Tähän aikaan enää kannatakkaan aloittaa enää jos ei oo jo aloitettu. :D
Printable View
Äijämeininkiä :D
https://www.stara.fi/2016/12/02/mies...lahti-oluelle/
.
Tällästä pussia metsästämään siis käy matkasi
http://www.leipomosalonen.fi/wp-cont...cf_589x800.jpg
Pullamössö sukupolven? Edustajana sanon,että rusinat ei kuulu pullaan. Voi veljet...nyt alkoi tekemään mieli pullamössöä,mutta kun en ole pullaa ostanut kotoa lähdettyä. Perkule.
Nuorison edustajille mainittakoon pullamössön olevan kahvimukiin tungettua pullaa ja sokeria päälle. Lusikalla nautittuna taivaallista. Ainakin siihen aikaan kun myös suurta nautintoa edusti se,että pisti varpaansa peiton alta kylmettymään ja sitten takaisin lämpiämään. Kössinä ollessa oli tavallista ,että nukuttiin kesäisin aitassa aina kylmiin keleihin asti.
.
Jos yhden viel ottais :)
Liite 29312
Pullamössö mainittu! On tuosta jo yli 40 vuotta, mutta vieläkin muistan miltä oma kuppi näytti... Oli se namia!
Itse olen kiroillut,että kun aloin vakavasti seurustelemaan nykyisen ex_n kanssa,niin ensi töikseen omille muutettaessa se hävitti mun emali kahvimukin josta olin mössöä vedellyt. Vittu.... Vaikka huulia poltti,niin se oli sentään pyhäin jäännös. Tosin en ilmoisna ikuna enää emalimukia hommaisi uutena,mut ku sen vanhan saisi viel.
.
Liite 29314
Ton mallinen muki,mutta jotain kuvia oli kupeessa. Asiaan kuului tietty,että mukin ollessa tyhjänä muki asetettiin huomaamatta velipojan korvan juureen ja lyötiin lusikalla... ja sitten juostiin.
Kaupassa oli maistiaspiste, jossa oli noita Salosen tuotteita maistettavana ja muksu valkkas ton. Jäipä sitten kuitenkin puoli pussia syömättä.
Itse en noita rusinaleipiä kykene syömään ja olenkin jo lapsena nyppinyt niin sanotusti rusinat pullasta. Töissäkin nauravat kun eväänä on Saarioisten maksalaatikko ja meikämandoliino seuloo rusinat pois. [emoji23]
Voi kun on tää vuodenaika. Voisi vaikka innostua tekeen raparperikiisseliä, ja kaataan siihen kourallisen rusinoita.
En ole pullan ja makean perään kuin talvisin joskus elimistö kiljuu - sokeria ja heti !! mutta toi on noita comfort foodeja, tuttuja herkkuja.
Mannapuuro. Marjakiisselillä. Mistä näitä flash backkejä tulee? Oli herkkua. Toisaalta...makaroonivelli ja kanaviillokki vie ajatukset aikoihin jolloin ihmisiä kituutettiin ruualla.
Ihmetellyt ihan samaa, tuollainen veijari putkahti jostain muistin syövereistä yhtäkkiä mieleen. :D
Liite 29315
Ei helvetti. Nyt nuo OSTOSRAHA.FI mainokset on tännekin kaivettu. Kyllä pitää ihtensä halavalla myydä.
.
Arvaa sattuuko?
Apropoo. tänään kotiutui steam crave aromizer ja siinähän oli mukana valmis setuppeja parikin kappaletta velocity deckin ohella. Harvemmin törmää niin makoisiin höyryihin noin alhail´silla tehoilla tankin kyseessä ollessa
Katos Kokkolan toinen hurjakin hengissä [emoji106]