Hups, onneksi on nappilukko.
Printable View
Hups, onneksi on nappilukko.
Huomasitkos kohdan "nappi jäänyt auki"?
Mikä hulabaloo tämä on että zxys ei sais myydä omaa boxiaan? Toki ihmettelen myös että miksi myydä akkansa profiililla mutta anyvay. Ilmeisesti olis ensin pitäny kirjoittaa nyyhkytarina että muksujen kanssa pitäis päästä lomalle ja sitten vasta olis saanu myydä? Ihmetyttää vaan että onko noihin waparin boxeihin jotkut normit mikä pitää olla elämän tilanne että sais myydä vai?
Taitaa olla osin "niin metsä vastaa", herran ulosanti kun ollut joskus... no kärkästä.
Jos totta puhutaan, niin mekaanisissa viehättää se pieni koko. Siis jos nyt ei lasketa niitä valomiekkoja. Kyllä nuo laatikot on sen näköisiä, että varmaan duunissakin talutettaisiin piipaa-autoon jos tuollaisen kanssa näyttäytyisin. Sen verran vanhoillinen ammattikunta, että nyrkkimodillakin saa jo epäileviä katseita yms.
En minäkään ymmärrä paskamyrskyn suuruutta. Saa kai sitä myydä vaikka äitinsä profiililla jos haluaa, sen takiako tuossa nyt itketään? Ja vittuako se Waparille kuuluu jos joku myy OMAN boksinsa? Laittais itekin boksejaan VA:han myyntiin niin sais enemmän leipää pöytään, raukkahan kuolee nälkään vielä.
Mulla on muutama ihan laatuveitsi (Benchmade, Fällkniven). Niilläkin on potentiaali satuttaa oikein pahasti itsensä.
Kyllä se taitaa olla enemmäkin sitä että vituttaa muuten vaan kun joku myy. Täytyy kyllä sanoa että tuo juttujen taso tässä keississä on menny jopa mulle liian alas. Ja silloin se taso on oikeasti alhaalla. Kai se on jotain pisteiden keräämistä että möykkää tuolla itku silmässä.
Mitäs noilla oli ovh, 280€?
Kyllä mulla totta puhuakseni alkoi vähän kiinostaa pienimuotoinen bisnes boksien jälleenmyyjänä. Ilmainen raha kelpaa aina eikä kiukuttelun aiheuttaminenkaan mikään miinus ole. Tiedä sitten jaksaako kuitenkaan.
Mielestäni keskustelu tästä casesta on ollut lähinnä ihmettelyä siitä miten tämä homma on karannut käsistä joillain. Ei mitään henkilökohtaista kumpaakaan vastaan (ostaja + myyjä). Kunhan tässä kuorossa ihmetellään...
Tottakai meistä jokainen myisi vaikka mummonsa jos siitä tuollaisia summia maksettaisiin :) Ei se ole tyhmä joka pyytää... Mulla sattui eniten silmään tuo miten porukka ostaa 600 euron sähkölaatikoita vaikka rahat ei riitä edes seuraavaan palkkapäivään. Onhan mulla oikeus ihmetellä. En mielestäni ketään loukannut tuolla pohdinnalla.
Mie sain tänhän ensimmäisen wattisäätösen ja minusta tuntuu että iskee lujempaa. Kuvitelmaa vai totta?:thinking:
Ehkä se on juurikin se regulointi?
Laskennalliset arvot kun ovat vähän riippuvaisia laskijan arvojen tarkkuudesta.
Mun mielestä se potkasee lujempaa. Aattelis että meksussa se ei anna niin tasaisesti ulos kun DNAssa ja siksi on höyryt "pehmeämmät"?
Pitäs varmaan jossain vaiheessa testata noita taikalaatikoita. Olen aika skeptinen sen suhteen, että noista jotenkin paremmat löylyt saisi mitä mekaanisella ja katiskalla.
Osaisko joku vääntää ihan rautalangalla alusta asti mikä se ero on ihan konkreettisesti? Kurkkutuntuma? Ei nyt hirveesti huvittais taas yhtä satalappusta heittää hukkaan ja todeta ettei tämäKÄÄN ollut mun juttu :)
Omasta mielestäni paras asia on se että ensimmäiset ja viimeiset höyryt on samat.
Olen vähän kallistunut sille suunnalle, että jokainen myykööt ostamansa vehkeet siellä missä huvittaa ja siihen hintaa millä vaan saa kaupaksi. Turhaa kait sitä itkeä jos ei saa jotain haluamaansa sopuhintaan käytettynä. Pitää vaan koittaa saada suoraan valmistajalta. Jos joku on niin vitun tyhmä, että maksaa puusta ja teräksestä tehdystä laatikosta jossa sisällä on muutaman euron piiri 2000€ niin siitä vaan. Rahat pois tyhmiltä ja rikkailta.
Meksu, koska sirompi, reguloitu, kun pohjanappi vituttaa.