Tämä pvä menee hyvin siivoillessa ja hyvän sapuskan merkeissä myöhemmin[emoji39] haudalle vien kynttilän päivän hämärtyessä...
Printable View
Tämä pvä menee hyvin siivoillessa ja hyvän sapuskan merkeissä myöhemmin[emoji39] haudalle vien kynttilän päivän hämärtyessä...
Kai sitä ittekki pitäis taas jaksaa siivota, joku perkele aina sotkee täällä.
Joo-o, onkohan tässä käynyt niin, että viinapää huonontunut kun on nähtävästi rasvaa vaihtunut lihaksiksi. Mm. avaamaton kolmen litran viinipönikkä tuossa vielä jäljellä eli taisi tulla ylimitoitettua pahasti. Melko tarkkaan katottu lähiaikoina mitä on suuhun työnnelty ja Lolin match historyn perusteella edellisestä ryypiskelystä oli kuusi viikkoa. Kai tollasessa ajassa ehtii ihan oikeasti tapahtumaan, jos kovasti yrittää. Alkoholi ei myöskään melko varmasti lihota vaikka sellaisellakin yrittävät pelotella. Ei mulla ainakaan mitenkään erityisesti ruoka maistu dagen efterinä.
E: Jos joku nyt on persiistä niin se, ettei voi juustonaksuja enää syödä. Selvisi nimittäin, että ne ovat pitkälti transrasvaa, joka on jo tietyissä maissa kiellettyä kamaa. Verkkokaupasta joskus ostin jenkkijuustonaksuja ja olivat niin hyviä, että joka purasulla sai pienen orgasmin.
Olisko se hautuumaa reisu tänään
Kiva kun ummistanut silmiä 6h kolmeen päivää alkaa luppaseen pian
[emoji69] [emoji144]
Nyt ihminen unta palloon! Johan tuossa alkaa uneksua silmät auki.
Minä olen kokannut, nesteitä ja kookoskanaa. Nesteiden kanssa hermo meinasi palaa kun sekin 30/70 pg/vg tosiaan on aika paksua ja ei tosiaan onnistunut tyylikkäästi ruiskulla nesteen imailu. Hirveä sotku ja saapa nähdä onko makya ollenkaan vai liikaa.
No, ruoka sentään hyvää ja sopivasti chilistä.
Tekeillä on myös glögi isän toissavuotisesta mehusta ja joulutorttuja meinasin tehdä yhden satsin. Siinäpä ne myönnytykset joululle tänä vuonna ovatkin, ei ole oikein joulufiiliksiä.
Kyllähän se tuollainen kuuden viikon taukokin varmaan viinapäätä huonontaa. Harvemmin kyllä ite nykyisin kestää laskuissa mukana ettei osaa sanoa paljon juo yleensä kun viihteelle lähtee. Mutta eiköhän siihen alkoholin vaikutukseen ole monia tekijöitä. Tuosta lihottavuudesta en osaa sanoa, kyllähän siinä ylimääräisiä kaloreita tulee hurjasti. Lähipiiristä tulee joitain henkilöitä mieleen jotka kyllä on luonnostaan hoikkia, mutta kun iltaolutta menee reilusti niin kyllä se mahana näkyy.
Vanhuksien haudalle viety kynttilät, syöty hyvin, jos kohta laittais ikkunalle kynttilät, hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille...
Keittiöhommat tehty. Nyt voi siirtyä sohvan nurkkaan vilkuilemaan Linnan juhlia. Toki sillai ironisesti - joka vuosi mies mesoaa, että et kai sinä oikeasti noita katso, ja minä teeskentelen katsovani :)
Hyvää itsenäisyyspäivää!
Täällä on kanssa itsenäisyyspäivän mielenosoitus käynnissä... Sanoin että haluan katsoa pari kolme tuntia valkokankaalta linnan juhlia ennen kuin laitetaan Hannibal pyörimään. Nyt eräs maannu 2 tuntia koko sohvan pituudelta ja kun tungin jalkojen päälle juhlien alkaessa mua kohti pieraistiin, ja sen jälkeen on kuorsattu kovaäänisesti. Ei kai siinä muuten, mutta kun ei tuo kyssi yleensä vedä zetoja sohvalla räkä poskella roikkuen tuolla tavalla. Taitaa näin mahtipontiset sohvatorkut olla ekat meidän yhdessä oloaikana ikinä. Kas kummaa että juuri tänään. :thinking:
Nyt mun alkoi tehdä mieli katsoa linnan jatkotkin niin pitkälle kuin lähetystä riittää... :evil:
Kosta sille ;)
https://www.youtube.com/watch?v=pe1SjJuUulo
Olipa ihq pyöräilykeli, ihan tuli inttiaikojen pyörämarssit mieleen, jolloin se pyörä ei ollut polkemista varten, vaan kantamista.
Jos tästä nyt pitää jotain positiivista hakea niin iltaolut ei ole oikeastaan koskaan maistunut vaan ihan täysin humaltumistarkoituksessa juodaan. Neljännen päivän kohdalla alkaa taas vähän hahmottamaan miksi alkoholismi on meillä niin suuri ongelma, mutta onneksi on kuitenkin vielä muistissa nekin hienot hetken, kun ei ole tukka kipeä ja teot sekä ajatukset ovat täysin omassa hallinnassa.
Kuuden viikon taukokin on kyllä jotain mitä olisi vielä vähän aikaa sitten ihan tosissaan pitänyt yrittää. Jotenkin menee nyt ihan huomaamatta.
Vuosi 2015 on kyllä kaikinpuolin ollut varsin mullistava. Ei olisi uskonut, että joskus harrastaisi jotain hiton joogaakin tositarkoituksella. Kunhan neitimäisyysaspektista pääsee yli niin tuo on kyllä hiton loistavaa urheilua. Ihan varmasti vaikuttaa nokkeluuteen ja venyvyyteen. Kohta yltää omaa peräaukkoa lipomaan niin siihen voikin varmasti lopettaa.
Poraa kuin pikkutyttö, kun tuo pikkutyttö antaa kukan nuorelle William Wallacelle. Miten voikin olla noin hyvin onnistuttu elokuvanteossa. Eikä sen koommin ole yhtä hyvää tehty ellei Gladiatoria lasketa.
Mä oon melko varma että jotain pitäis tehdä, mutta en oikein tiedä että mitä. Töissä mä oon, taitaa vaan olla siis tyyntä myrskyn edellä.
Onpas täällä hiljasta. Tää olis kohta lähössä salille, Personal Raineri odottaa :wheee:
Pistääkö Raikku urut solmuun?
https://www.youtube.com/watch?v=Y1HIDtGZlXI