Siihen neliskanttiseen osaan. läpimenoreikä isommaksi.:)
Printable View
Siihen neliskanttiseen osaan. läpimenoreikä isommaksi.:)
Eihän tässä ole kunnolla edes keskustelua aloitettu vielä.:laugh:
Eile kaupas törmäsin inttikaveriin, jäbä hyppii silmille et tänää baariin! Nyt ei saatana mitää selkeetä vastausta ku on akkansa kaa liikenteessä! Pienet sille ja jos kohta nousis hakee jallua! Tai vois sitä alkuu yhe viski juua.. Kohta emoki alkaa kummiski valittaa!
Eikö sun pitäny jollain paatti messuilla olla? Vai koskas ne oli?:D
olekkos kokeillut sitä ite rakennettavaa sydeemiä.??
Mul olis tähän sellainen. ja täs liian löysä imu, mun makuun.:laugh:
Nonii. Nyt menee voimakkaasti. Mutaoffiin 15km, nesteisiin 75km. Saapa nähä joutuuko sortumaan huulipaskaan huomenna...
tästä Gammasta irtoaa kyllä herkulliset Höyryt.:thumbup:
Tuli varmaan keskenmeno kun olo on niin hyvä. Mut se oli musta ku pikkunen neekeripoika somaliasta kun sen ulos pönnäsin. Haisikin vielä [emoji33]
:blink:
Nyt tasamaa pitää viedä vieroitukseen!
Gamma ja lakka - Irti Huumeista ry
Käänsikö kylkeä, murisi ja näytti kulmahampaita, kun vedit vettä päälle.:laugh:
Jestas. 2.25mg niksalla ja pikkasen päälle 30W höyryillä koko päivä ja ihan OK fiilis. Eikä oo menny kun vajaa 15ml vasta tänään, eli ihan normitahtiin.
Millä Bogeilla te vedätte, ku ei mee ku 15ml päivässä? :crying:
2 Subutankillista, 2 Misterin tankillista ja 10ml Dripperillä tähän asti. :blushing:
Itse en kehtaa edes sanoa :)
Tai no vähän alle 100ml menny tänää [emoji12]
Ässällä ollut varmaan vapaapäivä. Mä töissä olin, ni ei ole kerinnyt.:laugh:
Veneellinen olutta messuilla. Iso pilli vaan Jamolle.:teaching:
Saa jomppeli olla mielissään ettei veneet kiinnosta. Lähtisin mukaan ja imuroisin hetkessä oluet vaunusta parempiin suihin ;)
Jamo reeninyt ebolan kourissa tuota keuhkoon vetoa. Jäät Jasso kohta kakkoseks. Menee löylynapollinen laakista, niin et napsahtaa.:laugh:
Juotiin takavuosina stuttgartin mersumuseon baari tyhjäx oluesta, oli tarjoilijat käärmeissään kun joutuvat kaljakoreja roudaamaan baariin [emoji33]
Mä voin tulla kippariks Smurffin voimalla, ni reissu kuulostaa paremmalta.:)
Kuulostaa jo paremmalta. :thumbup:
tos boksissa oli kontaktihärö.. korjasin sen ja nyt pelittää mainiosti tappiin asti.
Aaaa e-wolk lähetti tänään myös the prodigy. Oishan ne voinu lykätä ton jo variantin kans dhl kyytiin ku lähti kans tänään aiemmin tännepäin.