Sama täällä, tosin itsellä pistän tuon tupakan piikkiin. Lukenut jostain, että tarpeeksi monta vuotta kun polttaa, niin ääreisverenkierto heikentyy. Voihan syy tietysti olla joku muukin...
Printable View
5L PG:tä ?
Liite 29244
Ai että se oli hienoa aikaa ku vielä viitsi ulkona ropata. Yhteenkin spurgu Sunnyyn tuli vaihdettua kone rattorin kourakuormaajalla jossa valskas joku tiiviste. Kun mihinkään ei koskenu niin puomi laski n. 1cm per sekunti. Tarkka tähtäys ja juoksun kanssa sovittamaan korvakoiden pultteja kiinni.
Nykyään ei edes auton renkaita jaksa vaihtaa ilman nosturia ja pulttipyssyä :rolleyes:
Jepa jee
Pitkä päivä edessä ja nyt jo ramasee [emoji2]
No jos ottaisi pankkitunnukset messiin ja tilais vaikka jotain romuja sitten kostoks
Pääsin sitten ammattikorkeaan vaikka oli ihan uskomattoman vaikea pääsykoe ja hakijoita varmasti 100... Kääk.
Tietotekniikan insinööri.
Pääsi avatariksi, on sen verran sopiva
Kyttäyspäivä taas töissä. Jokaista intiaania kohti 1 chieffi joka kuuntelee kaiken tekemisen. V... että v...taa.
Jos asiakas kysyy mitä toi tossa seisoo, kerron aina rehellisesti että "kuuntelee kaiken mitä sinä ja minä puhutasn ja kirjaa ylös". Aiheuttaa chieffeissä niskan punotusta. :D
Näköjään Jalippo pyrkii edustamaan Suomea euroviisuissa.
...oikeesti :blink:
Tykkäät kuitenkin... :rolleyes:
Liite 29249
Ei tämänikäisenä jaksa rellestää enää kun kerran-kaks vuodessa.
JEEEEEE JOULU TULEE OSTIN KICKSISTÄ CLINIQUEN KOSMETIIKKAJOULUKALENTERIN :wheee: :love:
http://www.hoppyhearts.ca/uploads/2/...89/2413674.gif
Aha
Mää voin lähettää sulle jos jostain luukusta tulee joku punoitusta ja ärsytystä laskeva voide ;)
No just äsken kun esittelin mun kalenteria yhdessä ryhmäkeskustelussa facessa yks laittoi kuvan kalenterista jossa lukee Beery Christmas tms. Nytpä sitten tiedän että on KALJAKALENTERIKIN KEKSITTY, MIHINÄ TÄÄ MAAILMA ON MENOSSA
Mä sain pomolta m&m karkkikalenterin, mutta se on syöty jo[emoji41]
Joo on! Olisko ollut jouluna -13 kun ekat kosmetiikkakalenterit rantautui Suomeen The Body Shopille ja ne myytiin loppuun muutamassa päivässä, siitä se villitys lähti... Minäkin kiidin sen kalenterin perässä silloin ympäriinsä että onnistuin nappaamaan omani :laugh: Body Shopilla on tänä vuonna kolmea erilaista kalenteria, mutta ajattelin ostaa vaihtelun vuoksi Kicksin joulukalenterin. Mutta kun menin Kicksiin niin oli kuulemma just vähän ennen kun tulin myynyt vikan niiden kalenterin. Mutta niillä olikin vielä Cliniquen joulukalenteria joka oli vähän kalliimpi, mutta 75e ei ole niin paha kun sisällä on 262e edestä kosmetiikkatuotteita ja ainakin yksi iso sivellin, hyvät siveltimet maksaa yksinäänkin helposti 30-50e. Sokoksellakin on L'Occitanen joulukalenteria.
Body Shopilla on ainakin ollut vartalon- ja kasvojen hoitotuotteita sekä meikkejä, ja muuta krääsää tyyliin sivellin, ripsentaivuttimet, kylpykukka jne. :D
Onhan noita ollu iät ja ajat ;)
Tee se itse malli :)
Liite 29253
Mulla on taas se aika menossa jotta piparkakkutaloa suunnitellaan kovasti, pitäis alkaa kohta tekemään.En oo päättänyt teemaa vielä..ajatuksena oli Game of Thrones, Taru sormusten herrasta tai joku muu fantasia tyyppinen teema[emoji173]
Äidin miehen yllättävän poismenon jälkeen ei oo kolmeen kuukauteen ollut muuta kuin stressiä ja kiireitä ja just äsken soitin äidille (kun pääsi vihdoin uuteen kotiin) että jospa minä ja lapset mentäisi sinne tekemään pipareita viikonloppuna niin se ois eka kerta kolmeen kuukauteen kun oltais kylässä ilman stressiä ja töitä. Sunnuntaina mennään :) P.S. Saako apteekista sitä elintarvikeväriä? Ja sopiiko sen pursottamiseen tavallinen ruisku vai pitääkö olla sellainen isoreikäinen 60 ml ruisku? Entä jos talon tekee niin mistä se liima tehdään? :D
Vautsi! Game of Thrones teema, kannatan! <3 Mä oon niin, öh, epätaiteellinen :rolleyes: että jos koittaisin tehdä piparkakkutalon niin se näyttäis varmaan joltain vanhalta vinolta ladolta josta on puoli kattoa tullut sisään. :lol: Mut onneks tykkään eniten raa'asta piparkakkutaikinasta! :drool: Mutta pitää se aina muutama pipari paistaa ihan sen takia että saa jouluista tuoksua. ;)
Ruokakaupoissa on hyvät valikoimat elintarvikevärejä, mulla on ihan pursotuspusseja mitä saa leipomiseen erikoistuneista liikkeistä..kaupoissakin voi olla pestäviä pusseja mihin saa erilaisia tyllejä.En tiedä saako kaupoista kertakäyttöpusseja[emoji5] En enää itse käytä sokeria liimaukseen, on niin pirun hankala käsitellä, mutta voitte tehdä royal icingia eli vaahdota 2kpl valkuaisia löysäksi vaahdoksi ja lisäät pikkuhiljaa tomusokeria voimakkaasti vatkaten niin että tulee topakkaa.Se on hyvä liima kunhan antaa kovettua yön yli[emoji106]
Muistan muutama vuosi sitten kun tein piparitaikinan jääkaappiin niin vattu!! Pojat oli melkiin syönyt kaikki, en kyllä ihmettele..onhan se taikina kyllä hyvää[emoji2]