Voittaja oli kuka kiskoi eniten viime hetkellä niin että selvisi juuri ilmoittautumisesta tolpillaan ennenkun meni kunnolla nuppiin, ja taju pois kun pääsi tupaan. Hullua touhua...:)
Printable View
samaa se oli Dinosaurusten aikaan. Silloin oksennettiin sentään Lihapiirakka, eikä pitzaa.:laugh:
Jamosta tullut kauhee urakalla kirjoittelija. Kohta 2000 viestiä täynnä :thumbup:
Mut meinattiin kerran intin aikana viedä putkaan lomilla paluun jälkeen [emoji20] . Spollet tuli jo paikalle ja puhallutti ja sanoi jos vähänkin aiheutan häiriötä ni hakee pois ja kerran jouduin iltavapaiden jälkeen esaan ja sitä kautta ylimääräiseen palvelukseen [emoji20]
Muut ku lähti siviiliin ni hyppäsin 2 vrk häkkiin. Lipes alikessu mereen vahingossa.:angel:
Puhallutti lomaltapalaajan ? Voi jeesus mihin armeijakin mennyt nykyisin.
Joskus kun oli hiukan selvempi lomilta palatessa tajus että puolet yksikön kantaukoista oli aina kattelemassa ilmoittautumisia, ihan huumorin kannalta, kuka nuorisosta oli kauheimmassa kunnossa. :)
Seuraavaksi kerrot varmaan ettei päivystäjä saa enää polttaa tupakkia sisällä palveluksessa...
Se oli vuos 99 ku mää siellä aikaani vietin. Mieleen jäi varsin mainiosti viimeisiltä lomilta paluu. Olin itse selvinpäin, tupakaverini ei. Olimme tulossa tupakka paikalta sisään kun kusipäinen kessu käveli vastaan. Kaverilta paistoi lomapuvun alta punainen t-paita. Kessuhan tarttui tähän häröön aika kovastikkin ja vaati korjaamaan virheen välittömästi. Kaveri hetkeäkään ihmettelemättä pamautti kessulle päin naamaa aivan tyynesti: Kuule, jos mulla olis ny mora tässä, mä laittaisin sen tonne sun keuhkoon! Kessu vetäs aivan valkoseks, mies juoksi sisälle ja puhelimeen. Me menimme rauhassa tupaan. Tuvassa emme kovin kauaa kerenneet viettämään ennen kuin spollet hakivat kaverin pois.. Ei muuten jalat maahan koskeneet kun vietiin :D
Mä ilmottauduin kontaten. Ei vaan pysynyt pystyssä. Ja hyvä oli, kun itte konttasi punkkaan.:laugh:
Tuvista postumiskielto oli ja vedin röökiä ikkunasta. jäin kiinni ku Luti hyökkäs tupaan ja olin kusemassa roskikseen. Sain anteeks röökaamisen, ku kusin roskikseen enkä poistunut tuvasta.:)
Mun aikana tuvissa ei saanut edes höyrytä vaikka sillon ite viellä vedinki analogista [emoji20]
Nyt on aika mennä elpymään huomista varten.
Öitä :)
Eiks näille inttijutuille vois jotain omaa lankaa miettiä? Ihme kullin venyttelyä, jonka joku aina nokittaa leikkaamalla vuosikertaa viidellä. "TOISTA SE VITTU OLI SILLOIN". Samaa vitun ryömimistä se on ollut vuodesta toiseen, johon idiootit lähti mukaan. Intellektuellit meni sivariin.
Onhan meillä inttiketju. http://www.e-savuke.com/vb/yleinen-k...5-armeija.html
Sivariin menee ne joita ei kiinnosta vaikka vuoden päästä puhuttaski venäjää ;)
Jos Venäjä päättäis Suomen vallata, ei paljon olis väliä onko täällä kaikki naiset ja lapsetkin käyneet armeijan :D näillä puolustusvoimilla pärjätään ehkä Islannille ja Vatikaanivaltiolle.
