http://www.verkkosivuapteekki.fi/Web...-Eye-Drops.jpg????
Printable View
Naamapeikko kaipailee yhtä annosta jarrupuuroa? :P
Perussetti on tietenkin rynkyttäminen tanssilaittialla. Ainakin Kallessa tuntuu toimivan :D
Edit: typo
Vaikka en lainkaan kyseisen kaverin musiikista pidä,enkä musiikillista puolta tässä tapauksessa kovin korkealle nostaisikaan.
Alan jotenkuten tuntien arvostan miestä kuitenkin siitä mitä on saanut aikaan,ja kuinka massiivisella skaalalla.
Vielä kuitenkin vetelee aika pitkälti itse naruista oman musiikkinsa ja toimintansa suhteen. Totesin juuri itselleni tässä parvekkeella höyryten, iltakaljaa vedellessä kuunnellen tota _helvetillistä_ pumppausta,ja valoshouta pitkin taivaanreunaa mitä tuolta n. 4 km päästä stadionilta kantautuu, että joo o, olishan toi Cheekin keikka ollu kuitenkin kova juttu nähdä paikanpäällä.
keekki on varmaan yksi ainoita artisteja joiden biisit muiden esittämänä ovat parempia. Vrt. Erinin versio ja Jonne Aaronien featit. Itse keekki on puhdasta pas...
Kaikki mitä mulle Keekistä tuleem ielene, on paskaakin paskempi musa ja se vitun kurkkuääni, joka pitää tunkea jokapaikkana, että on muka cool.
Kyllä kaveria täytyy arvostaa vaikka musasta ei niin välitäkkään. En kyllä käännä radioa toiselle kanavalle vaikka keekkiä tuliskin mut enpä kyllä hakemalla hae ja kuuntele kyseistä artistia. Hatunnosto kuitenkin siitä et on ihan itse saanut nostettua itsensä tohon asemaan missä nyt on. Harva muusikko tohon pystyy suomessa.
Ja taaskaan kyse ei ole pelkästään musiikista vaan Suomalaisesta kateudesta. Aina kun Suomessa joku pärjää niin sitä aletaan haukkumaan. Hyi meitä! Jätkä tahkoaa nyt niin vitusti massii muutamassa vuodessa et ei tartte oikeisiin töihin enää mennä. Nostan hattua Cheekille, voi kun ois itte tajunnu kehua itteensä niin paljon et sais muutamas vuodes elämään tarvittavan varannon.
Aika säälittävää, mutta mitäpä odottaa
Onhan toi oikeesti ihan kauheeta paskaa. En kyllä jymmärrä miten toi myy niin hyvin.
http://img.tapatalk.com/d/14/08/24/za7uhesu.jpg
Sivuaa aihetta..
Hyvä vaan, että keekki pärjää. Hattua pitää nostaa.
Tähänkin sopii vanha kunnon lausahdus "miljoona kärpästä ei voi olla väärässä". Mutta musiikkimausta on ihan yhtä turha tapella kuin esim. nais-/miesmausta.