Onneksi on nykyään varaa valita mistä ostaa romunsa [emoji106]
Printable View
Onneksi on nykyään varaa valita mistä ostaa romunsa [emoji106]
Jep. En mä väkisin kellekään rahoja tunge, jos ei kelpaa.:unsure:
Jaha, kyllä nyt mahtuu joku kyytiinkin... Pelastusveneeseen nojailen.
Joko sut joku pelasti :confused: Ja missäs on pelastusliivit. :teaching:
Missäs ne höyryveneet on ? [emoji36]
Liite 20733
Tossa mä oon toissa talvena veneostoksilla...
Höyryristeilyt by Jasso ja Jamo :laugh:
veneet on ihan perseestä
Ei kun metsästä, jos puusta tehty. Perseestä tuli muistaakseni paskaa, eikä veneitä.;)
mun pitäs kuulemma hankkia vene. Mietin vaan, että miks, mutta jos otetaan fiktiivinen tilanne, että olisin puottamassa n.25 tonttua veneeseen niin mitä kannattais hakea?
2500 kg tonttuja.Eipä siihen kauheeta kantavuutta tarvita. Mut paperit tarvitaan ajamiseen jos noin monta.:)
Räsänen kieltänyt Rotusyjintään taipumisen aikoja sitten.:teaching:
Onneksi Räsänen ei ole Tornion kaupunginjohtaja.
Me Torniossa olemme aina tottuneet syrjimään alempirotuisia.
Meillä neekeritkin on tosin ruotsalaisia, joten ovat valitettavasti ylemmässä kastissa automaattisesti.
Mut hei! On meillä sentää halpaa kaljaa ja nuuskaa!
just eilen kävin hakee 5.2% ruotsalaista tamman kusta lavan, maksi jotain 11kr per laaki.
Minkä vitun takia porukka hakee jostain eestistä bisseä kun voi koukata Haaparannan kautta Levin reissulla?
Lainaa naapurilta, niin eihän siitä saa oikein edes sakkoja Suomessa. Eikös se ole halvin tapa. Vaikka olis luvatta lainattukin. Auton kun vie joltain niin se on luvaton käyttöönotto eikä varkaus, jos ei sieltä erikseen katoa sisällöstä jotakin. :)
Buster ei ainakaan uppoa, vaikka täynnä vettä. Testattu on :laugh:
Kuopioon meinataan rykässä mahottoman iso sellulaitos pystyym.
Joutukohan tässä muuttaan taas tuohon viisauden mustaanaukkoon.
Kuopion Torilta kunnon Kalakukot naamariin, ni kaikki hyvin.:thumbup:
Ei tämä ole. Lätällä pelatusveneet niin isoja, et niissä oma pienempi pelatusvene.:unsure:
Sit sun tarvii maistaa Mykykeittoa. se maistuu jollekin vallan muulta planeetalta tulleelle.:facepalm:
pitäs kummiboijan synttäreille vääntyä.
Taidan lähettää tekstarin, että setä meinas antaa sulle satasen, mutta se joi sen.
ääh kyllä se pitää vissiin käydä, mutta ei vielä
Kuopion suunnilla ihan mukavaa jos ymmärtää kielen. Ei paikassa, eikä ihmisissä mitään vikaa.:)
Dear eki, ennen kuin pistät pennit jonooon ja ostat beeämveen, saaneen suosistella vapokaluston uusimista. Aika on kuitenkin hyvin tehokkaasti ajanut ohi siitä Kaiffarista, jonka lisäksi mekaaniset modit ovat väistämättä eilispäivää. Mekaanisia kun ei enää käytä kuin kovimman luokan idiootit.
Idioottina onkin mukavampaa. Kyllä mä ainakin käytän mekaanisia. enkä ole ajatellut edes lopettaa, niiden käyttöä.:laugh:
Kuulostaa eki siltä, et sinulta jäänyt joskus jotain tärkeää saamatta.:thinking: