Mun kaikissa kolmessa ego-akussa on samaa napin jumittelua. Kaikki ostettu eri paikoista :) Vähenee kulumisen myötä, enää jumittelee n. kerran viikkoon.
Printable View
Mun kaikissa kolmessa ego-akussa on samaa napin jumittelua. Kaikki ostettu eri paikoista :) Vähenee kulumisen myötä, enää jumittelee n. kerran viikkoon.
Viikossa tuli tilaus halvimmilla posteilla, ei paha ollenkaan!
itellä meni 6 päivää, olin kokonaan unohtanu koko tilauksen :D
Tänään tuli 10ml 12mg JägerBombia :) Ei tuota turhaan ole kehuttu, ihan maistuvaa!
Tässä odotellaan ekaa starttikittiä ja nesteitä :( viikko jo menny. Joka päivä sama pettymys ku avaa oven eikä oo postia tullu.
Askissa enää yks analoginen, joudun käymään ärrällä,prkl.
En haluis mut jostain syystä jalat vie ovelle päin. :smoke:
Voihan prkl on tainnu kadota nesteet matkalla johonkin. Tilattu jo 2.3, eikä ole näkynyt. Kyselin velholta, niin eipä ole mitään seurantakoodiakaan, kun on tilattu halvimmalla toimitustavalla. Pakko tässä kai nyt on varautua luottotappioon. Sanovat kuitenkin lähettäneen nesteet. Ilmeisesti joku postilaitos nyt ei osaa sitä minulle tuoda.
Velholle vaan postia, kun tulee 25.päivää kuluneeksi lähetyspäivästä. Mulla katos yks paketti ja velho laitto uuden tulemaan ton 25.päivän jälkeen, kun laittelin supportiin viestiä tilausnumeron kera.
Eilen tilailin "Next day delivery" meiningillä nesteitä aamulla klo: 5.30 ennen duuniin menoa ja tänään duunista tullessa klo 14.45 DHL:n kuski tuli rappukäytävän ovella vastaan paketti käpälässä. Ei soittanut vaan oli jättänyt lappusen, että kävinpä ovella... Kävi melkonen tuuri, että satuin just samalla oven avauksella käppäilemään sisään. Ens kerralla pitää varmistaa, että voi pitää vapaapäivän jos tulee tilailtua uudemman kerran... :D
Ihan perseestä toi velehon touhu, sain paskan akun sieltä(18350 virtaa oli 0,9 volttia)reilut kaks viikkoa sitten ja pyysivät lähettämään sen sinne testattavaksi no lähetin sen silloin samantien , nyt eilen kyselin josko ovat testanneet niin vastasivat ettei ole vielä akku saapunut(niinpä niin).eipä tuo nyt ainoa akkuni ole eikä tuo montaa euroa edes maksanut mutta kuitenkin......
satoja euroja tuonnekin laittanut niin jotain akkua pitää ruveta lähetteleen, olisivat vaan lähettäneet uuden tai hyvittäneet suoraan tanan keskoset :D
- JJ
Miksikähän nuo omista pisteistä muunnellut alennuskoodit ei toimi?
Ostokorissa näkyy kaikki ihan ok siihen asti kun yritän maksaa, silloin lakkaa näkymästä ja hinta pompsahtaa. ???
Muutama sivu taaksepäin oli asiaa tuosta koodista.
"Softa hyväksyy ne vain puntina. Jos on tullut tehtyä se "alennusseteli" euroina, se pitää muuntaa punniksi. Asiaa voi tiedustella asiakaspalvelusta cs@ecigwizard.com"
Pidä puntina, kun "käsittelet" rahaa, ks. tarkemmin Niksinurkasta.
Jos ja kun voucherisi on jo euroina, niin ota yhteyttä Velhon aspaan, cs(at)ecigwizard.com
Ves@ näköjään ennättikin jo...
Tää on nyt toinen kerta velholta, kun pullo saapui rikkinäisenä. Avasin tänään paketin. 10ml pullo oli aivan rutussa, ja sisältö ui kirjekuoressa. Lähetin asiasta reklamaatiota velholle. Aika ruttusia pulloja tullut viimeaikoina. Harmittaa vaan, kun saa aina lähettää monta kuvaa vaurioituneesta tuotteesta. Eikö ne voisi keksiä puteleille jotkuu sopivat pikku kuljetuslootat, että kestäisi käsittelyssä... :'(
Laitoin päivällä reklamaatiota. Ei ainakaa vielä ole mitään vastattu. Noh..ootellaan.. :smoke:
Minäkii oon velholle tuhlannut jo satoja euroja...
Tänään tuli Velholta (hyviä) nesteitä ja Dual Coileja, hyvin tuli ehjänä perille ja toimitusaika tasan viikko, joka on huippua verrattuna China Boys:ien tapaan...
Tämäkin tuli Deutsche Postin kautta, mutta sama tuo kunhan pääsee :esmoke:
Elä hätäile, tuollainen huomautus löytyi sivuilta:
"Please note we are carrying out an intensive stock taking exercise on the following days: Monday 27th March 2012 to Wednesday 29th March 2012. During this period we will not be taking any telephone calls and e-mails may take up to 5 days to receive a reply."
Niin ja kiitokset alennuskoodiepäselvyyteen vastaajille. :)
Kannattais varmaan sittenkin joskus lukea edes jotain ohjeita... :-[
Salminaakkia piti laittaa tilaukseen paripottua :esmoke:
Rosteritankki onkin jo ollu valmiina...
Tein ensimmäisen tilaukseni eCigWizardille pe 23.3 ja tilaus tipahti postiluukusta ke 28.3. 5:ssä vuorokaudessa oli tuotteet näpissä ja tuossa oli vielä viikonloppu välissä. Kaikki toimi moitteetta ja nopeasti. Tavarat oli hyvin pakattu ja tulivat perille ehjinä. Tilaus oli oikein eikä siitä puuttunut mitään. Mulle ainakin jäi positiivinen kuva eCigWizardista. Olen maistanut tilaamistani tuotteista banaania ja caramelia ja ne on just semmoisia kuin niiden toivoinkin olevan. Hyviä molemmat. Tuota caramelia kun laittaa pari tippaa USA-mixin tai L&M:n sekaan, niin maistuu aivan sairaan hyvälle. Kortsumenetelmällä olen cartot täyttäny. Tein mixin kortsunun ja sekoitin hammastikulla litkut sekaisin. Sitten carto päälle imeytymään pariksi tunniksi. Njam!