Viestille vähän pituutta
Printable View
Ei ole tämä suuri vitutuksen aihe, mutta onpahan kuitenkin. Miksi kirjattu kirje on noudettavissa vasta seuraavana päivänä? Kirje joka ei mahdu laatikkoon, ymmärrän jotenkuten, mutta argh! Huomiseen joutuu vielä odottamaan prkl.
Jotain hyvääkin, ainakin paketti on tullu perille.
Älä suotta odottele noutolappua. Jos paketti on merkitty olevan toimipisteessä niin voi sen sieltä seurantakoodilla hakea. Itse olen noukkinut heti kun seurannan mukaan lähetys on saapunut konttoriin.
Katoppa sieltä tilauksen tiedoista ego2 jos se seurantanumero olis siellä :)
Ei tuolla semmoista näytä olevan. Mut Hmm siinä saapumisilmoituksessa oli joku numero... Katsonpa kohta
edit:
Lähetys on noudettavissa Postin noutopisteestä saapumisilmoituksella tai lähetystunnuksella. Pakettiautomaatista nouto vain lokerokoodilla.
Käynpä postissa siis...
Läppäri hajos eileX-(.... Ei kestäny kun jonku 4,5vuotta:laugh: joka päiväistä rääkkiä
Siellähän se oli... Wuuuuuuuuuu (nyt oon jo väärässä threadissa... Koska) :
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14...6d6f3f663b.jpg
Viikonloppuna pieni sortuminen tupangiin ja siitähän se lähti. Ihan pirunmoinen jomotus kun ei saa käärylettä vaikka kuinka höyryä imppaisi. Täytyy selvästi ostaa paremmat vehkeet ja nostaa niksoja. Pirun kääryle.
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage...-legs-off.html
(Ärsyttää siis tuolla Sun+:lla huoraaminen. En tilaa :x)
itse poltin kaverilta yhen arabialaisen tupakin, kun kertoi miten hienostunut maku. Hyi vittu. Ei tarttenu tuntiin höyrytellä, kun sai pään kipeäksi ja paskanmaku suussa. Voisin väittää että olen lopettanut tupakoinnin ihan oikeasti. Vapottelu on ihan pop, kun on kunnon kamat.
Vaimolla todettiin paksusuolensyöpä, ikä 38 . Onko foorumilla porukkaa ketkä itse tai läheinen sairastanut,mitä odotettavissa ?
Olen pihalla kuin lumiukko,ei osaa käsittää tai käsitellä nyt asiaa objektiivisesti.
Mielessä pyörii ainoastaan miten lapset 3v ja 7v asian ottaa.
Isä (56) kävi juuri puolivuotis tarkastuksessa kasvaimen poistoleukkauksesta. Vittumainen kenelle tahansa, en itsekkään asiaa osannu/osaa käsitellä. ktva neuvon työterveyteen menemisestä vaikuttaa hyvältä koska siellä on ihmisiä jotka asiasta tietävät tai ainakin osaavat ohjata oikeaan suuntaan.
He is now considering suing the maker of the Mutant Clone e-cigarette.
Mr Aspinall, who was already on sickness benefits due to pain, added: “I’m back on ciggies. It’s safest.”
http://media3.giphy.com/media/6dJaim7ELSxmE/giphy.gif
The shop that sold the device blamed the wrong batteries for the explosion.
Jep kauppiashan se on vastuussa jos käyttäjä on idiootti. Jenkeissä tuo tosin taitaa onnistua.
No jenkeissä kuluttajat saa korvauksia ku Red Bull ei annakkaan siipiä, eli jep tuolla onnistuu mikä vaan.
Välillä tuntuu ettei tää työssäkäynti oo sen arvosta kun katsoo tilinauhaa. Annat perkeleesti aikaa ja vaivaa mutta aika vähän saat. Verotkin vielä menee ja niiden käyttöä ei kontrolloida mitenkään päin järkevästi. Periaatteessa 5pv viikossa pyörii töiden ympärillä, varsinkin vuorotyöt rokottaa pahasti aikaa kaikelta muulta. Ei tää aikuistuminen niin kivaa ookkaan kun joskus kuvitteli :DD
Haha. Onnea vaan kloonivalmistajan oikeuteen haastamisella. Kannattiko ostaa klooni kannattiko. Fall out mods on jenkkiläinen ja sen olisikin voinut haastaa oikeuteen ja en ihmettele vaikka olisi jopa tuonkin jutun voittanut. Siitäkin huolimatta että 99.9% varmuudella kyseessä oli user error ja tolla modilla ei ollut mitään osaa eikä arpaa tapahtuneeseen. No ehkä parempi että ei pääse ketään haastamaan oikeuteen omasta tyhmyydestään.