Kokovartalokylpy oliiviöljyllä [emoji106]
Miten sen saa pois? Muulla ku asetonilla [emoji13]
Printable View
Kokovartalokylpy oliiviöljyllä [emoji106]
Miten sen saa pois? Muulla ku asetonilla [emoji13]
Kokeile joskus, kannattaa[emoji4] no onko ripset olleet ihanat[emoji2] säihkysilmä[emoji8] varmasti pörrikin tykkää[emoji6] sulla on kova homma nuiden kynsien kanssa vaikka mitäpä nainen ei tekisi kauneuden eteen!! Nyt kun mainitsit sähköisyydestä..ainoa asia mitä inhoan talvessa[emoji53] hiukset aina pystyssä ja näyttää ihan peikolta[emoji38] etenkin kikkuroiden kanssa...
Tämä se on meidän suomalaisten miesten perusvika, "mihinkään lekuriinhan mä en mene, pääsen sentään jääkapillekkin vielä konttaamalla". Näin toimin itsekkin aikoinaan, töissä tehtiin jonnekkin hyllyjen väliin "peti", missä sai käydä välillä oikaisemassa.
Lekuriin sitten, kun koipi ei enää heilahtanut, tosin mun tapauksessa ei ollut väliä tuolla pitkittämisellä, vääjäämätön oli jo tapahtunut.
Itelläkin raskaassa työssä alkoi selkä oirehtia, välillä tosiaan niin ettei meinannu liikkumaan päästä. Lekurissa eivät paljoa osanneet auttaa kun ekan kerran kävin, vihdoin pääsin röntgeniin ja jotain nikamarappeumaa löytyi. Liekö sit perinnöllistä, luulisin, tuskin alle 30 vuotiaana kerkee selkää niin pahasti hajottaa. Kun pystyi liikkumaan niin aloin tekemään kävelylenkkejä, se helpotti pidemmällä tähtäimellä. Ja kuulemma pyöräily tekee selälle hyvää myös, tosin nyt ei kelit oikein suosi kumpaakaan.
Hep. täällä yks selkäpotilas kanssa. Mulla oli samat vaivat parikymppisestä eteenpäin ja kävin magnettikuvauksessa vasta nelikymppisenä, mut silloin oli jo liian myöhäistä korjata kun todettiin, että välilevypullistuma ollut vuositolkulla mut oli jo kuivumaan päin. Eli kannattaa käydä kerran OIKEALLA lääkärillä tutkituttamassa selkä jos vaivat rupeaa olemaan liian kauan olemassa.
Joo se on talven kirouksia! Ja on vähän huvittavaa ku nykyään ei oo herätessä enää takussa vaan hiukset vaan ripsetkin pitää kammata. :lol: Ja oon tykästynyt kyllä näihin volyymiripsiin kun on "silmät päässä" heti herätessä. Otin kuvankin silloin kun ne oli just laitettu, laitoin mustavalkoisen filtterin koska mulla on herkät silmät ja ne verestää aina laittopäivänä niinku ois pahempiki kankkunen... :D Mutta ovat siis huomattavasti paremmat kuin klassiset pidennykset, pehmeemmät ja kevyemmät. :thumbup:
Edit. Ei se tainnu näkyä :(
Mä en nää tota kuvaa[emoji20] ei hitto niitä pitää kammatakin [emoji1]
Kyllähän se on tosi, että liikunta auttaa ja varsinkin selän lihasten vahvistaminen, sinne pitäis saada sellainen "panssari" joka pitää nikamat ja välilevyt paikoillaan. Tänä päivänä saan olla tyytyväinen, jos pääsen parikin kertaa viikossa kävelysauvojen kanssa heittämään pienen lenkin.
Harrastin nuorempana paljonkin liikuntaa ja urheilua, futista ja lätkää pelattiin jne, mutta selän ehdoilla mentiin jo silloin, ruoto oli saanut riittävästi osumaa jo teinipoikana.
Hei tääl on uuttakin verta juttelemassa [emoji106]
Tervetuloa joukkoon tummaan [emoji16]
Joo pitää! :laugh: Joko nyt näkyy?
http://i.imgur.com/WtxAKcW.jpg