Komeat on maisemat. :eek:
Printable View
Maisemat on kohdillaan kyllä
No on kyllä. Ja varsinkin kun käytiin äsken vielä pimeessä yhden tunturin huipulla ja sammutettiin kelkat. Tähtitaivas ja tunturin korkeimman huipun siluetti piirtyy toiselta puolelta hennon vaaleanpunaisena ja toiselta vaaleansinisenä <3
Sallatuntureilla ollaan joo, kertoiko Pörri vai tunnistitko kuvasta :lol: On ollut ihan siedettävät pakkaslukemat, huomenna on sitten luvassa kai sen verran pakkasta että varmaan naama irtoo kovemmassa ajossa. Muuten varustaudun niin raskaasti ja laatukamppeilla että ei varmasti muu kroppa palele, ja on tehokkaat kädenlämmittimetkin kelkassa. :D Mulla oli silloin jo muuta menoo! Pörri lähettää takas ruotsalaisia terveisiä sekä yks toinen forkaltakin tuttu vimpeliläinen kysyy "koska lihat savustetaan ps. nahkiaiset on vitun pahoja" :D
Pörri kerto maanantaina ku nähtiin. Onko vimpelin vetelin mies messissä? Survo sille pesismaila kyl tiedät minne😊
Ne neljänmaalin pelaajat nauttii siitä, ne on pervoja😂
Antoko pörri ne anaalihanskat sulle mitä toin🤔
Meinas mennä kaljat näppikselle :lol:
Joo anto, hyvät on anaalihanskat! :D En mä sille pesismailaa pyllyyn pistä kun olis ikävää jos se ei vois huomenna istua kelkan selässä! Se on opettanu mua ajaan nopeemmin mutkissa ja pateissa, ja uskalsin ajaa järkyn jyrkän mäen, olin vaan että "en mää uskalla" ja se oli että KYLLÄ SÄÄ USKALLAT ja mä uskalsin enkä kuollu :yeah:
Kävin pitkästä aikaa suomi24 palstoilla ja mitä näinkään :(
Liite 29329
Mitä sinä suoli24ssa ? Tämän maan pohjanoteeraukset on siellä, ja Iltalehden juttukommenteissa.
Älkääs ny. Suomi 24.sta saa piparia melko helposti jos sille päälle sattuu. Parahammillaan alle tunti ensi kosketuksesta kun peitto heiluu. Ja siihen sisältyy kuskin ettiminen.
.
Haa, uusi spoilerikuva Twistedillä. :eek:
Mikä spoileri kuva ei tapalla nää
Avasin nyt sit forkan selaimella nähdäkseni. Tarvii varmaan nyt useamminki. Mikä kuva oli ennen jos on ehtiny jo vaihtua?
.
Juon sit lisää olutta nyt pettymykseen. Enhän mä muuten [emoji23]
Katos vaan, -15 astetta mittarissa :(
En muista milloin olis ollut yhtä kylmää näillä maisemilla tähän aikaan vuodesta...
Ennemmin pakkasta kun loska paskaa maassa
Riittäis tietty vähempikin
Kovin on taas hiljaista porukkaa. Nyt porukkaa puhumaan mukavia
Arvatkaas minkä merkkinen auto kuvassa. Tietoa ei lasketa ;)
Liite 29330
Logon perusteella veikkaisin Cadillacia. Vaikkakin näyttää vaan puolikkaalta cadillacin logolta :confused: