Juu kato näin on. meidänkin naapurissa asuu Jack Nicholson.. Tai ainakin se setä on yhtä kiukkunen ku Jaska hohdossa, välillä jopa yhtä sekaisin. :blink:
Printable View
Meidän nihilistinaapuri mikä leikkii keisaria. Hiljeni kummasti ku sanoin. et myyn talon Mustalisille, jos et lopeta pelleilyä.:laugh:
Vieläkö Jasso on raskaana? Vai joko sää synnytit?
Jasso vois olla kyl vielä paksunakin ku noin hiljaa. Supistukset vaivaa varmaankin.:thinking:
Vaarallinen yhdistelmä. Saattaa ilmestyä keijuja ja melkoista päänsärkyä.:laugh:
Mut ne eri tarkoitukseen.:laugh: ne on kypsyttelyyn.:angel:
Kypsänä on syötävää.:lol: Sitä voi vetää suoraan keuhkoon, aina desin kerralla.:whistle:
Joko oot löytäny osta nappulan ?
Kyl osto nappula löytynyt. Ostettavaa vain kovin vähän. :thinking:
Tullut minusta vissiin nirso. Tai sit meni joku rikki, ku kuukauden oli ostamatta.:laugh:
Oon kattellu yhtä fettiboxia missä saa akut rinnan ja sarjaan nappulasta ....
Halpoja on
Täältä kaupoille vaa -> https://www.bcboxmods.com/shop/
Tarvis tota squapea ruveta dremelöimään. ei uita paksuja litkuja läpi.:drool:
Mikä versio ja millä dekillä ajelet ?
Normi versio ei R malli. :crying: tarvis ilmauraa ja nesteuria suurentaa.
Pidin videokonferenssin vanhan satupelikaverin kanssa aiheesta ensimmäinen setup. Olin valmistautunut sellaisiin ongelmiin kuten "no flavor", "no vapor", "I dropped it and glass broke". Tuli vähän puskista, että höyry onkin liian kuumaa ja käy kurkkuun. Tämä Lemo dropilla 9 watilla. :confused: Meni yli hilseen, mutta jatketaan selvittelyä myöhemmin.
Subutankki ei kestä juurikaan tehoja. 20w alkaa oleen yläpäätä ja sit pukkaa palanutta.:unsure:
jumankekka..niillä 0,5 atopäillä? 24-27 ni palanutta puskee heti :crying:
Läski täytetty vihreällä litkulla. Nyt tsup. Mä oon taivaassa.
Oli rikki varmaan tuo eka Atopää. Tuuppasin uuden ohmisen päähän ja silläkin saa 30w helposti.:thinking:
Alandia strong68
Juu jos pumpuli on pakattu liian tiukkaan niin ei wickkaa
Älä heitä vanhaa hukkaa niin näytän taikatempun kun tuun kaffeelle joskus
Eihän noita roskiin sentään. Uusiokäyttöön tietysti.:thumbup:
Tästä ei hyvää seuraa. Tää on aivan herkkuva ja täs ei ees maistu alkomahooli yhtään läpi.
Ihanku mehua jois.
Tarvis varmaan porata tuo reikä isommaks ja uudet pumpulit.:)
Tartte vissii mihkää kuppilaa lähtöö.. Jos sitä jallu pulloa vähä raottais, silmät painuis hyvin umpee kyllä perässä:D