Millainen se on. Putki pään päälle vaan vai? ja helvetillinen puhallus ulospäin. Noin yksinkertaisesti sanottuna.:laugh:
Printable View
Millainen se on. Putki pään päälle vaan vai? ja helvetillinen puhallus ulospäin. Noin yksinkertaisesti sanottuna.:laugh:
Jaa se ois huomen jo kuudeks töihi ja kestää ties kuin pitkää. Oisko huomenna läski herran eka työmaa koe?
Tottakai sää läskiä ulkoilutat jos vaikka laihtuisi :)
Joko testi huurut otettu ?
Onko sillon laiskottanu pyykinpesuhommissa, kun nykäsin äsken speedot jalkaan?
Kauppaan ostamaan 4000€ imuria siis.:thinking:
pitääkin suunnitella 1 päivä miten toteuttas.:popcorn:
Meinaakko et ostan Klooniimurin.:thinking:en ajatellut kyllä.
Olis tuossa tollainen 9 KW puhallin. lähtisköhän sillä.:crying:
Reikä seinään ja Bordellista imuri.:teaching:
Höyryäänestyksen valmisnestelistasta löytyy Sigelei 100w. Pääsisköhän maistelemaan jossain. :antismoke:
Just sillä vetelen nyt.:)
Olipas ihanaa käydä ratsastamassa <3 <3 <3 (HEVOSELLA, SENKIN PERVOT)
Vähän jännitti alkuun kun tauon jälkeen oon ratsastanut vain kerran, ja nyt toisella kerralla tuolla uudella tallilla sain alleni jo tallin osaavimman, suurimman ja isoliikkeisimmän hevosen :love: Ihailin sitä ekalla kerralla kun siellä kävin ja silloin mulle sanottiin että se on tallin paras hevonen, ja olinkin lentää perseelleni kun pääsin sillä itse menemään näin äkkiä ja "ruosteisena" :-* Olisko täällä heppaihmisiä jos virittäis tota kaakkikeskustelua tuolta jostain kaukaa mihin se on pudonnut...
Ihmettelen vaan, ettet ole vielä sitä perustanut.:thinking:
Hmm tekis mieli laittaa laitteistosta yhteikuvaa kuvaketjuun. Mut ajattelen aina että nappaan sit kuvaa ku kaikki saapunu. Koskahan se päivä tulee.
Niin mäkin ajattelin Syksyllä, mut ei ole vielä tullut.:)
Jotain tykkiluokan kamoja tulossa? :thinking:
Kiintee putki voi käyttää vaikka pesäpallomailana ja itsepuolustukseen :)
Irvistys yleensä riittää itsepuolustukseen. Mut ilkee hampailla huitoa palloa.:thinking:tai sit sen jälkeen entisillä hampailla.:whistle: