian iso. 22mm putki vaatii tarkkuutta, johon mielestäni Dicodesilla on kiinnitetty erinomaisesti huomiota. Ei kai missään muussa pötkössä ole piiri poikittain?
Itellä käyny jo putken rakennus mielessä mutta en oo keksinyt vaan vielä ratkaisua akun vaihtoon
Mulla pyöreä Clouporin Boksi. mukava pitää kädessä ja toiminut toistaiseksi hyvin.:)
slugin saa parilla kympillä Kiinasta.
Markkinoille ei kaivata yhtään lisää "high quality" shittiä.
Näitte miten Esmokelle kävi.
Tää business ei ole valkoihoisen hommaa, eikä varsinkaan suomalaisen kun otetaan huomioon vallitseva nylkypolitiikka.
Loppujen lopuksi 12 cm mittainen putken pätkä ei ole kui 0,07€ arvoinen ja sen osat tulee näppärästi cnc koneessa alta 5 sekunnin.
Kaikenlainen high end vouhotus on lähinnä surkuhupaisaa mulle joka metallin työstöstä ja alasta tiedän aika vitun paljon.
tottahan innovaation pitäis olla jonku arvosta, mutta näen että se on sepän omaa tyhmyyttä ja saamattomuutta olla myymättä lisenssiä Kiinaan jossa kaikki tää hilpetööri valmistetaan
Pistäppä Eki tulemaan 1000 kpl putkia. Annan mitat ja saat 20 senttiä kpl ni sulle jää vielä välistä pikkuisen.:) Rst Putkia kts
Ku ei niitä saa ihan tuolla rahalla.:laugh:
Romuraudaksi kun myy, saa enemmän.;)
Se on muutenkin vitun kummallista, että jotku ostaa jotain "high end" vehkeitä.
Vaatii totaalista tietämättömyyttä metalleista ja sähköstä.
Sitten mussutetaan jostain kotimaisen tukemisesta.
Voi vittu, voitte nukkua rauhassa vaikka naapurin Esko tsekkiläinen autotallisorvi pysähtyis.
No One Cares.
Jos maksat yli 25€ mekaanisesta patterin pidikkeestä, olet ihan vitun idiootti.
Simple.
Emt kyllä tuon parin sadan aton saattoi ymmärtää vielä vuosi sitten, mutta nyt on Kiina kirinyt sen verran, ettei koko touhussa ole juurikaan järkeä. Kuumottelis kovasti tuo Origen genesis(?) V2, mutta mikä helvetti nostaa aton hinnan sarjaan 125€, etenkin kun tankki on materiaalia, joka sulaa aivan satavarmasti ensimmäiseen nesteeseen. Ihan varmasti maksaa se suunnittelu ym lässytys, mutta ei vitussa voi pikku kikkare metallia olla noin arvokas.
Vähän sama käytetyn auton ostossa.
Myyjä aina itkee jotain katalysaattorin vaihtoon mennyttä rahaa, oikeen MERKKI LIIKKEESSÄ, aivan kuin se lisäisi auton arvoa.
Se on vitun yksinkertaista.
Jos maksoit lenkkimakkarasta 1000€, se ei tee makkarastasi 1000€ arvoista.
Kaikki vaan maksaa. Enkä nyt puhu pelkästään suunnittelusta tai valmistuskuluista.Markkinointi, Myyntiorganisaatio. kiinteät kulut. mihin kuuluu toimitilat yms.
Eikä se ole hullu kuka pyytää, vaan se kuka maksaa. Miks mä joudun maksamaan 10000 eläkemaksuja vuodessa, vaikka todennäköistä etten ikinä pääse eläkkeelle.
Pakollisina muina tulee. Vastuuvahinkovakuutus,Tapaturmavakuutukset, verot vaikken myisi mitään. Realiaikainen verotus olisi hieno keksintö. maksaisi kuun jälkeen ansaitusta verot.
Moni asia mättää, mut niillä säännöillä pitää yrittää pärjätä.:thinking:
Kukahan se täällä lopulta on tässä viimeisen muutaman tunnin jo kohta vinkunut niistä putkista? Mitä se sinun persettä kutittaa vaikka joku ostaa 10 000€ putkenpätkän? Ei se nyt varmaan sun pussista oo millään tavalla pois.
Jos sanot että esmoke oli loistavasti asiansa hoitava suomalainen yrittäjä ja sun mielestä kaiffari 3 on kova juttu, niin et yksinkertaisesti tiedä tai ymmärrä yhtään mitään näistä asioista.
T: Vitun idiootti millä on kädessä muutaman satasen patteripidike.
Ei ole. Mut jos yritys tuo Suomeen, niin koskee sitä yritystä. Ja jos mulla kauppa Suomessa ja joku liukastuu portailla kompurajalkansa kanssa, Kauppiashan joutuu maksamaan. Sitä varten pitää olla vakuutus. Tai jos työntekijä sairastuu ryyppäämisen jälkeen 2 viikon krapulaan, kauppias maksaa 9 ensimmäistä päivää täyden palkan ihan itse. Romutetaan sosiaaliturva ni ollaan samalla viivalla. katkaiset jalkasi ja meet sairaalaan ni sanotaan et vakuutukortti ei kata, suksi vittuun ja kipsaa itte jalkas. Tai jos olet kuukauden kuumeessa kotona. et saa rahaa jos sulla ei ole vakuutusta.
Eiköhän Esmoke juttu ole puitu siihen malliin Foorulla, et todetaan vaan Teemulle. Kiitos.:popcorn:Kaikki tekee joskus virheitä.