Apteekeista saa kyllä elintarvikevärejä jos välttämättä sieltä haluu hakea :D
Miehet... Eihän sen niin fiiniä tartte olla... :rolleyes: :laugh:
Printable View
Hitto semmonen kalenteri olis kiva, missä olis niitä minipulloja..ottais niinku unilääkkeeks iltaisin[emoji2] Mulla olis joka luukussa Dooley's puteli, se on nannaa[emoji8]
Tästä tulikin mieleen kummitytön häät 2,5 vuotta sitten.Ostin alkosta 10 pikku pulloa ja siskontytön kanssa käytiin puun takana aina juomassa pullolliset välillä..oli jo hyvässä tuiskeessa niistä ennenkuin bileet ehti kunnolla alkaa[emoji23]
Joo teen kyllä itse taikinan, koska pirun hyvää, mutta piparkakkutalon teen aina valmistaikinasta..helpottaa hommaa huomattavasti.
LUUMURAHKA[emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173]
Meillä ei tortut mee kaupaksi, tein kerran niin et laitoin luumuhillon tilalle omenahilloa ja siihen päälle hasselpähkinärouhetta niin johan maistui..sulatin vielä suklaata jota tiputtelin torttujen päälle niin oli kyllä jees ja nyt mun alkoi tekee mieli torttua[emoji13]
Nyt on mielenkiintoista. Piparista ja tortusta puhe mutta entäs ne munkit?
Kyllä hävettää. Joka pv osuu silmiin jossain uudessa ketjussa nippuja aakkosia joita yritetty laittaa johonkin järjestykseen. Silloin ne varmaan oli ihan selkeitä lauseita...
... pitäskö laittaa tunnus vaan jäihin, ja lähteä evakkoon jollekin Britforumille vaikka. :thinking::facepalm:
No äläs nyt morkkistele. Mitä sitten jos joskus meno on vähän
http://66.media.tumblr.com/e5e599dd1...8moro4_250.gif
:D Et oo eka etkä vika joka täällä on vähän örveltäny :angel:
Ahneella on paskanen loppu oon kuullu [emoji41] Liika hyvä on pahasta vai miten se oli...
Ed. Zavukkeelle tämä[emoji5]
Kiitos tuesta.
Rehellisyydenpuuskassa menin reklamoimaan yhdelle nettikaupalle joka toimitti katselulisenssin tupla-ajaksi järjestelmävirheen takia yhden jakson hinnalla. No nyt ne palautti mulle kaikki maksamani rahat ja laittoi jakson normaalimittaiseksi. Ei onnistu edes rahoistaan luopuminenkaan näköjään.
Miten sais sinisiä, punaisia jne. höyryjä puhalleltua..? Se vois olla hauskaa :laugh: Vai onks se niin vaikee juttu että keksijä tienaa miljoonia sillä patentilla..? :D
Valvira sai nenilleen :)
Liite 29254
Vanha Jalmari-setä tietää kaiken
Ja työkkäristä tuli vihreää valoa kans opiskelulle eli kouluunhan sitä sitten tammikuussa lähdetään. :wheee:
Tässä kyttäillyt "maagisia" black friday - tarjouksia, ja ihmetellyt kun ei sellaisia löydy mistään.
Tarkemmin kun kalenteria katsoo, niin tänäänhän on vasta torstai. :facepalm:
Menee näitä löysihommia tehdessä aika usein viikonpäivät sekaisin...
Puhekielen eufemismit muuttuvat kaiken aikaa. Simo Salminen aikoinaan määritteli "kolme suomalaisen naisen ikäkautta: torttu, harppu ja korppu".
Jos mun bf tivoli audio ois saapunu paikalliseen🤗
Oli 170€ alle normihinnan👍
#MM81. PRIVAPOSTILAATIKKOSI ON TÄYNNÄ
^😂
Tuplat
Autoilijan epätoivo ennen kuolonkolaria tallentui kahdeksan minuutin hätäpuheluun: ?Vakionopeudensäädin on jumissa, se ei pysähdy? - Autot - Ilta-Sanomat
Täälläkin lienee joku joka ajaa autolla jossa on ns. älyavain. Kannattaa opiskella miten sen auton saa sammumaan kun autolla on vauhtia. Pelkkä napin painallus kun ei yleensä riitä.