Kyllä minä ainakin käytän anusta pääasiallisesti, oikeastaan koko ajan. Ja olen käyttänyt jo melko kauan. Ja melko varmasti käytän jatkossakin.
Printable View
Osta naamis supertank, o meinaa hyvä.
Niin mutta sulla onkin väärä maku joten sitä ei lasketa.
En muuten varmasti osta enää yhtään hypeclearoa. Samaa hiton ripulia ne on kaikki tyynni. Tehoa vaatii vähintään 60w, että maistuu joku muu kuin kiinalaistädin pinppimehu eikä siltikään pääse edes lähelle RBA:ta.
Koska se pinppimehu ottaa sen 60 wattia coililta. Ei ole enää samanlaista herkkua kuten kaltaisemme pussy monsterit nauttivat hymyissä suin. Ja tietty sekin pieni seikka, että se coilin käärijä on melko varmasti lähempänä eläkeikää kuin kahdenkympin kisakireää kuntoa.
Pinppimehuatopäitä. :thinking:
Vaikka aiemmin läpällä puhuin pierun mausta, niin ei sekään olisi edes niin huolestuttava kuin se jonkin teollisen öljyn/rasvan maku mikä mun mielestä Maganuksen atopäissä ihan selkeesti on.
Minä teille atopäät näytän.
Oiskohan kolmikymppisenä liian vanha reiveihin? Joku Prodigy tai Scooter olis melko helmi kokea. Retkijakkaralla jos vetelis siellä takarivissa. Hitusen muumipostimerkkiä nassuun, että jaksaa heilua.
Hohhoijakkaa.
https://www.youtube.com/watch?v=pWs9aNmLnwg
Imo paras TV-sarja mitä on ikinä tehty. Romantiikkaakiin löytyy kuten videosta selviää.
Huomenta Suomi ja hyvää syntymäpäivää 100-v bileitä odotellessa.
Pikkujoulu ilman krapulaa TÄYTYY olla teeskentelyä.