Tota mä sanoin alunperin, kusetusta koko gplätti.
Printable View
Tota mä sanoin alunperin, kusetusta koko gplätti.
Mutta turvallista niinkuin kanthal?
Tuossahan se kuvassa lukee että on turvallista niin kauan kun on kiinteässä muodossa.
Niin olin lukevinanikin. Varmistin vain
Mihin modaaja MPKO on tykkänään hävinnyt? Sieltä suunnalta syntyi kyllä viimesen päälle nättiä modia.
_Ite ostin vapetalolta sen 7e paketin gplättiä, yhen vai 2 setuppia tein siitä mut nyt se on jääny laatikkoon, liian matalaohmista mulle enkä huomannu mitään eroa vs kanthal,
Thanks ktdd. Taisi olla lopullinen totuus G-platista jos aito papru (sukellusvenetelakan metallurgisti tietää varmaan rosterinsa).
Sitten vaan tilausta Kiinaan ja miettiin virman nimeä.... hmmm GG-plat ? :)
Kuuluukohan tänne vai muualle mutta laitanpa kuitenkin
http://vapers-tube.com/video/5071/dn...ar-must-watch/
Kelailin tuon videon (ilman ääniä), missä vaiheessa se syttyy tuleen? :blink:
Kiukkuse pöllyt tulee stäkki sonysta huh
Ei malttanut olla poikkeamatta naapurissa ja lueskella siellä viestiketjua koskien erään Suomessa tehdyn boksin myyntitarinaa VA:ssa.
Nyt ei kyllä valitettavasti mulla ymmärrys riitä boksin tekijää kohtaan; vitunmoiset kilarit asiasta, vaikka on saanut "omansa" pois myydessään ko. boksin. Ja kuitenkin aikaisemmin on hyväksynyt vastaavan touhun, nyt ei kun ei ollut mitään nyyhkytarinaa valmistajalle laitettu etukäteen?
Mitä se enää valmistajalle kuuluu, mitä uusi omistaja tuotteellaan tekee - jos on maksanut boksista valmistajan pyytämän nipun euroja, niin viskatkoon sen jälkeen boksin vaikka hevon kuuseen tai myyköön sheikeille vaikka miljuunalla. Omalla ja maksetulla tuotteella jokainen voi tehdä mitä lystää, eriasia tietysti jos kaupankäynnin yhteydessä valmistaja on jotain erityisehtoja asettanut.
Suoranaista flipperöintiä en tietenkään hyväksy, tässä tapauksessa ei nyt varmaankaan ollut siitä kuitenkaan kyse...?
Tällä viestillä pääsen minäkin varmaan valmistajan mustalle listalle, se nyt ei pahemmin haittaa koska ei mun budjetti antaisi myöten (edes listahintaista) tälläistä, sinänsä hienoa ja uniikkia, boksia ostaa.
Lycka till vaan valitsemallasi laitteella. :D Pikakelauksella katsottuna ei todellakaan ole ainakaan meikäläisen laite...
Jos kuitenkin kiinnostaa, niin osta ihmeessä, mistä sitä tietää vaikka olisikin kuinka uberlaite - kommentteja sitten aikanaan tänne forkalle vaan.
Mikäli meinasit alkaa Misteriä kaupittelemaan, niin kannattaa varmaan VJ-Modsilta kysyä ensin, saatko myydä Misterin ja mihin hintaan...
Huvittava tuo valmistajan "musta lista", käviköhän tyypillä mielessä että itse joutuu monien silmissä kyseenalaisten tyyppien listalle tämän keissin myötä. :lol:
Tuskinpa toisaalta wboxeilta kysyntä loppuu kesken ihan heti vaikka pari suomalaista vetikin hernettä nenään. Kai se itselläkin saattaisi nousta kusi huppuun, jos sais oikeasti jotain noin haluttua rakennettua. Jotenkin tuossa tapauksessa oli muuten vähän sellaista eräästä Riihimäkeläisestä kaupasta tuttua fibaa mukana vai kuvittelenko vain? Scenessä drama queen jos toinenkin.
Veikkaan ettei kuse enää moni muukaan kun kerran 400 euron hintaan ei sisälly omistusoikeutta. :D Ellei sitten tarinoi että tarvittaisiin kipeästi rahaa kodittomien kulkukattien katastrofiyhdistyksen hiekkalaatikoiden raikastimiin tms. :D Kyllähän tuo imago koki pikkaisen tai vähän isommankin kolauksen.
Kerros nyt tuittu miten tämä on sulle niin kovin tunteita herättävä asia.