No jos tulis uus talvisota eli Venäjä taistelis vaan Suomea vastaan niin turpiin tulis 100-0. Mutta eiköhän Suomelle kavereita löydy jos Putin yhtäkkiä päättää hyökätä.
Otetaan Suomen maahanmuuttajat rintamalle niin äkkiäkös meillä on 300 tuhatta tummaihoista ottamassa veli Venäläisen vastaan :whistle:
Täysin aiheeton rasistikommentti. Suomalaiseen genetiikkaan kuuluu nyrkillä lyöminen, mutta somalit sentään tajuaa lyödä kirveellä homman kerrasta poikki. Kai ne olisi aika kovia sotilaita, jos olisi edes joku isämmää iskostettu takaraivoon sen vitun muhammedin sijaan.
Hyvää huomenta ja onnellista vapaapäivää.:laugh:
Eiköhän tuo tuomio ollut vähintään sama ennenkuin talvisota alkoi. Nykyinen ryssien simputus armeija ei ole yhtään sen motivoituneempi ja risteilyohjus ei edelleenkään tehoa korpisoturiin.
Se on aivan tyhjä muutenkin mitään Suomea alkaa vallottaan kun ei täällä oo oikeen mitään mielenkiintosta ja Raaka-Eki ja ktdd jatkais sissisotaa kuitenkin seuraavat 20 vuotta.
Suomi on niin saatanan hankala vallata, että se ei ole vaivan arvoista.
Ei pidä aliarvioida Suomen puolustusvoimia.
Ei sieltä kuutta miljoonaa Spetsnazia olis tulossa, vaan 1 miljoona paleltunutta tataaria.
Ne ei ole yhtään sen kummempia kuin suomalainen merkonomi aseen kanssa.
Ja ne miinat jotka Rehn halus välttämättä luovuttaa löytyy edelleen varastosta.
Suomea ei kukaan enää koskaan yritä vallata juuri sen vuoksi, että se ei kannata.
Huomenta Ekillekin :)
Huomenta ja ankeaa aamuvuoroa muillekkin jotka töihin joutuu.
Mitäs ankeaa aamuvuorossa. Rahaa tulee ja silleen.:popcorn:
Huomenta TS ja Fleba, vuorotyö on muuten saatananasta, hanki päivätöitä ennenkuin sulle käy ku mulle ja kilahdat.
Eiköhän vuorotyöt joillekin sovi. Kolmeen kymppiin asti hyvinkin.:)Itte ainakin tykkäsin, ku monasti sai tehdä 2 vuoroa peräkkäin.:unsure:
Ilmankos minustakin tuli tällainen.:laugh:
Ei olis uskonut et Tornion mies tietää heti miks tullut tällainen. Kait se pikkuisen hulluna, tämä elämä helpompaa.:laugh:
Kaipa menen herättelemään ajatuksia Shakin pariin, ku täällä näin hiljaista.:)
On se kuitenki saatana oma ja viimeinen näkyvä osa koko Suomen kulttuurissa.
Aatteles kuin on ihme, että se on säilynyt.
Oltiin satoja vuosia Ruotsin valtakunnan knihtejä ja orjia, siinä missä ruotsalaisetkin ja monet muut kansat.
Sitten hävittiin sota Venäjälle, mutta keisarin henkilökohtaisesta mielenkiinnosta (ja ehkä vähän politiikasta) johtuen Suomalainen kulttuuri tai mitä siitä oli jäljellä nostettiin paskasta jalustalle ja suomenkieltä alettiin suosimaan.
Ilman Venäjää me oltais kaikki ruotsalaisia juuri nyt.
Huomenta. Kohta Jamo hyppää junaan. :)
Vuorotyö on jeesjees. Ollu 8v, tiä sitten miten joskus tulevaisuudessa 😃 hankala olis kuvitella ittiä arkena 8-16.00 ja vkl vapaa hommiin
Millos ekistä tulee kypsä-eki?