Viikolla tuntu selässä niksahdus ja nyt tänään onkin kävelty kaksinkerroin, kun tuntuu että puukkoa työnnetään pakaraan ja jalkaan, vittu.
Printable View
Viikolla tuntu selässä niksahdus ja nyt tänään onkin kävelty kaksinkerroin, kun tuntuu että puukkoa työnnetään pakaraan ja jalkaan, vittu.
Vituttaa taas ilman syytä, perkele!
Nyt vituttaa se että ihmisille käytöstavat on täysin vieras käsite. Ei jumalauta x--(
Kebabin teko hommia. Puuhasavuja ollaan myös päästelty, yksi blenderi päästi, yksi sauvasekotin päästi ja viimeisenä sähkövatkainkin päästi.
Tässähän pääsee pistään keittiön uusiksi. Kuhan nyt ees tuo hella antaisi mun tehä nää nyt loppuun ees hajoamatta.
Ärsyttää teini!!! Mut en polta siltikään vaan tulin tänne höyryämään.
kysys jos G mies tekis mekaanisen vatkaimen :sleep:
Vittu eikun paranee, ensin selkä paskana ja nyt tuli vielä kuumetta.
Mulla oli kuumetta koko perjantain. Ei ole ollut kymmeneen vuoteen. Vitun paranemisesta en tiedä, pippelille ei kuitenkaan silmämääräisesti käynyt kuinkaan.
Hianoo. Kuume huitelee 39 asteen tienoilla, ja niska ja kaikki mahdolliset nivelet aivan helvetin kipeät. Lääkäriin siis huomenna... Vitun talvi.
Vitun ulkomaanterminaali! Hautoo yhtä pakettia kun jotain munaa. Viikonloppuna saapuneita ovat laittaneet eteenpäin, mutta yksi mikä ollu yli viikon niin ei mihinkään, VITTU.
Vitutus käyrä on taas kohillaan.. en tiedä miksi mutta välillä tuntuu et jopa höyryttely vituttaa... oonkohan mä tulossa kipeeksi... vaikkakin on kyl kuumeinen olo TAAS... himaan kun pääsen niin lämpömittari näyttää kuitenkin taas alilämpöä joten se siitä perkele
Itella perk :banghead:
Vituttaa tyyppi joka pistää huutokaupan vermeitään ja ku vein huudon niin tyyppi ei reagoi edes tilitietojaan pistämällä. Olis ny ees hillot vieny...
Vaimoke meinas eilen ajaa sitikan kylkeen, kun sitikka kuski päätti että kolmion takaa tulevia tulee väistää. Itse meinasin ajaa tänään sitikan kylkeen, kun kuski teki saman päätöksen. Mikä helvetti teitä sitikkakuskeja oikein vaivaa. Positiivista oli että eilinen tapahtui Järvenpäässä ja se on ainoa kerta kuin Keravan rajojen ulkopuolella moista näen. Oli varmaan kyllä Keravalainen kuski, sillä täällä keravallahan kolmiot ei meinaa mitään. Ihan tieodoksi vaan kaikille jotka eksyy rajojen sisäpuolelle.
Sov lasi kitti vieläki losissa seikkailee usps hallussa... Josko tuo jouluks kotii tulis... Tilattu vajaa kk sitte
Enterorokko. Jumalauta on meinaan suu kipeä. Kohta tulee paiseet ja kynnet tippuu. :worship: