Eli jos jokin olis vain 100e arvoinen niin se on ihan ok varastaa? Lähenpä tästä varastelemaan alle 50e juttuja kun niistä nyt ei ainakaan tarvi huonoa omatuntoa potea, koska ne on niin halpoja!
Printable View
Eipä tule kuusta meillekään, ostettua tai varastettua. Eikä joulukoristeita puhumattakaan mistään v***n jouluvaloista... Tortut ja jouluruuat menettelee, mutta that's it.
Jos hakisin kuusen mettästä niin lupaa kysyisin. Jos ei eka anna lupaa niin tusina muita on kyllä jonossa ja joku antaa luvan.
Jokainen näre ei ole se 100e arvoinen mettässä. Joko se raivataan nurin taikka sitten harvennuksessa menee. Taikka luonto hoitaa lumi/hyönteistuhona sen pois.
Kyllä joulukuusi luo tunteita pintaan. :D
Onneksi on muovi malliset tarjolla niin kaikki pysyy tyytyväisinä. Plastic fantastic. ;)
En kai mä niinkään sanonu. Kuusitukin hinnasta oli vaan puhe. Hinta pyörii siis 50e/m3 hujakoilla ja joulukuusi voitais luokitella kuitupuun hinnalla mikä on n 10e/m3. Mut kuusirosmojahan on jossain rokotettu hinnalla yli 50e/alkava metri.
Mä oon kuuseni ostanu aina marketista. Tuontikuuset on mainioita. Kivoja katsella ja pitää neulasensa paljon paremmin kuin kotimaiset. Onhan ne vähän silti suolaisen hintaisia.
Tais siinä ensimmäisessä viestissä olla mainittu että jos laskettaisiin tukkipuuksi se hinta, olettaen että se olis tukki. Niin kuin nämä yleensä lasketaan kun vahingonkorvauksista puhutaan. Yleensä jos luvatta kaatelet puita muiden metsästä niin se on tuplahinta.
Täysin realistinen laskukaava siis mun mielestä.
Joo ei oo vielä tullu 8 kiinnon kuusta toistaiseksi vastaan. Kerran kun käyt hakkuukoneella pyörähtämässä naapurin metsässä kuviosta ohi, niin työnantaja kyllä muistaa huutamalla selvittää sulle aika hyvin paljonko tuli laskua ja miten se lasketaan. Oon kokeillu :lol:
Minä haen kuuseni seurakunnan mettästä,uskovaisten tavarat on yhteisiä.Ottakaa tekin sipilästä mallia
Täällä periferiassa se ei oo niin justiinsa jos paikallinen käy toisen metästä kuusen lainaamassa. Mutta jos jostain isolta kirkolta joku tulee kuusivarkaisiin niin näitä henkilöitä on kuulemma saatettu kohdella jopa kaltoin.
.
No tietääkö semmonen keskiverto kuusivaras joka luultavasti on kaupunkilaisapinakin että kenen metsästä varastavat kun hienon kuusen näkevät, epäilen :D
Eihän se tiedä, mutta tietämättömyys ei ole mikään peruste. Tullikin sanoo näin niin se on fakta.
Ainakin täällä tiedetään kohtuu tarkkaan kenen mailla ollaan..
Voisin hakea omiltakin mailta,mutta kun tuo uskovaisten plantaasi on rajanaapurina niin lyhyempi matka.Olis vitun pedofiilit myyny tuon läntin ku ostaa koitin niin ei tarvis "yhteisestä" hakea.
Mikä kuusi keskustelu täällä on käynnissä
Joulua pukkaa:lol:käydään sääntömääräinen kokous mistä sitä saikaan hakea maksuttoman kuusen
.
Jaa tonic lensi parranajajistakin pihalle😂
Kuulemma liian sisäpiirihommaa😯
Faces siis... Kamalaa kun ei huomioida tarpeeks😣
.
666 musiikin puolella mitään örinää ole :DD Sehän on saatana vanha saksalainen teknobändi :D
https://www.youtube.com/watch?v=nMd9UWTALv4
Jakakaamme ilosanomaa kaikille. "örinä" tulee vielä valtaamaan maailman ja kaikkien on hyvä olla.
666 musiikista tulee mieleen joku pervo ukko punaisissa nahkahousuissa ja viiksissä, sillon jotenki semmonen ääni :D
Kaikki siirty seuraamaan musa ketjua?
Haloo onko täällä ketään
https://youtu.be/AROK0AB-gtQ
Onko tää sopiva
Nonni, suomen hiihtäjätkin on siirtynyt höyryttelyyn :)
Suomen hiihtäjien uusi kohulaite suututti norjalaiset ja ruotsalaiset: "Suomen sietäisi hävetä"
Pähkinä purtavaksi :)
Mikä on oikea vastaus??
Liite 29267
Eiku tää https://youtu.be/vdaDJ8bKZMI
85? :D
29
No öö, laskemalla oikein..? :D