Antaahan se reguloitu pikkusen antheeksi jos ei ole aivan piirun tarkasti setupointi napsahtanu kohahlen. Vara pelata vähä teholla.
Printable View
Antaahan se reguloitu pikkusen antheeksi jos ei ole aivan piirun tarkasti setupointi napsahtanu kohahlen. Vara pelata vähä teholla.
Oma paikkansa kyllä meksuillekki. En tosi tuota boxia jokapaikassa alkais kuskaahman.
Mulla on kyllä jäänyt mekaaniset vähemmälle kahden regun ansiosta tai syystä. Dripperiä kyllä ajelen G-tuubilla. Jotenkin pelottaa dripsua laittaa boksiin tai Daniin kiinni. Mä onnistun aina ylitäyttään dripperin ja joka paikka tulvii...
W-boxissa on se ikävä puoli, että kaikki halukkaat ei niitä saa. Jotkot on yrittänyt pidemmän aikaa sellaista saada ja aina jäävät ilman. On epäreilua näitä ihmisiä kohtaan, jos joku ostaa tällaisen tuotteen ja myy sen heti hirveällä voitolla. Se vaan on sellainen juttu että maailma nyt vaan ei ole mikään reilu paikka. Noi kaverit jotka noita ostas VA:ssa ihan poskettomaan hintaan haluaa sen laitteen ihan yhtä kovasti, ainoa ero että niillä on rahaa millä ostaa. En mä ainakaan jaksais kiukutella asiasta, joka ei mulle tippaakaan kuulu. Voin kyllä yrittää ymmärtää molempia osapuolia, vaikka ne ei mun ymmärrystä tippaakaan kaipaa.
Sen takia itsekin hiivasin mekaaniset aikoinaan mäkeen, kun joka napin painalluksella höyryt oli vaisummat kuin edelliset. Kun ei viitsi puolen tunnin välein vaihdella uutta akkuakaan, niin siksi käytössä pelkästään reguloituja putkia/bokseja.
Nykyään kun on jo 50, jopa 100+ w bokseja, niin mihin sitä edes mekaanista tarvitsee? Joittenkin mielestä mekaanisella saa pehmeämmät höyryt, itse en kyllä eroa huomannut reguloituun verrattuna (tosin olenkin amatööri).
No, jokainen höyryttelee millä lystää. Hienoa vaan, että markkinoilla on kaikennäköistä ja kokoista putkea/laatikkoa (piirilla tai ilman) tarjolla - luulisi jokaiselle löytyvän se mieluinen putki/boksi kouraan... :)
Niin onhan se ehkä tarkkaa touhua saada aikaiseksi sellainen setuppi mikä ei vedä överiksi täydellä akulla, mutta tyydyttää vielä siinä 3.2v kohdilla. Ei tosin mikään mahdottomuus. Nämä VTC5:t(tai itseasiassa AW 18650 akutkin) menee tosin laturiin 3.7v kohdilla eli yhden tankillisen jälkeen joten tuossa ei pääse merkittävää väsymistä tapahtumaan.
Tohon regu vs. mekaaninen niin molemmat :)
Tässä kun käytettyä viritinvahvistinta netistä metsästellyt, niin tuli mieleen: Miksei tällä forkalla ole kirppisosiossa myydään / ostetaan / vaihdetaan ketjujen lisäksi jonkinlaista rompetoria?
Luulisi, että yhdellä sun toisella jäsenellä olisi ajoittain kaupattavana muutakin kuin höyryttelyyn liittyviä hilavitkuttimia. Onhan tietysti netti pullollaan kaiken maailman kaupustelusivuja, mutta itse ainakin mieluummin ostaisin tämän foorumin "tutulta" jäseneltä kuin jonkun muun sivuston Jonne 16-v. myyjältä...
Meeh, ei tämä foorumi nyt mikään huutonetti ole.
Kunhan vaan eivät mene myymään eteenpäin :lol:
On :)
Tätä itsekin ajoin takaa. Jos rompetorilla olisi paljon viestejä / tapahtumia/ myytävää, niin... haittaaks se? ;)
Eihän tämä foorumin tartte muuttua miksikään huutonetiksi tai toriksi, mutta miksei tälläistä pientä lisämaustetta tänne voisi ympätä?
Ite kattelin vähän tota Squape reloadedia sillä silmällä. Saa jo tosin aika saatanan kova masiina olla, jos kehdataan lähes tuplahintaa pyytää verrattuna Misteriin. Äkkiseltään mitään itselle parempaa tuossa ei myöskään näyttäisi olevan kuin löysempi imuvastus, mutta en sitten tiedä alkaako menemään jo överiksi.
E: No ei se nyt ihan tuplahintainen ollutkaan, mutta kuitenkin posteineen 150€? Plus tietty jos noita eri deckejä haluaa kokeilla.
Odysseus?
Ithaca?
Ei se jämeryys kyllä pelkästään kuorien paksuudesta ole kiinni vaan imo siitä, kuinka herkästi setup menee vituilleen tärähdyksestä.
Misteri vaikuttaa jämäkkäältä myös 20x1 kierteiden ansiosta, ei tarvi pahemmin varoa väärille kierteille menosta.
Tuo toki, mutta siinäkin edellytyksenä yhteensopiva putki ja esimerkiksi tuon GG:n uutuuden saa natiivisti kiinni Esteriin.
Toisaalta miksi joku moista haluaisi on iso kysymysmerkki.
P3 voi olla kyllä kova ehdokas jos siihen väsätään sopiva adapteri vaikka 20x1 kanssa yhteensopivaksi.
Millaiset naisen kasvot sinua miellyttävät? Kokeile HS:n kuvaparitestillä - Naiset - Tiede - Helsingin Sanomat
Testosteronia pursuavana alfana oma tulos ei yllättänyt alkuunkaan. :teaching: